Lowlands 2024

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.873
1.814
Moet zeggen dat ik (bijna) altijd wel vind dat de line up van pukkelpop net een paar meer bangers heeft die lowlands gewoon niet heeft.
Klopt, maar komt volgensmij deels door de dagtickets. Dingen als Slipknot, Rihanna etc hoeven van mij ook niet op LL
 

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
84
212
Wauw. Ik ben echt erg blij met deze eerste worp. Mijn zorgen verplaatsen zich nu al van 'komt er wel genoeg tofs?' naar 'beter gaan er niet te veel vervelende clashes komen'. Ik zit zaterdag klaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.765
2.347
In de categorie onverwachte boekingen vind ik University wel een geinige. In aanloop naar Left of the Dial vorig jaar veel geluisterd, live was het geluid krankzinnig slecht en was de act vooral geinig. Erg benieuwd of die de X-Ray compleet leeg gaan spelen
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
576
426
Klopt, maar komt volgensmij deels door de dagtickets. Dingen als Slipknot, Rihanna etc hoeven van mij ook niet op LL
Vond Slipknot op Pukkelpop toch wel echt heel goed. Maar of het er echt thuishoorde... Werkt eigenlijk niet heel goed op dit soort festivals. Maar ook in de undercard zitten voor mij vaak bij PkP net wat meer parels. En van de Nederlandse headliner trend ben ik ook niet echt fan.

Maar goed, deze line up vind ik veelbelovend.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Heel sterk in zijn geheel hoor. Daar kan zelfs een knoert van een stoorzender als Goldband weinig aan kapotmaken.

QOTSA, NAS, The Smile, Jorja Smith, Sampha, Soulwax, Denzel Curry en Big Thief. Verrukkelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

Gebruikers die dit onderwerp bekijken