Ik sluit mij hierbij ook aan. De woensdag voor Lowlands had ik er zelfs ff helemaal geen zin in (mede door afzeggingen, uitgedunde vriendengroep, veranderde sfeer etc), maar eenmaal de eerste halve liter open in de rij ben je dat toch al snel weer vergeten en voelt het als thuiskomen. Na Corona had ik ook steeds meer het gevoel dat dit mijn laatste Lowlands zou kunnen zijn, maar toen we maandag terugreden hadden we het alweer over LL 2025. Het blijft een uniek en prachtig concept, van een polder en kleine stad maken met het breedste programma van Nederland zo ongeveer.
Ik ga sinds 2011 en ja het is veranderd, maar dat hoorde je mensen destijds ook zeggen die sinds 2005 gingen, het hoort er nou eenmaal bij.
Er vallen zeker nog dingen aan te merken op het publiek, programma etc, maar eigenlijk heb ik gewoon weer een heerlijke Lowlands gehad.
Voor de toekomst ben ik nog wel huiverig voor de aanstaande BTW verhoging en nieuwe directeur. Ik ben heel benieuwd hoe het er over bijv 3 jaar uitziet.
Verslagje volgt nog wel, nog geen zin in gehad haha. Spoiler: Big Thief was mijn nummer 1