Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Ik snap je wel hoor. Zelf had ik, naast festivalkaartjes, ook een aantal losse concertkaartjes. Sommige waren al twee keer verplaatst en uiteindelijk afgelast. Heel zuur. Ik kan me alleen ook voorstellen dat een organisatie niet aan het verplaatsen blijft. Lowlands is in 2020 uitverkocht, dat betekent dat er twee jaar lang niemand meer een kaartje kan kopen als de volgende editie in 2022 is. Plus dat de organisatie nu aan het beraden is hoe verder te gaan. Hoe staan ze er financieel voor? blijven ze dezelfde capaciteit hanteren? Hoe zit het nu met Corona in 2022 incl evt nieuwe varianten? Er is veel onzeker. Dan is alles terug betalen en met een met een schone lei verder gaan. Ik vrees ook voor een stijging van de ticketprijs, vandaar het terugbetalen en niet doorschuiven van je huidige kaartje.
Zijn allemaal oplossingen voor als het om je trouwe bezoekers gaat.

Ja en, wat is het probleem als iemand al 2 jaar lang geen kaartje heeft kunnen kopen? Je hebt toch ook 2 jaar lang mijn geld mogen hebben? Als je dat niet wilde moest je daar ook een jaar op wachten.

LL / Mojo gaat zich echt niet beraden hoe nu verder. Never change a winning team….

Financieel zal LL/Mojo dit echt wel overleven hoor.

Qua capaciteit heb je een punt, echter zit de formule niet voor niks op deze capaciteit commercieel gezien.

De onzekerheid zal blijven, maar we konden al “twee weken los”, door te blijven vaccineren komt dit echt wel goed. Je kan niet op slot blijven.

Ik heb nog geen echte valide reden gehoord, alleen maar heel veel verbazing en teleurstelling. Dan doe je volgens mij iets niet goed.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Dan is het balen, zeker weten. Maar voor dat euvel hebben we toch vaak gestaan rond Lowlands toen het 2010 binnen een paar seconde steeds uitverkocht?
Klopt, toen iedere keer geluk gehad, maar vond ik absoluut niet tof toen. Wat een gestress…. ?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747

Gaat er hard in Eric, al lees ik hierboven dat het ook wel mee viel. Maar is geen populaire gedachte om boos te zijn op de ongevaccineerden, dus zal wel wat schijt over zich heenkrijgen als dit groter wordt opgepakt. Maar ik snap hem 100%. Het voelt ook zo fucking lullig dat de jongeren er weinig ziek van worden en hierdoor wel de dupe van bijna alle maatregelen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
Hoop dat er een passende oplossing komt voor de kaarthouders. Wel of niey houden/ voorrang bij volgende verkoop? Voor de rest kap ik er nu mee. Heb het wel ff gehad nu.?
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Klopt, toen iedere keer geluk gehad, maar vond ik absoluut niet tof toen. Wat een gestress…. ?
Ja en als het niet lukt dan krijg ik denk ik ook minimaal 25 jaar TBS aan mijn broek. Laten we hopen dat ze het nog even aan het licht houden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810

Gaat er hard in Eric, al lees ik hierboven dat het ook wel mee viel. Maar is geen populaire gedachte om boos te zijn op de ongevaccineerden, dus zal wel wat schijt over zich heenkrijgen als dit groter wordt opgepakt. Maar ik snap hem 100%. Het voelt ook zo fucking lullig dat de jongeren er weinig ziek van worden en hierdoor wel de dupe van bijna alle maatregelen zijn.
Op Facebook komen de wappies er weer als strontvliegen er op af. Ik vind hem nog vrij mild, al hebben ze dit ook zien aankomen natuurlijk. En met dit soort beslissingen kan je het nooit goed doen helaas.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Heb je hem weer met zijn F1….. maarre geheel toevallig maatregelen die de F1 niet raken? Cash = King ?
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Op Facebook komen de wappies er weer als strontvliegen er op af. Ik vind hem nog vrij mild, al hebben ze dit ook zien aankomen natuurlijk. En met dit soort beslissingen kan je het nooit goed doen helaas.
Ik heb zo'n kort lontje inmiddels voor deze mensen (wap). Verschrikkelijk zo weinig respect voor anderen. Alleen omdat ze tijdens het schijten ff wat gegoogled hebben. Donder toch een eind op. Man, man, man.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
En dan beginnen met een live opname van Kyteman op Lowlands jaren terug. Damn wat had ik daar zin in zeg. :(
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Als ik zo de comments lees op LL Facebook, dan hebben we een rustige vvk. EvE heeft al een pre kwalificatie gemaakt voor de bezoekers in 2022 ?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Het lijkt wel of het steeds extremer wordt qua opmerkingen. Wat die EvE toch allemaal over zich heen krijgt. Het lijkt wel hoe extremer hoe beter. Dat zulke mensen echt bestaan. Kwestie van grote bek achter het hek (in dit geval achter een schermpje ?).

Benieuwd of er nog een reactie gaat komen op LL kaartjesgate 2022
Daar zijn wel veel reacties op.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
Bsn nummer koppelen aan de kaartjes gelijk controle voor gevacineerd of niet? Of je moet een geldige regel hebben ivm bepaalde ziekte.Want helaas lijden de goede weer onder de kwaden. We hebben ons 2 jaar zo goed mogelijk aan de regels gehouden en is nu goed verkloot.?en voorang voor zij die al kaarten hadden of eventueel houden
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Ik ben van mening dat in deze de privacy wetgeving aardig tegen ons werkt (en ja, ik weet dat mensen hier over gaan vallen). Het werkt in ieder geval totaal niet mee. Net als mensen die niet gevaccineerd zijn. Ben trots op mijn dochter van 15 die zelf wel de keuze heeft gemaakt om dit ook te doen. Ik denk dat ongevaccineerden alle opties open willen houden en ook nog overal aan mee willen blijven doen. Dat gaat niet en vind ik erg egoïstisch (narcistisch misschien wel). Zolang we (welke keuze dan ook) het niet allemaal samen doen, dan gaat het nog heel lang duren.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik ben van mening dat in deze de privacy wetgeving aardig tegen ons werkt (en ja, ik weet dat mensen hier over gaan vallen). Het werkt in ieder geval totaal niet mee. Net als mensen die niet gevaccineerd zijn. Ben trots op mijn dochter van 15 die zelf wel de keuze heeft gemaakt om dit ook te doen. Ik denk dat ongevaccineerden alle opties open willen houden en ook nog overal aan mee willen blijven doen. Dat gaat niet en vind ik erg egoïstisch (narcistisch misschien wel). Zolang we (welke keuze dan ook) het niet allemaal samen doen, dan gaat het nog heel lang duren.
En toch moet je het altijd ook van een andere kant bekijken. Ja eens hoor, fuck mensen die niet gevaccineerd zijn. Maar zaken als privacy wetgeving en verplichte vaccinatie (wat Macron nu roept) moet je ten allen tijden zeer goed over nadenken.

We zijn niet allemaal fan van Rutte. Maar we geloven wel in de vaccinaties die hij ons toezegd. Maar je moet ook bedenken dat een Baudet of Orban o.i.d. dan ons ook vaccinaties of registraties als je onder hun regime valt. Dat willen we denk ik ook niet allemaal, daarom zijn er gelukkig weten die nu even lastig en vervelend zijn. Maar we moeten niet vergeten dat ze ons ook kunnen beschermen.

Maar ontopic, hebben jullie nu zin in een digitale event zoals vorig jaar?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken