Lowlands 2024

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
54
87
zijn er eigenlijk geen golden tickets te koop , waarmee je zowel naar LL, als naar De Opwekking , als naar Defqon1 kan gaan!!
Dan ben je echte festival Boss
Ik ben door de jaren heen wel op alle drie geweest.
In mijn jongere jaren meerdere keren met mijn ouders mee naar Opwekking (toen nog op een terrein bij Vierhouten). Eerlijk is eerlijk, met geloof hou ik me allang niet meer bezig, maar mijn liefde voor muziek en festivals is daar denk ik wel geboren:).
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
308
405
Die naam een paar keer voorbij zien komen hier. Toch maar geluisterd, dat viel me mee. Maar hij staat in de Ziggo? een week later en verkeerde boeker.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
466
811
Ik ben door de jaren heen wel op alle drie geweest.
In mijn jongere jaren meerdere keren met mijn ouders mee naar Opwekking (toen nog op een terrein bij Vierhouten). Eerlijk is eerlijk, met geloof hou ik me allang niet meer bezig, maar mijn liefde voor muziek en festivals is daar denk ik wel geboren:).
En ik maar denken, dat ik de enige zou zijn die dat heeft gedaan in zijn leven. Ben zelf christelijk opgevoed en meegenomen naar Opwekking, heb er nu ook niks meer mee, en toen ik een jaar of 20 was, was ik van de hardstyle muziek dus Defqon ook een paar keer bezocht. En sinds 2018 naar Lowlands. Maar Lowlands is natuurlijk by-far de leukste van de drie met het fijnste publiek.
 

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
54
87
En ik maar denken, dat ik de enige zou zijn die dat heeft gedaan in zijn leven. Ben zelf christelijk opgevoed en meegenomen naar Opwekking, heb er nu ook niks meer mee, en toen ik een jaar of 20 was, was ik van de hardstyle muziek dus Defqon ook een paar keer bezocht. En sinds 2018 naar Lowlands. Maar Lowlands is natuurlijk by-far de leukste van de drie met het fijnste publiek.
Nee je bent zeker niet de enige.
Ik schat dat ik in mijn jeugd zo'n 6 x bij Opwekking ben geweest.
Rond 2015 3 jaren naar Defqon en sinds 1993 altijd naar Lowlands.
In totaal een kleine 40x naar die 3 festivals geweest dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en Davidd

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
gm24-poster.thumb.webp.9794e0c05da69129c809d400fb1b9a61.webp


Ook in de buurt. Explosions In The Sky mag wel doorkomen van mij.
 
  • On fire
Waarderingen: koekebakker

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
466
811
Is black country new road nog een optie voor Lowlands? Kunnen ze mooi hun Lowlands optreden inhalen van de afgelaste editie.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken