Lowlands 2023

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
54
87
Hebben ze bij de toegangspoortjes tegenwoordig vliegveldachtige scanners? En wat scannen ze daar mee?🤣 een vriendin van me zegt net dat ze daar vorig jaar doorheen moest, maar heb dat in al mijn zes keer lowlands nog nooit gezien
Die scanner is voor de karretjes en mensen die er worden uitgepikt.
Nu al 2x meegemaakt de afgelopen jaren dat ik met mijn back-pack kon doorlopen, maar dat mijn maten alles van het karretje, los door de scanner moesten doen.
 

tosti

Playlistbediener
4 aug 2023
32
71
Hebben ze bij de toegangspoortjes tegenwoordig vliegveldachtige scanners? En wat scannen ze daar mee?🤣 een vriendin van me zegt net dat ze daar vorig jaar doorheen moest, maar heb dat in al mijn zes keer lowlands nog nooit gezien
Vorig jaar werd 1 rij (volgens mij de meest linkse?) compleet gescand, bij de rest van de rijen werd er steekproefsgewijs iemand uit gepikt om door de scanner te mogen.

Wat ze scannen? Of je je wel aan de huisregels houdt met alles wat je meeneemt. Er stond vorig jaar een prullenbak bij, mocht het je toch allemaal te warm onder de voeten worden.
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
240
143
Mijn top 3 per dag op dit moment:
Vrij Underworld, Beartooth, JULIE Honorable mention Nabihah Iqbal
Zat FATM, CDW, FOALS Honorable mention Sierra Ferrell
Zon Billie Eilish, Heilung, Turnstile Honorable mention Mandy Indiana
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
240
143
Nu ben ik dus via dit forum aan allemaal leuke tips gekomen:). Op Spotify setlists gemaakt van Foals, Pusha T, nieuwe album King Gizzard, Turnstille. Allemaal top!

Maar kom er niet achter wat iedereen zo geniaal vindt aan boygenius. Het komt bij mij over als een combinatie tussen O'gene en Ilse de Lange. Of moet ik echt nog paar keer luisteren en zit ik er helemaal naast?
Gewoon naar ZULU (hardcore punk) gaan voor een stevig potje moshen. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: fernak, Camping2 en huug

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Hebben ze bij de toegangspoortjes tegenwoordig vliegveldachtige scanners? En wat scannen ze daar mee?🤣 een vriendin van me zegt net dat ze daar vorig jaar doorheen moest, maar heb dat in al mijn zes keer lowlands nog nooit gezien
Klopt. Beetje aan de buitenkant aanhouden dan mag je 99 vd 100x doorlopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Zien we gekke dingen? Vergeleken met vorig jaar nauwelijks, toch? De X-ray lijkt niet 'nieuw', maar de oude Current. De oude PR-schuur krijgt nu een functie naast de Heineken.
De X-ray is inderdaad vervangen door de Current, blijkbaar is de Hacienda groter geworden, die kleine art-zone bij het love hotel is volgens mij ook nieuw, voor de rest is alles redelijk gelijk op wat verplaatsingen na van toiletten en eettentjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

stijnos7

Campingartiest
9 jul 2022
65
108
Waarom moet elke nieuwe tent nou grijs zijn? 😅 X-Ray, Heineken en India nu al, waarom niet gewoon een leuke kleur?
Wat ik uit de video haal, komt er nog de oranje aankleding overheen. Dus ik denk/hoop dat je dat grijze straks niet meer ziet
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken