Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
291
391
Wij hebben donderdag weinig gedaan. Alles opzetten was al inspanning genoeg voor 1 dag.
Gisteren FKJ gezien was lekker.
Daarna helemaal naar parking Z moeten lopen om ons nieuwe bier op te halen, we waren er iets te snel doorheen. Onze vriendin kwam een dag later dus daar hadden we mazzel mee. Vervolgens doen we een drankje bij de caravan en toen kwam er een stort bui. Uiteindelijk dus Liam gemist. Wel Opposites in de pit los gegaan. Heerlijk. Daarna geen idee waar ik allemaal geweest ben. India/bravo/xray. Het werd 5 uur šŸ˜… de Coca-Cola singalong alweer gemist zie ik. Het zal wel weer zo'n editie worden van goede intenties maar weinig van zien.
Niks aan gemist. S10, Bente, Meau, Sophie Straat die Linda, Roos en Jessica doenā€¦
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
291
391
Fred again: 2024 headliner!!!

Trouwens nog niemand opgevallen dat we met 2021 munten betalen? ;-)
Daar was echt geen doorkomen aan inderdaad. Doorgelopen naar Sinead Oā€™Brien en Declan McKenna. Die laatste viel me mee.

De Arctic Monkeys krijgen trouwens wel de tent en bulten vol
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Maar naar Lowlands ga je toch ook voor de feestjes rond dit tijdstip? šŸ˜Ž
Ja maar ik houd toch graag ook wat bewegingsruimte šŸ˜‚
Het lijkt anders aardig vol te staan, ook buiten.
Ik stond ongeveer ter hoogte van de bar bij het science gedeelte en heb het steeds verder leeg zien lopen. Heb zelf lekker met een aantal mensen staan dansen met zoveel ruimte om ons heen. Heerlijk!
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Heb toch wel een ander gevoel van de arctic monkeys, ze speelden goed en zeer strak, maar soms een beetje saai. Veel downtempo nummers in de setlist. Toen ā€˜i bet that you look good on the dancefloorā€™ kwam tegen het einde, was t voor t eerst dat het helemaal los ging, om daarna weer een downer te spelen en t momentum weer kwijt te zijn.

Ze waren goed, maar helaas een beetje saai
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.955
3.610
Heb toch wel een ander gevoel van de arctic monkeys, ze speelden goed en zeer strak, maar soms een beetje saai. Veel downtempo nummers in de setlist. Toen ā€˜i bet that you look good on the dancefloorā€™ kwam tegen het einde, was t voor t eerst dat het helemaal los ging, om daarna weer een downer te spelen en t momentum weer kwijt te zijn.

Ze waren goed, maar helaas een beetje saai
Dit soort reacties al jƔren..

Wat verwacht je dƔn? Ze spelen echt het meerendeel van hun hits (toch in ieder geval hun bekende nummers) zoals Do I Wanna Know, RU Mine, 505, etc. En ja, daar zitten ook rustige nummers bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
Ook wij zijn weggelopen bij de AM. De eerste nummers was het geluid echt slecht (je hoorde hem amper zingen) en als je geen fan bent was het inderdaad een beetje saai.

Oscar & the wolf ervoor was veel meer show! Maar vooral; Wat was Fred Again een klapper!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken