James Blake en een half uurtje Fat Dog, of James Blake en een uur Fred Again. Ik ben er nog niet helemaal uit. Konden ze Fat dog niet fftjes een half uurtje later plaatsen… 
Scheelt wel dat die tenten naast elkaar zijn. Dus na Kae kun je snel door naar Model/Actriz.Kak ik zie nu pas dat ik Model/Actriz over het hoofd heb gezien. En dat overlapt met Kae Tempest. Dat is een nare tegenvaller. Zal dan toch Kae Tempest worden.
Vervelendste clash naast Nas - Eyedress.
Dit zijn het soort dingen waardoor ik ga twijfelenUiteraard is Fred Again veel bekender, maar wie Fat Dog al eens gezien heeft, weet dat het grootste feestje van het festival daar gaat zijn.
The Lathums? Alhoewel je dan wellicht in de knoei komt met WunderhorseOke, ook maar een poging.
Vrijdag:
Wings of Desire, Lima > Future Utopia, Lima > Half Moon Run, Alpha > Big Thief, Bravo > Wunderhorse, Lima > Justice, Alpha > Nachtprogramma India
Heb tussen Big Thief en Wunderhorse een flink gat eigenlijk. Iemand tips? Bob Vylan vind ik misschien iets té.
Zaterdag:
Spinvis, Bravo > Mount Kimbie, India > Sugarbabes, Alpha > Soulwax, Bravo > Overmono, Heineken > James Blake, Bravo > Fred again..., Alpha > Nachtprogramma Bravo of India.
Zondag:
ZEP, Xray > AIR, Alpha > Barry Can't Swim, Heineken > Roisin Muprhy, Bravo > NAS, Alpha > Brutalism, Heineken > Aftaaien in de xray.
Redelijk haalbaar programma maar moest flinke keuzes maken. Mijn insteek is om altijd wel hele shows te zien, dus dat heeft wel consequenties.
Miles Kane, Prins S, Sticks, Skrillex, Model/Actriz, Flowdan, Blawan, Another Taste, Cho & The Chosens, bar italia, Sampha, Fat Dog, Grandson, Thundercat, Idles, J Hus en Wargasm ook allemaal namen die ik moet missen. Vooral Thundercat en Sampha. Waar Sampha nog van het moment kan afhangen t.o.v. Barry.
Ik heb Sampha gezien in Carre in December en was echt magisch. Als je twijfelt zou ik zeggen dat je het eigenlijk niet mag missenOke, ook maar een poging.
Vrijdag:
Wings of Desire, Lima > Future Utopia, Lima > Half Moon Run, Alpha > Big Thief, Bravo > Wunderhorse, Lima > Justice, Alpha > Nachtprogramma India
Heb tussen Big Thief en Wunderhorse een flink gat eigenlijk. Iemand tips? Bob Vylan vind ik misschien iets té.
Zaterdag:
Spinvis, Bravo > Mount Kimbie, India > Sugarbabes, Alpha > Soulwax, Bravo > Overmono, Heineken > James Blake, Bravo > Fred again..., Alpha > Nachtprogramma Bravo of India.
Zondag:
ZEP, Xray > AIR, Alpha > Barry Can't Swim, Heineken > Roisin Muprhy, Bravo > NAS, Alpha > Brutalism, Heineken > Aftaaien in de xray.
Redelijk haalbaar programma maar moest flinke keuzes maken. Mijn insteek is om altijd wel hele shows te zien, dus dat heeft wel consequenties.
Miles Kane, Prins S, Sticks, Skrillex, Model/Actriz, Flowdan, Blawan, Another Taste, Cho & The Chosens, bar italia, Sampha, Fat Dog, Grandson, Thundercat, Idles, J Hus en Wargasm ook allemaal namen die ik moet missen. Vooral Thundercat en Sampha. Waar Sampha nog van het moment kan afhangen t.o.v. Barry.
Hahaha, je doet net alsof het uren lopen isIk ga op zaterdag al naar de Alpha voor Sugababes en Inhaler. Een derde keer dat eind lopen voor Fred ga ik dus niet doen.
Dat ligt er helemaal aan hoe laat je daadwerkelijk binnen bent. Vorig jaar waren wij rond 10 uur binnen en toen hadden we alle ruimte om camping 4 (mijn ervaring is dat dit sowieso de lekkerste camping is).Ha allen! Ik ga dit jaar voor de eerste keer naar LL met een groep van 5. Is er een duidelijk verschil tussen campings 0 t/m 6? We proberen rond 08:40 bij de parkeerplaats te zijn. Is dat vroeg genoeg om een redelijke plek te scoren?
Top! Ik probeer de rest nog even te overtuigen om er stiekem toch ietsje eerder te zijn.Dat ligt er helemaal aan hoe laat je daadwerkelijk binnen bent. Vorig jaar waren wij rond 10 uur binnen en toen hadden we alle ruimte om camping 4 (mijn ervaring is dat dit sowieso de lekkerste camping is).
De foto is genomen om 10:18 op camping 4 dus, ruimte zat!
Ha allen! Ik ga dit jaar voor de eerste keer naar LL met een groep van 5. Is er een duidelijk verschil tussen campings 0 t/m 6? We proberen rond 08:40 bij de parkeerplaats te zijn. Is dat vroeg genoeg om een redelijke plek te scoren?