Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
En een hoop wat ik niet ken, ben benieuwd. Mijn Fever 333 t-shirt kan alvast in de tas ???
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Wel een leuk rijtje. The kooks nog nooit gezien. 2 many dj’s live, fever 333, inhaler, Amy Root

en nog een heleboel wat ik niet ken. Zit bijna altijd wel moois tussen!
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Volgens mij aardig wat namen voor het nachtprogramma. Voor mij ook flink wat onbekende namen, vandaag maar even inluisteren dus.

Opvallend: (nog) geen Editors
 

DrTim0n

Playlistbediener
5 jun 2021
23
6
Na al de hype hier rondom Fever 333 toch maar eens gaan luisteren. Ik dacht al, waarom klinken die vocals zo herkenbaar... Letlive!

Ik moet wel opmerken dat ik nog een headliner mis
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Heel blij met dit lijstje. Elk nadeel heb z'n voordeel: We krijgen een Best of Benelux/Duitsland/Engeland-editie.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
The kooks, altijd leuk. Benieuwd naar fever 333. Equel idiots, hang youth, inhaler en nana adjoa komt op mijn te zien lijst. Voor de rest ken ik er niet veel of vind ik niet bijster interessant
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Wel een leuk rijtje. The kooks nog nooit gezien. 2 many dj’s live, fever 333, inhaler, Amy Root

en nog een heleboel wat ik niet ken. Zit bijna altijd wel moois tussen!
Exact het rijtje waar ik blij/nieuwsgierig van wordt!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Sofia winterson klinkt op het eerste gehoor ook niet verkeerd
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Na al de hype hier rondom Fever 333 toch maar eens gaan luisteren. Ik dacht al, waarom klinken die vocals zo herkenbaar... Letlive!

Ik moet wel opmerken dat ik nog een headliner mis
Ha, ha, ha, prachtig, ja Letlive, mooie laatste plaat was dat ook. Zo ben ik Fever 333 op het spoor gekomen. Nog geen show van hun gehad dat het tegenviel. Wat een explosie en energie.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
The kooks, altijd leuk. Benieuwd naar fever 333. Equel idiots, hang youth, inhaler en nana adjoa komt op mijn te zien lijst. Voor de rest ken ik er niet veel of vind ik niet bijster interessant
Ik dacht ook eerst, leuk Hang Youth, kende het niet. Klonk wel leuk. Daarom natuurlijk ook geen Heideroosjes ?
Maarre een paar nummertjes geluisterd en ik stoor me toch aan deze band. Vooral om iedere keer met een gevoelige ziekte van alles kracht te willen bijzetten (of te shockeren?) dat irriteert me. Ook het schoppen tegen het kapitalisme aan…. waarschijnlijk erg populair links in NL, maar voor mij is de lol er snel af dan….
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Ik dacht ook eerst, leuk Hang Youth, kende het niet. Klonk wel leuk. Daarom natuurlijk ook geen Heideroosjes ?
Maarre een paar nummertjes geluisterd en ik stoor me toch aan deze band. Vooral om iedere keer met een gevoelige ziekte van alles kracht te willen bijzetten (of te shockeren?) dat irriteert me. Ook het schoppen tegen het kapitalisme aan…. waarschijnlijk erg populair links in NL, maar voor mij is de lol er snel af dan….
Een punkband met een linkse boodschap? You must be new here... Ik raad je dan aan niet de teksten van Fever 333 te lezen.

En met ziektes schelden is een Nederlandse traditie. Danny de Munk zong al "Krijg toch allemaal de klere" en de Heideroosjes plakken er gewoon drie achter elkaar in Teringtyfustakketrut. Of is dat niet zo'n probleem? Zoals Steff rapt (in Bad Influencer):
Scheld niet meer met kanker nee ik scheld alleen met cholera
Niemand vind het erg als er Afrikanen dood aan gaan
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193

Dit jaar op Lowlands: de Delta-tent​

5 juli 2021 door Jop Eikelboom

Lowlands wordt dit jaar opnieuw uitgebreid met de Delta-tent. Een klein podium voor grote artiesten waardoor het binnen altijd veel te druk is.

De Delta komt te liggen tussen de Charlie en de Echo. Voor toegang heb je geen apart bandje nodig, en zeker geen negatief testresultaat. Wel moet je bij de entree verplicht een vervalste QR-code laten zien. Wc’s worden in de tent geplaatst. Het is niet mogelijk om ergens je handen te wassen.

De eerste artiesten van de Delta zijn bekendgemaakt: onder andere Lil Kleine, Famke Louise en Willem Engel zullen optreden.

https://speld.nl/2021/07/05/dit-jaar-op-lowlands-de-delta-tent/
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Een punkband met een linkse boodschap? You must be new here... Ik raad je dan aan niet de teksten van Fever 333 te lezen.

En met ziektes schelden is een Nederlandse traditie. Danny de Munk zong al "Krijg toch allemaal de klere" en de Heideroosjes plakken er gewoon drie achter elkaar in Teringtyfustakketrut. Of is dat niet zo'n probleem? Zoals Steff rapt (in Bad Influencer):
????????????
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken