Lowlands 2023

Mits

Campingartiest
2 aug 2022
63
48
In de eerdere jaren was een best goede supermarkt/verkooppunt op de hoofdlaan. Met eigenlijk zo ongeveer alles. Volgens mij net onder de prijzen van het festivalterrein. Zie hem iig op de plattegrond van 2013 staan.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
311
405
In de eerdere jaren was een best goede supermarkt/verkooppunt op de hoofdlaan. Met eigenlijk zo ongeveer alles. Volgens mij net onder de prijzen van het festivalterrein. Zie hem iig op de plattegrond van 2013 staan.
Die is er dus niet meer. Vorig jaar alleen bij camping 5/6 en dan bij de badhuizen een hokje met snacks en koffie.
Helaas hadden die vrij beperkte openingstijden.

Waarom zouden ze een goedkopere supermarkt ergens neerzetten? Je kan 24u per dag bij de ArmadiLLow eten/drinken halen en uiteindelijk gaat het om omzet draaien. Dat hele 24u gebied (incl. Silent Disco op donderdag) is bedoeld om mensen geld te laten uitgeven. En sinds ik werk, lukt dat bij mij (te) goed, ik neem amper wat mee.

Bij Paaspop was ook iets wat leek op een supermarkt en daar kon je vooraf trays bier bestellen voor een fatsoenlijke prijs (25euro!). Als ze dat zouden doen op LL voor zeg 40euro gaat het storm lopen…
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.557
2.036
Waarom zouden ze een goedkopere supermarkt ergens neerzetten? Je kan 24u per dag bij de ArmadiLLow eten/drinken halen en uiteindelijk gaat het om omzet draaien. Dat hele 24u gebied (incl. Silent Disco op donderdag) is bedoeld om mensen geld te laten uitgeven. En sinds ik werk, lukt dat bij mij (te) goed, ik neem amper wat mee.
Stel je inderdaad voor dat je een greintje respect voor je bezoekers zou hebben. In het buitenland kunnen dat soort dingen ook, waarom zou dat hier niet moeten kunnen.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
Stel je inderdaad voor dat je een greintje respect voor je bezoekers zou hebben. In het buitenland kunnen dat soort dingen ook, waarom zou dat hier niet moeten kunnen.
Geen idee. Heb ik te weinig info voor wat de verschillen zijn tussen “het buitenland” en Nederland qua regelgeving, belastingen, hygiëne etc.
Maar ik denk dan niet dat ik gewoon boodschappen zou doen.

Festivallen kost nou eenmaal geld en ik hou van festivallen op Lowlands 🔥🤘🏻❤️🎉‼️
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.557
2.036
Geen idee. Heb ik te weinig info voor wat de verschillen zijn tussen “het buitenland” en Nederland qua regelgeving, belastingen, hygiëne etc.
Maar ik denk dan niet dat ik gewoon boodschappen zou doen.

Festivallen kost nou eenmaal geld en ik hou van festivallen op Lowlands 🔥🤘🏻❤️🎉‼️
Ja tuurlijk, ik let ook niet zo op de centen als ik op Lowlands ben, maar desondanks zou een supermarkt zoveel gemak betekenen.
Al is het maar om gekoelde drank of vlees/kaas voor op je brood te halen.
 

thoom

Playlistbediener
12 mrt 2023
11
17
Lowllllands-gangers laat je horen!

Festileaks doet komend jaar weer verslag van Lowlands. Sneak peek: we gaan dit jaar weer een Meet-Up moment plannen om elkaars handjes te schudden en kleffe knuffels uit te wisselen. Een onmisbare factor voor deze meet-up zijn de actieve forum bijdragers en lezers! Om die reden vragen wij ons af welk moment het meest geschikt is voor jullie.

(y) Vrijdag om 14:20 (tijdens Joost/Nusantara Beat)
❤️ Zaterdag om 16:00 (tijdens Yungblud)
Reageer met een emoji op dit bericht waar je voorkeur naar uitgaat, of laat het weten door te reageren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Geweldig
Waarderingen: Novis95 en roluf

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.797
Lowllllands-gangers laat je horen!

Festileaks doet komend jaar weer verslag van Down The Rabbit Hole. Sneak peek: we gaan dit jaar weer een Meet-Up moment plannen om elkaars handjes te schudden en kleffe knuffels uit te wisselen. Een onmisbare factor voor deze meet-up zijn de actieve forum bijdragers en lezers! Om die reden vragen wij ons af welk moment het meest geschikt is voor jullie.

(y) Vrijdag om 14:20 (tijdens Joost/Nusantara Beat)
❤️ Zaterdag om 16:00 (tijdens Yungblud)
Reageer met een emoji op dit bericht waar je voorkeur naar uitgaat, of laat het weten door te reageren.
Zie je in Beuningen!
 
  • Haha
Waarderingen: nieuwsgierig

LLsince97

Playlistbediener
25 jul 2023
26
19
Ik hoop op het weer van vorig jaar, dat was perfect. Zonder die bui helemaal. 2012 was echt bizar ja, wat een hitte. Maar toen was er wel het Grolsch zwembad, wat fantastisch was.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en fiesta

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
Kan volgens mij nog wel een stuk boygenius kijken na Zulu in X-Ray…. iemand lengte laatste setlists van Zulu bekeken? Die spelen niet langer dan 20 minuten….of ze preken veel, dat kan ook. Ze hebben toch 50 minuten speeltijd staan 🤷🏼‍♂️🤔
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
Ik hoop op het weer van vorig jaar, dat was perfect. Zonder die bui helemaal. 2012 was echt bizar ja, wat een hitte. Maar toen was er wel het Grolsch zwembad, wat fantastisch was.
Die bui was echt balen. Daardoor grootste stuk Jungle gemist
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Dat zijn best veel tickets (2.5%?). Ik zie nu ook meerdere tickets op de doorverkoopplek.
Idd met het huidige weer, ik ben benieuwd…

Overigens ik ben juist bang voor 28oC of hoger voor half augustus
En als dit weer doorzet . Hoeveel komen er dan vrij? Wat gaan ze dan doen als er zoveel tickets worden gedumpt? Want voor die prijzen die ze nu vragen gaan ze dat nooit krijgen. Ik heb zelf geen kaart en ik verdom het om er extra voor te betalen. Principe kwestie van mijn kant. Al bijna 20x geweest. Maar dit jaar slaat alles.Zag ze vandaag ook staan a 403 euro per stuk. Aan de ene kant hoop ik dit. Laat ticketmaster maar eens lekker zweten.mocht er masaal gedumpt worden.
Zo ik ben het ff kwijt. Voor diegene die gaan geniet en have fun. Als de wind goed staat kan ik nog wel meegenieten.🤘
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en eva84

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Volgens mij was mijn laatste keer 1999 of 2000. Bravo lag toen net voorbij de Alpha. Begin jaren 90 stond The Prodigy en ook The Chemical Brothers in de Bravo. Alleen maar dance/techno en aanverwanten in de Bravo toen.
Zou het terrein anno nu wel eens willen zien en ervaren.
De huidige opzet met de 3 verschillende delen (Alpha, Planet en Cape) van het terrein is in 1999 tot stand gekomen. Dat jaar is de Bravo ook verplaatst naar (ongeveer) de huidige plek. In 1998 was het festivalgedeelte nog een stuk kleiner en lag de Bravo inderdaad nog naast de Alpha. De Cape was toen nog een camping.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
En als dit weer doorzet . Hoeveel komen er dan vrij? Wat gaan ze dan doen als er zoveel tickets worden gedumpt? Want voor die prijzen die ze nu vragen gaan ze dat nooit krijgen. Ik heb zelf geen kaart en ik verdom het om er extra voor te betalen. Principe kwestie van mijn kant. Al bijna 20x geweest. Maar dit jaar slaat alles.Zag ze vandaag ook staan a 403 euro per stuk. Aan de ene kant hoop ik dit. Laat ticketmaster maar eens lekker zweten.mocht er masaal gedumpt worden.
Zo ik ben het ff kwijt. Voor diegene die gaan geniet en have fun. Als de wind goed staat kan ik nog wel meegenieten.🤘
Hoezo gaat TM dan zweten? Die hebben hun geld al binnen hoor.

Sterker nog; hoe meer tickets er vanwege slecht weer door de resell gaan hoe beter voor TM.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Ook op Tiktok wordt er geklaagd over de line-up:

En dan ook dat geklaag eronder.. En reacties als dat je voor de "vibe" naar Lowlands gaat i.p.v. voor de artiesten (wat misschien gedeeltelijk waar is). Van mij mogen dit soort klagende types wel wegblijven op Lowlands. Ik hoop eigenlijk persoonlijk dat ze de trend van dit jaar de komende jaren gewoon doorpakken. Iets minder grote radio vriendelijke namen en iets meer alternatievere namen en opkomende headliners. Wie weet gaat dat er dan hopelijk ooit voor zorgen dat het niet zo absurd snel uitverkocht raakt
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
En dan ook dat geklaag eronder.. En reacties als dat je voor de "vibe" naar Lowlands gaat i.p.v. voor de artiesten (wat misschien gedeeltelijk waar is). Van mij mogen dit soort klagende types wel wegblijven op Lowlands. Ik hoop eigenlijk persoonlijk dat ze de trend van dit jaar de komende jaren gewoon doorpakken. Iets minder grote radio vriendelijke namen en iets meer alternatievere namen en opkomende headliners. Wie weet gaat dat er dan hopelijk ooit voor zorgen dat het niet zo absurd snel uitverkocht raakt
Ja mijn nekhaar gaat van dit soort types ook recht overeind staan, maar de Alpha moet ergens mee gevuld worden. Over het algemeen kom ik ze amper tegen, omdat ze toch niet in de Lima, X-Ray of India staan.
 
  • Haha
Waarderingen: nieuwsgierig

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.797
Ook op Tiktok wordt er geklaagd over de line-up:

Haar vergelijking met Pukkelpop is natuurlijk ook wel weer scheef aangezien die dagkaarten hebben.

Maar ik vind deze line-up veel beter dan vorig jaar. Net wat meer acts die wat alternatiever zijn dan wat er vorig jaar stonden. Maar klaag vooral lekker verder, zolang je volgend jaar geen kaartje koopt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken