Lowlands 2023

Mits

Campingartiest
2 aug 2022
63
48
Als je nu je ticket op de resale zet voor 350+ euro ben je iig wel zeker ervan dat je 300 euro verlies maakt
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik wou deze eigenlijk gatekeepen, maar met dakkoffer mag je doorrijden naar de plek zonder zonnepanelen en dat is het dichtst bij het terrein.
Haha Held! We moesten sowieso met dakkoffer, dus zonder was geen optie.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Het aantal aangeboden tickets neemt iig af op dit moment, gisteravond stonden er bijna 800 op en nu 600.
Zo'n terrein video zorgt wel echt voor nog meer hype bij mij. Zeker met dat lekkere weer erbij vandaag! zin in.
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
149
114
Het aantal aangeboden tickets neemt iig af op dit moment, gisteravond stonden er bijna 800 op en nu 600.
Zo'n terrein video zorgt wel echt voor nog meer hype bij mij. Zeker met dat lekkere weer erbij vandaag! zin in.
En de eerste onder de 200,- zover ik gezien heb!
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
269
318
De X-ray is inderdaad vervangen door de Current, blijkbaar is de Hacienda groter geworden, die kleine art-zone bij het love hotel is volgens mij ook nieuw, voor de rest is alles redelijk gelijk op wat verplaatsingen na van toiletten en eettentjes.
De belangrijkste wijziging niet eens in het filmpje... miva spoeltoiletten bij elk toiletblok:p. Dus niet meer bij de Alpha je tussen de mensenmassa proppen om backstage naar een scheefstaande dixie te gaan die ook nog vaak wordt opengerukt door iemand met haast. Daar heb ik met liefde 300,- voor gelapt.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Nu weten we wel waarom de tickets 300 euro waren dit jaar. Justin en EvE moeten in een electrische botsauto de terrein video opnemen
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en Bob105

Davidolove

Nieuw lid
20 jul 2022
2
5
De X-ray is inderdaad vervangen door de Current, blijkbaar is de Hacienda groter geworden, die kleine art-zone bij het love hotel is volgens mij ook nieuw, voor de rest is alles redelijk gelijk op wat verplaatsingen na van toiletten en eettentjes.
Is dat de current tent? Dan komt er dus geen kleur op begrijp ik. Dan maakten ze een grapje met een knipoog naar de vorige X-Ray. Nieuwe art pleintje zit ook Mama Hot met de Mitrailletes dit jaar!
 

Chicken

Playlistbediener
3 jun 2023
19
10
Van oplichters 😉
Ja die zitten er ook veel tussen maar die vallen wel op door het gebrekkige Engels of Nederlands. Ik zie nu bijv op de recente post eentje aangeboden voor 150 en eentje voor 170 met normale berichtjes en accounts met veel (oude) posts en realistische volger-aantallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.303
6.503
FESTILEAKS MEET-UP OP LOWLANDS!

Ook op Lowlands is er natuurlijk niks leuker dan proosten met onze favoriete festivalcommunity. Dus komen we zaterdagmiddag samen om handjes te schudden en broeierige knuffels uit te wisselen. Of je nou een actieve forumganger bent, af en toe onze stories bekijkt of benieuwd bent welke koppies elke dag al die artikelen schrijven: iedereen die Festileaks een warm hart toedraagt is van harte welkom bij de meet-up! ✨

Natuurlijk maken we ook de traditionele groepsfoto! Zien we je daar? 🥰

🗓️ zaterdag 19 augustus 2023
⏱️ 16:00 uur, na boygenius
📍 Armadillow, in de hoek richting de campings

hl-30278706126.png
hl-30278706127.png

https://festileaks.com/2023/08/festileaks-community-meet-up-lowlands-2023/
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
FESTILEAKS MEET-UP OP LOWLANDS!

Ook op Lowlands is er natuurlijk niks leuker dan proosten met onze favoriete festivalcommunity. Dus komen we zaterdagmiddag samen om handjes te schudden en broeierige knuffels uit te wisselen. Of je nou een actieve forumganger bent, af en toe onze stories bekijkt of benieuwd bent welke koppies elke dag al die artikelen schrijven: iedereen die Festileaks een warm hart toedraagt is van harte welkom bij de meet-up! ✨

Natuurlijk maken we ook de traditionele groepsfoto! Zien we je daar? 🥰

🗓️ zaterdag 19 augustus 2023
⏱️ 16:00 uur, na boygenius
📍 Armadillow, in de hoek richting de campings

Bekijk bijlage 6203
Bekijk bijlage 6204

https://festileaks.com/2023/08/festileaks-community-meet-up-lowlands-2023/
Dat durf ik Wende niet aan te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: djessnl

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
83
208
FESTILEAKS MEET-UP OP LOWLANDS!

Ook op Lowlands is er natuurlijk niks leuker dan proosten met onze favoriete festivalcommunity. Dus komen we zaterdagmiddag samen om handjes te schudden en broeierige knuffels uit te wisselen. Of je nou een actieve forumganger bent, af en toe onze stories bekijkt of benieuwd bent welke koppies elke dag al die artikelen schrijven: iedereen die Festileaks een warm hart toedraagt is van harte welkom bij de meet-up! ✨

Natuurlijk maken we ook de traditionele groepsfoto! Zien we je daar? 🥰

🗓️ zaterdag 19 augustus 2023
⏱️ 16:00 uur, na boygenius
📍 Armadillow, in de hoek richting de campings

Bekijk bijlage 6203
Bekijk bijlage 6204

https://festileaks.com/2023/08/festileaks-community-meet-up-lowlands-2023/
Hoe laat moet ik vertrekken om hier op tijd te zijn? Denken jullie dat er veel rijen zullen staan tegen die tijd? En past mijn bolderkar met dakkoffer wel in de Armadillow?
 

Papito

Nieuw lid
16 aug 2023
1
15
Net kaartje gekocht voor 150! Het is voor het eerst dat ik last minute wacht (hoefde ook niet per se te gaan), maar heb gekeken naar de prijzen van DTRH en LL afgelopen jaren en dit is bijna altijd voordeliger.
Wel heel veel zin in nu, line-up vind ik iets minder dan vorige jaren, maar alsnog veel mooie pareltjes ertussen.
Ja die zitten er ook veel tussen maar die vallen wel op door het gebrekkige Engels of Nederlands. Ik zie nu bijv op de recente post eentje aangeboden voor 150 en eentje voor 170 met normale berichtjes en accounts met veel (oude) posts en realistische volger-aantallen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken