Lowlands 2025

Charli XCX, Chappell Roan en Fontaines D.C. incoming. Niet allemaal perse mijn ding, maar Lowlands heeft hier echt 3 dikke acts van het moment aan de bovenkant van de poster te pakken. Met QOTSA als rockheadliner en een goeie dance act voor de Alpha (Jamie xx bijv.) erbij hebben ze het goed voor elkaar hoor.
Het ontbreekt alleen nog een beetje aan grote hip hop naam die tourt in augustus (of ik zie iets over het hoofd)

Charli XCX, Chappell Roan en Fontaines D.C. incoming. Niet allemaal perse mijn ding, maar Lowlands heeft hier echt 3 dikke acts van het moment aan de bovenkant van de poster te pakken. Met QOTSA als rockheadliner en een goeie dance act voor de Alpha (Jamie xx bijv.) erbij hebben ze het goed voor elkaar hoor.
Het ontbreekt alleen nog een beetje aan grote hip hop naam die tourt in augustus (of ik zie iets over het hoofd)
Ik vind Chappell meer een sub headliner nog maar qua hiphop is t inderdaad nog karig

Edit: sla Chappell Roan gedeelte over ik misinterpreteerde het maar ja ze zou een goede catch zijn als een artiest

Laatst bewerkt:
Hoorde ik niet wat over Travis Scott laatst?

Had al eerder geopperd dat ze prima de Alpha kan staan met Marlon Hoffstadt. Afgelopen weekend hadden ze voor het eerst een b2b voor bijna 10.000 bezoekers.
Was ooit gelijktijdig met het halve Amsterdamse vrouwencorps in Val Thorens tijdens een onderwijsvrije week. Ik stel ik me iets vergelijkbaars voor op Lowlands met meer dan één Kiki, Marlon of Job op het affiche 😆.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Ik vind de undercards bij veel festivals nog tegenvallen en nietszeggend. Misschien ligt het aan mij maar vorig jaar leek het sterker
Ligt in dit geval ook aan Sziget zelf. Die hebben aangegeven vooral voor de beleving en het feest te gaan programmeren.

Oei erg weinig namen waar ik blij van zou worden als die op Lowlands staan..
Sterker nog, van Anyma en Chappell Roan had ik tot een maand geleden nog nooit van gehoord (ja het is hier fijn onder mijn steen).
Je bent niet de enige. Heb het nu opstaan, moet zeggen valt niks tegen.

Users who are viewing this thread