Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik had in eerste instantie ja gezegd maar gezien ik gister meer treurig werd van die livebeelden van Kyteman dan vrolijk weet ik het niet zo goed meer

Mochten ze Stefano Keizers en Tineke Schouten bereid vinden hun gezamenlijke experiment digitaal uit te voeren dan kijk ik wel / haal ik wel een kaartje. Blijf daar enorm nieuwsgierig naar.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Dat is de vraag, willen we dat? Of is het nu ook klaar?
Hmmmm zat er gisteren nog aan te denken om in het LL weekend een bbq te houden met ons “clubje” en dat iedereen 10 / 15 nummers mag aanleveren met een verhaal…… maar of ik een digitaal LL wil naast de bbq, misschien wel eigenlijk. De emotie is er dan al wat meer uit (en helemaal als ik toch mijn ticket mag behouden, mag bijbetalen of voorrang krijg bij de vvk 2022) ?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Ik had in eerste instantie ja gezegd maar gezien ik gister meer treurig werd van die livebeelden van Kyteman dan vrolijk weet ik het niet zo goed meer

Mochten ze Stefano Keizers en Tineke Schouten bereid vinden hun gezamenlijke experiment digitaal uit te voeren dan kijk ik wel / haal ik wel een kaartje. Blijf daar enorm nieuwsgierig naar.
Is nu nog de eerste emotie en de acceptatie…. Is er tegen die tijd wel
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Vorig jaar deden ze het tof. Maar goed dat blijft niet leuk.

Ben ik trouwens gister de enige die gevloekt heeft toen ik hoorde dat de regels voor vakantie letterlijk gister versoepeld werden?
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
395
244
En toch moet je het altijd ook van een andere kant bekijken. Ja eens hoor, fuck mensen die niet gevaccineerd zijn. Maar zaken als privacy wetgeving en verplichte vaccinatie (wat Macron nu roept) moet je ten allen tijden zeer goed over nadenken.

We zijn niet allemaal fan van Rutte. Maar we geloven wel in de vaccinaties die hij ons toezegd. Maar je moet ook bedenken dat een Baudet of Orban o.i.d. dan ons ook vaccinaties of registraties als je onder hun regime valt. Dat willen we denk ik ook niet allemaal, daarom zijn er gelukkig weten die nu even lastig en vervelend zijn. Maar we moeten niet vergeten dat ze ons ook kunnen beschermen.

Maar ontopic, hebben jullie nu zin in een digitale event zoals vorig jaar?
Nu de Heineken toch staat mogen ze ook wel een 1-daags mini-Lowlands organiseren hoor, om onze emoties een plek te geven :cry:. Doen we gewoon een klein feestje met Spinvis-Keesfeest-Kyteman-Opposites-Doe Maar en tussendoor genieten van de kippenvleugels van de Koreaan :giggle:.
 
  • Haha
Waarderingen: @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Contact ticketmaster:

Beste,
Ik begrijp dat Lowlands is afgelast. Nu zou ik automatisch een refund krijgen. Dat wil ik niet. Ik wil mijn kaarten behouden. Wat is de reden dat dit niet mogelijk is? Bij andere concerten oa Pearl Jam en Faith No More wordt dit ook doorgeschoven. En daar wil ik misschien wel geld terug? Ik hoor het graag. Groet Marc

Reactie:
Beste Marc,

Bedankt voor je bericht.

Op 26 juli is bekend gemaakt dat meerdaagse festivals met camping tot zeker 1 september niet toegestaan zijn, waardoor Lowlands ook dit jaar niet door kan gaan.

Binnenkort volgt een kaartkopers mailing met alle details. We willen je vragen deze mail nog even af te wachten.

Zie hier voor het statement van Lowlands.

Hopelijk hebben we je hiermee voldoende geïnformeerd.

Het statement kennen we…
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Contact ticketmaster:

Beste,
Ik begrijp dat Lowlands is afgelast. Nu zou ik automatisch een refund krijgen. Dat wil ik niet. Ik wil mijn kaarten behouden. Wat is de reden dat dit niet mogelijk is? Bij andere concerten oa Pearl Jam en Faith No More wordt dit ook doorgeschoven. En daar wil ik misschien wel geld terug? Ik hoor het graag. Groet Marc

Reactie:
Beste Marc,

Bedankt voor je bericht.

Op 26 juli is bekend gemaakt dat meerdaagse festivals met camping tot zeker 1 september niet toegestaan zijn, waardoor Lowlands ook dit jaar niet door kan gaan.

Binnenkort volgt een kaartkopers mailing met alle details. We willen je vragen deze mail nog even af te wachten.

Zie hier voor het statement van Lowlands.

Hopelijk hebben we je hiermee voldoende geïnformeerd.

Het statement kennen we…
Dat kan nog op enigszins positief nieuws wijzen als daar wellicht meer info instaat over volgend jaar. Maaarrr.. ik vertrouwe het niet.
 
  • Haha
Waarderingen: @Marc

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Dat kan nog op enigszins positief nieuws wijzen als daar wellicht meer info instaat over volgend jaar. Maaarrr.. ik vertrouwe het niet.
Ja het zou kunnen. De mail kan je ook lezen met de toon: nog even geduld alles komt goed. Lowlands vind ik geen festival dat blind is voor de sentimenten om zich heen en van de trouwe bezoekers.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Ja het zou kunnen. De mail kan je ook lezen met de toon: nog even geduld alles komt goed. Lowlands vind ik geen festival dat blind is voor de sentimenten om zich heen en van de trouwe bezoekers.
Zo lees ik ehm ook, of wil ik deze zo lezen ??

Ik neem aan dat ze niet aan al deze geluiden voorbij gaan
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
AD artikel over automatische refunds


Bente Bollmann, woordvoerder van Mojo Concerts (dat zowel Lowlands als DTRH organiseert): ,,Het zou volgend jaar alweer drie jaar geleden zijn dat mensen kaarten hebben gekocht voor die editie. Wij hebben besloten dat het tijd is voor een schone lei. Het is volgens ons het eerlijkst als alle kaarten opnieuw in de verkoop gaan zodat iedereen weer gelijke kansen krijgt, het heeft ook wel erg lang op slot gezeten. Bovendien zijn er veel kaarten onderhands doorverkocht. Dus: automatische refund van kaarten, streep eronder en volgend jaar weer verder.’’
Staat ook dat Mojo / Lowlands vindt dat dit de meest eerlijke optie is, dat ervaring leert dat mensen die echt een kaartje willen die wel kunnen bemachtigen en dat dit hun eigen keuze is en niets te maken heeft met het garantiefonds.

Verwacht dus maar geen verandering.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
AD artikel over automatische refunds



Staat ook dat Mojo / Lowlands vindt dat dit de meest eerlijke optie is, dat ervaring leert dat mensen die echt een kaartje willen die wel kunnen bemachtigen en dat dit hun eigen keuze is en niets te maken heeft met het garantiefonds.

Verwacht dus maar geen verandering.
Klantvriendelijkheid troef.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
AD artikel over automatische refunds



Staat ook dat Mojo / Lowlands vindt dat dit de meest eerlijke optie is, dat ervaring leert dat mensen die echt een kaartje willen die wel kunnen bemachtigen en dat dit hun eigen keuze is en niets te maken heeft met het garantiefonds.

Verwacht dus maar geen verandering.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
AD artikel over automatische refunds



Staat ook dat Mojo / Lowlands vindt dat dit de meest eerlijke optie is, dat ervaring leert dat mensen die echt een kaartje willen die wel kunnen bemachtigen en dat dit hun eigen keuze is en niets te maken heeft met het garantiefonds.

Verwacht dus maar geen verandering.
Klopt, dat het dan al weer 3 jaar geleden is geweest. Was toen niet gelijk uitverkocht. Iedereen die heel graag wilde gaan had best nog wel wat tijd om een kaartje te kopen.

Nu zijn / waren de kaartjes heel populair. Daardoor trok je ook “publiek” dat niet zoveel op heeft met LL maar wel graag weer bij het eerste festival wilde zijn.

Oh ja, je mocht ook zolang mijn geld in beheer houden. Had / heb ik alle vertrouwen in gehad. Wat is dat waRd

Wat volgens jullie het eerlijkst is, dat is grappig, want volgens mij hoor ik hele andere geluiden. Ik zie eigenlijk weinig reacties dat iemand heel blij is dat hij/zij nu wel weer kans maakt op kaartjes.

Ook je argument er zijn veel kaarten onderhands verkocht, dus dan maar refund, want dat is eerlijk en handig voor wie? Dat geeft namelijk heel veel gezeur wat ik om me heen hoor. Ik ga nu twijfelen aan dit verhaal of dit de oprechte intenties zijn. (Dan denk ik aan prijsverhoging en TicketSwap buiten spel zetten).

Wellicht luisteren naar je achterban en even wachten met een streep eronder…..
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
Wat K Zooi. Ik ben hier echt niet blij mee. 2 jaar in de stress level gezeten. En nu dit.Volgende edite de stress level om aan kaarten te komen als trouwe LL ganger.Als het om peseta's gaat dan betaal ik wel aan de poort bij.????????
 
  • Verdrietig
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken