Lowlands 2023

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
120
218
Nu ben ik dus via dit forum aan allemaal leuke tips gekomen:). Op Spotify setlists gemaakt van Foals, Pusha T, nieuwe album King Gizzard, Turnstille. Allemaal top!

Maar kom er niet achter wat iedereen zo geniaal vindt aan boygenius. Het komt bij mij over als een combinatie tussen O'gene en Ilse de Lange. Of moet ik echt nog paar keer luisteren en zit ik er helemaal naast?
Ik denk echt precies hetzelfde, doet mij he-le-maal niks en ga ik ver weg van blijven gezien de hype eromheen. Maar wederom de uitspraak: smaken verschillen :)
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
120
218
Gewoon gaan checken. Zo vond ik The National nooit wat aan, tot ik een keer de moeite nam om te gaan kijken...
The National vond ik dan meteen weer goed toen ik dat hoorde, en nog beter toen ik het live zag. Ik heb inmiddels veel nummers van Boygenius geluisterd, maar het is echt niet mijn kop thee. Anyway: nog 1 nacht en we gaan weer naar heilige grond!
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
253
299
Nu ben ik dus via dit forum aan allemaal leuke tips gekomen:). Op Spotify setlists gemaakt van Foals, Pusha T, nieuwe album King Gizzard, Turnstille. Allemaal top!

Maar kom er niet achter wat iedereen zo geniaal vindt aan boygenius. Het komt bij mij over als een combinatie tussen O'gene en Ilse de Lange. Of moet ik echt nog paar keer luisteren en zit ik er helemaal naast?
Phoebe Bridges vond ik live heel sterk, dus ik ga ze wel checken. King Gizz speelt elke keer een andere set, dus kan er na Dragon zo maar een nummer als the Garden Goblin komen en dat maakt voor mij zo'n set extra leuk. Stralen ook altijd uit dat ze vinden dat ze de beste baan van de wereld hebben. Turnstile live een bak energie om er nog maar eens een cliche uit te gooien. Amyl & The Sniffers live ook nog geen slechte show gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: anniek en Greyhound

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
Nu ben ik dus via dit forum aan allemaal leuke tips gekomen:). Op Spotify setlists gemaakt van Foals, Pusha T, nieuwe album King Gizzard, Turnstille. Allemaal top!

Maar kom er niet achter wat iedereen zo geniaal vindt aan boygenius. Het komt bij mij over als een combinatie tussen O'gene en Ilse de Lange. Of moet ik echt nog paar keer luisteren en zit ik er helemaal naast?
Ik heb datzelfde. Wat een saaie bedoening...

Ik ga van NNO naar Wende (en rond die tijd de bui ontwijken).
 
  • Leuk
Waarderingen: LLoww

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Nu ben ik dus via dit forum aan allemaal leuke tips gekomen:). Op Spotify setlists gemaakt van Foals, Pusha T, nieuwe album King Gizzard, Turnstille. Allemaal top!

Maar kom er niet achter wat iedereen zo geniaal vindt aan boygenius. Het komt bij mij over als een combinatie tussen O'gene en Ilse de Lange. Of moet ik echt nog paar keer luisteren en zit ik er helemaal naast?
Ik heb er ook helemaal niks mee.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
466
811
Toch vind ik het altijd wel leuk om te lezen wat de tactieken zijn van de mensen hier om donderdag een zo spoedig mogelijk begin te hebben van Lowlands.
Over 24 uur hopelijk ergens in de rij met de auto, om daarna de eerste biertjes open te trekken en nieuwe mensen te ontmoeten in de rij.
 

ArjanZwolle

Playlistbediener
24 aug 2017
30
48
Nu ben ik dus via dit forum aan allemaal leuke tips gekomen:). Op Spotify setlists gemaakt van Foals, Pusha T, nieuwe album King Gizzard, Turnstille. Allemaal top!

Maar kom er niet achter wat iedereen zo geniaal vindt aan boygenius. Het komt bij mij over als een combinatie tussen O'gene en Ilse de Lange. Of moet ik echt nog paar keer luisteren en zit ik er helemaal naast?
Ik had dat ook een beetje toen ik voor het eerst naar Boygenius luisterde. Maar afgelopen week meer naar geluisterd en nu een van mijn must sees. Goede teksten en live echt wel sterk. Zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong en anniek

Camping2

Campingartiest
6 jun 2022
85
149
Weet iemand of een auto met dakkoffer onder die Zonnenpanelen past?
Met een beetje geluk word je dan naar een plek vlak bij de ingang geleid (veldje waar een paar jaar geleden (2018?) de ingang was).
Dat viel ons vorig jaar op en dat was de reden dat wij overwogen hebben om JUIST met een dakkoffer naar LL te gaan, ook al hebben wij die niet nodig :ROFLMAO:
Bedankt voor het helpen herinneren haha.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: roluf en eva84

stijnos7

Campingartiest
9 jul 2022
65
108
Hebben ze bij de toegangspoortjes tegenwoordig vliegveldachtige scanners? En wat scannen ze daar mee?🤣 een vriendin van me zegt net dat ze daar vorig jaar doorheen moest, maar heb dat in al mijn zes keer lowlands nog nooit gezien
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken