Lowlands 2023

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Afgelopen weekend ook de pre-Lowlandsborrel gehad en sindsdien rustig aan het preppen in de supermarkt en inpakken. Echt heel veel zin in nu!
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

festivalgekkie

Playlistbediener
5 feb 2023
19
26
Een vriend van mij spotte het volgende in de Lowlands info:

De polsbandjestent, campings, Campercamping, Gllamcamp en de parkeerplaatsen gaan op donderdag om 09:00 uur open.

Parkeerplaatsen pas open om 9:00 lijkt me vragen om problemen
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.524
1.987
Een vriend van mij spotte het volgende in de Lowlands info:

De polsbandjestent, campings, Campercamping, Gllamcamp en de parkeerplaatsen gaan op donderdag om 09:00 uur open.

Parkeerplaatsen pas open om 9:00 lijkt me vragen om problemen
Lowlands en verkeersproblemen zijn dingen die altijd hand in hand blijven gaan ook. Even door die zure appel heen sochtends/begin middag.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Wat is nu ideale tijd om te arriveren? Goed plekje, en toch geen lange wachttijden? Vorig jaar waren we er pas in de middag, en toen hadden we best wel een slecht plekje op de camping.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Wat is nu ideale tijd om te arriveren? Goed plekje, en toch geen lange wachttijden? Vorig jaar waren we er pas in de middag, en toen hadden we best wel een slecht plekje op de camping.
Mijn broertje is vrijwilliger op de donderdagochtend/middag en mag woensdagavond zn tentje neerzetten op de maagdelijk groene campingweide.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en roluf

Jaxie

Playlistbediener
19 jul 2023
47
86
Wat is nu ideale tijd om te arriveren? Goed plekje, en toch geen lange wachttijden? Vorig jaar waren we er pas in de middag, en toen hadden we best wel een slecht plekje op de camping.
Ik heb het idee dat je tegenwoordig meteen bij de opening aanwezig moet zijn, de middag is sowieso te laat vrees ik.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ik heb het idee dat je tegenwoordig meteen bij de opening aanwezig moet zijn, de middag is sowieso te laat vrees ik.
Ja dat idee heb ik ook, maar goed voor mij is het bijna 2 uur rijden naar Biddinghuizen, en we vertrekken nu om 10:00 uur, dus een heel goed plekje zal het niet worden.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.524
1.987
Is toch eigenlijk van de zotte dat iedereen nu al zenuwachtig is en om 5 uur op gaat staan om bij de opening aanwezig te zijn om een beetje oké te staan. Zijn er dan niet voldoende goede plekken op de campings? Of zitten we elkaar met z’n allen gewoon gek te maken? Ik kan me dit van mijn eerste jaren niet herinneren.
Ik weet dat wij met onze groep in afgelopen jaren één keer geprobeerd hebben om de brug over te komen eind ochtend/begin middag in de veronderstelling dat het niet al zo vol kon zijn op donderdag... Wel dus. Genoeg plek is er altijd, maar als je met een groep bent is het wel zo leuk om bij elkaar te kunnen staan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Daarom vond ik die 7 vroeger altijd zo relax. Daar was altijd nog genoeg plek om je tentje "rustig" op te zetten. Ja je moest de brug over, maar dat viel wel mee zonder spullen, en je was ook binnen 10 minuten op het terrein. Vorig jaar stond achteraan ergens bij 6 en dat was gewoon een half uur lopen, best vervelend na een nachtje doorhalen.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en pietmoeskops

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
466
811
Wij zijn vorig jaar "pas" rond 11 uur s'ochtends aangekomen op het parkeerterrein door lange files, en daarna duurde het nog een paar uur om binnen te komen en zat alles na de brug al vol, op camping 0 na. Het jaar daarvoor vertrokken we al om half 7 vanuit Rotterdam en stonden we vrij vooraan in de rij voor het parkeerterrein en hadden toen alle ruimte om op elke camping een plekje uit te zoeken. Dus wij kiezen er dit jaar weer voor om rond half 7 weg te rijden, zodat we voor 9 uur in de rij kunnen aansluiten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Nog steeds wat blokkenschema struggles hier:
Girl In Red of Cordae
The Dreadnoughts + John Coffey of toch Underworld
Partiboi69 of Viaga Boys
Steve Lacey of Dry Cleaning
Moderat of Heilung

Die ga ik toch op instinct doen denk ik dit weekend.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
in 2015 was de ingang op n andere plek, net iets dichterbij de parking
en wij hebben toen onze tent 10 m na de ingang opgezet.
echt heerlijk, 10 m lopen met al je spullen
maar t jaar erna was die ingang weer op de oude plek( waar hij nu is)

en sindsdien is ook die hele camping geen camping meer, maar nu parking.
erg jammer
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
rond 2008 kwam ik rond 18.00 aan bij de parking en dan kon je op camping 5( of 6 of 7 , weet ik hoe het heet, iig die helemaal vooraan, wat nu niet meer bestaat) makkelijk een plek vinden
 

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
98
202
in 2015 was de ingang op n andere plek, net iets dichterbij de parking
en wij hebben toen onze tent 10 m na de ingang opgezet.
echt heerlijk, 10 m lopen met al je spullen
maar t jaar erna was die ingang weer op de oude plek( waar hij nu is)

en sindsdien is ook die hele camping geen camping meer, maar nu parking.
erg jammer
Dat was ook by far ons favoriete jaar. Als ik me goed herinner kwam er rond 12h30 ook een mega bui over Biddinghuizen, even gewacht in de auto en sloten netjes aan in een rij-rij (ipv de bulk die er normaal staat) en stonden binnen tien minuutjes in de polsbandjestent. Kwartier later zaten we voor onze tent te kijken naar de duizenden mensen die langs kwamen.
 
Laatst bewerkt:

Mits

Campingartiest
2 aug 2022
63
48
Als je in een van de eerste pendelbussen zit dan wordt je ook zo ongeveer voor de polsbandjestent gedropt. Dat is ideaal.
Nu zijn wij rond ~ 7 uur op de dijk. Met diezelfde tijd stond onze tent vorig jaar om 10.12. (net even een foto daarvan opgezocht)
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.524
1.987
Wij arriveren om 9.00(lees: aansluiten in de file) en ik heb me er op ingesteld dat onze tent staat rond 1-2. Genoeg drinken in de rij maar weer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken