Lowlands 2025

Ik gok dat het dit wordt:
Charli XCX - QOTSA - London Grammar

De eerste en laatste had ik wel op DTRH verwacht (1 van de 2 kan natuurlijk nog steeds als 3e headliner) en zie ze niet snel meer op BKS of Pinkpop staan.

De eerste en laatste had ik wel op DTRH verwacht (1 van de 2 kan natuurlijk nog steeds als 3e headliner) en zie ze niet snel meer op BKS of Pinkpop staan.
Charli staat nog nergens in augustus vgm maar wel in juni

Kiki als hoofdact afsluiter? Het is geen Verknipt
Ik geloof niet dat Ki/Ki ooit op Verknipt heeft gestaan, ze draait geen hardtechno hè. Het is niet zo'n gekke gedachte, als Charlotte de Witte de Alpha kan afsluiten, dan kan Ki/Ki het ook.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD

Sinds wanneer is London Grammar headlinermateriaal? Volgens mij heb ik wat gemist. Is dat echt zo?

(niet alleen door jou, maar ik zie de naam vaker opduiken)

Sinds wanneer is London Grammar headlinermateriaal? Volgens mij heb ik wat gemist. Is dat echt zo?

(niet alleen door jou, maar ik zie de naam vaker opduiken)
Vraag ik mij ook af, hebben welgeteld 1 relevant album uitgebracht en dat stamt uit 2013.

Ik zie net op de Instagram van London Grammar een poster voorbij komen van een festival in Engeland. Daar zitten ook wel wat LL kandidaten bij denk ik. Zo'n Natasha Bedingfield of Nelly Furtado voor een Sugababes slot bijvoorbeeld? Maribou State zoals al eerder genoemd voor een herkansing.

Bijlagen

• Screenshot_20241129_004022_Instagram.jpg
    Screenshot_20241129_004022_Instagram.jpg
    302,7 KB · Weergaven: 53
Ik zie net op de Instagram van London Grammar een poster voorbij komen van een festival in Engeland. Daar zitten ook wel wat LL kandidaten bij denk ik. Zo'n Natasha Bedingfield of Nelly Furtado voor een Sugababes slot bijvoorbeeld? Maribou State zoals al eerder genoemd voor een herkansing.
Natasha Bedingfield, mijn all-time guilty pleasure met unwritten. Dan ga ik helemaal los. Dat zou top zijn, geen idee of dit een mogelijkheid is haha.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
Natasha Bedingfield, mijn all-time guilty pleasure met unwritten. Dan ga ik helemaal los. Dat zou top zijn, geen idee of dit een mogelijkheid is haha.
Natascha heeft natuurlijk maar 1 grote hit die echt iedereen kent en dan misschien nog 2 nummers die mensen ook zouden kunnen kennen.
Dan is een Furtado wat mij betreft veel geschikter voor die spot , die heeft veel meer hits.

Natascha heeft natuurlijk maar 1 grote hit die echt iedereen kent en dan misschien nog 2 nummers die mensen ook zouden kunnen kennen.
Dan is een Furtado wat mij betreft veel geschikter voor die spot , die heeft veel meer hits.

En Say it Right is bijna net zo’n grote banger als Unwritten! Zou beide iig best tof vinden als ‘vreemde eend’ in de lineup

• Leuk
Waarderingen: Benjamin en Dante
Ze zouden die asshole van welke concertzaal en festival moeten weren
Onze 16-jarige was erheen in de Gelredome laatst. Heb 'm daar opgehaald. Stond buiten te wachten in de auto, op de parkeerplaats, zo'n 100 meter van het stadion. De bas die uit het stadion dreunde deed de alarmen van sommige auto's naast me afgaan...

Onze 16-jarige was erheen in de Gelredome laatst. Heb 'm daar opgehaald. Stond buiten te wachten in de auto, op de parkeerplaats, zo'n 100 meter van het stadion. De bas die uit het stadion dreunde deed de alarmen van sommige auto's naast me afgaan...
Wat heb ik genoten van die show

Parcels naar de Ziggodome (!) in september, die kunnen we wel doorstrepen voor Lowlands dus

Laatst bewerkt:
  • Grrr
Waarderingen: BeWario

Users who are viewing this thread