Lowlands 2025

Oei erg weinig namen waar ik blij van zou worden als die op Lowlands staan..
Sterker nog, van Anyma en Chappell Roan had ik tot een maand geleden nog nooit van gehoord (ja het is hier fijn onder mijn steen).
Muzikaal is ANYMA ook echt weinig bijzonders hoor. Is gewoon voortborduren op wat hij met Tale of Us al jaren deed. Alleen de beelden van de show doen het heel erg goed op de socials.

• Leuk
Waarderingen: Davidd en jaigalaar
Dat past ook niet echt (meer), toch? Anders had er iemand anders van Afterlife afgelopen jaren ook wel gestaan. Anyma mag van mij ook wel weg blijven ja. Dat heeft niks meer met muziek te maken.

Dat past ook niet echt (meer), toch? Anders had er iemand anders van Afterlife afgelopen jaren ook wel gestaan. Anyma mag van mij ook wel weg blijven ja. Dat heeft niks meer met muziek te maken.
Is inderdaad ook al een tijd geleden dat Tale of Us/Afterlife er stond. Ik vind het prima (dat ze wegblijven).

Is inderdaad ook al een tijd geleden dat Tale of Us/Afterlife er stond. Ik vind het prima (dat ze wegblijven).
Nouja, avondje de Bravo hosten kan toch wel? Lijkt me ideaal voor t Lowlands publiek (en zou zelf ook wel ff een kijkje nemen)

Als Anyma komt, gaat dat wel in de Alpha zijn. Daarmee meteen het nadeel: als je het niet kan zien (buiten de tent), dan valt wel veel van die (telefoon)show weg. Verder leuke muziek, maar niet echt de koers die Lowlands bevaart

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Nouja, avondje de Bravo hosten kan toch wel? Lijkt me ideaal voor t Lowlands publiek (en zou zelf ook wel ff een kijkje nemen)
Nee, vind zelf Afterlife echt niet matchen met het (huidige) Lowlands publiek. Het brengt echt heel wat anders dan een de Jobs en TLMs van tegenwoordig.

• Leuk
Waarderingen: Dante
Anyma mag inderdaad wel wegblijven.

Verder valt me echt op aan de line up van Sziget hoe weinig nieuws er tussen staat. Ik heb het gevoel dat we die hele line up afgelopen jaar al wel hebben gezien op Nederlandse festivals... bands als Fat Dog en Kneecap zijn wel gaaf, maar hebben we inmiddels ook al wel een paar keer gezien.

Bij gebrek aan voor mij aansprekende line-ups op andere majors met veel plezier alvast een gokje (en vooral heel veel hoop) gewaagd voor drop 1 van Lowlands dit jaar :).
Leuk gedaan! Verwacht zelf eigenlijk wel een headlinespot voor een grote DJ eigenlijk al weet ik niet waarom. TLDP valt af doordat ze op Pinkpop staan.

• Leuk
Waarderingen: JamesV
Leuk gedaan! Verwacht zelf eigenlijk wel een headlinespot voor een grote DJ eigenlijk al weet ik niet waarom. TLDP valt af doordat ze op Pinkpop staan.
Ik was in de veronderstelling dat als een artiest op beide festivals niet een hele prominente spot inneemt, het weleens voorkomt dat ze allebei aan doen..

Ik was in de veronderstelling dat als een artiest op beide festivals niet een hele prominente spot inneemt, het weleens voorkomt dat ze allebei aan doen..
Ja gebeurt wel eens in de zoveel tijd, maar met internationale namen nog minder. Denk dat vanuit TLDP gedacht het wel best is met 1 festival aankomend jaar.

• Leuk
Waarderingen: JamesV
Ik snap dat het gaat gebeuren maar vind het zelf echt zonde om +/- een miljoen aan Charlie XCX uit te geven. Ik kan echt helemaal niks met die muziek. Heb het zelfs bij mijn puberkids gecheckt maar werd daar ook niet Lowlands-waardig gekeurd. Maar het is schijnbaar populair dus nogmaals ik snap het hierom.

Ik vind die undercard van Sziget op techno(dance)-gebied juist wel erg sterk: FJAAK, Kölsch, Adriatique, Dixon, Fatima, etc mogen van mij allemaal naar de India of Bravo!

Ik snap dat het gaat gebeuren maar vind het zelf echt zonde om +/- een miljoen aan Charlie XCX uit te geven. Ik kan echt helemaal niks met die muziek. Heb het zelfs bij mijn puberkids gecheckt maar werd daar ook niet Lowlands-waardig gekeurd. Maar het is schijnbaar populair dus nogmaals ik snap het hierom.

Ik vind die undercard van Sziget op techno(dance)-gebied juist wel erg sterk: FJAAK, Kölsch, Adriatique, Dixon, Fatima, etc mogen van mij allemaal naar de India of Bravo!
Namen als Adriatique zijn wel echt giga duur hoor, vraag mij af of Lowlands dat soort namen boekt voor het nachtprogramma.

Eens inderdaad. Ik begrijp de boeking van Charli XCX, maar ik heb Brat nu een paar keer geprobeerd te luisteren maar al die auto tune kan ik echt niet aanhoren gewoon

• Leuk
Waarderingen: LLoww
Ik ben eigenlijk ook wel erg benieuwd waar de hype rond Charlie XCX vandaan komt. Ik voel me nu echt net een oude lul hoor, maar ik zie dat ze bijna alle wereldwijde lijsten heeft gewonnen, alleen zowel in mijn groep vrienden die veel met muziek bezig zijn (weliswaar voornamelijk Indie bandjes) als de vriendengroep die Q-music / 538 luisteren hoor ik weinig mensen die Charli xcx kennen.

Op wat voor stations/media komt dit dan wel veel voorbij?

• Thinking
Waarderingen: LLoww
Ik ben eigenlijk ook wel erg benieuwd waar de hype rond Charlie XCX vandaan komt. Ik voel me nu echt net een oude lul hoor, maar ik zie dat ze bijna alle wereldwijde lijsten heeft gewonnen, alleen zowel in mijn groep vrienden die veel met muziek bezig zijn (weliswaar voornamelijk Indie bandjes) als de vriendengroep die Q-music / 538 luisteren hoor ik weinig mensen die Charli xcx kennen.

Op wat voor stations/media komt dit dan wel veel voorbij?
Denk toch Tiktok.

• Leuk
Waarderingen: micham

Users who are viewing this thread