Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

r-pzkfw

Campingartiest
13 mrt 2018
78
14
Ik heb de show in 2009 niet meegemaakt.
Waarom is dit zo bijzonder ? is een oprechte vraag aangezien ik het muzikaal wel leuk vind maar het gepresenteerd word als een wereldact
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.067
Zo heel veel is dat ook weer niet natuurlijk. Ok ik heb het niet, maar in de wereld waar de grote jongens geld uitgeven is dit natuurlijk peanuts.
Geen idee of dit veel is. Ik ken hun financiele boekhouding niet, maar om te investeren is het een flinke bak met geld. Is volgens mij vooral bedoelt voor het buitenland om daar voet aan de grond te krijgen.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.067
Kyteman's Hiphop Orkest komt weer bij elkaar en staan op zowel LL als DTRH!
Bijzondere boeking. Leuk dat ze dit doen. Ik heb het toen niet gezien, maar dit was toen in die tijd wel een bijzonder rondreizend circus. Misschien maar eens herkansen. TV beelden van toen waren erg tof.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Volgens mij spelen ze die niet in deze formatie toch?
Denk het wel, orginele Kyteman hiphop orchestra volgens DTRH website:
De virtuoze maestro-van-alles roept namelijk zijn sensationele Kyteman’s HipHop Orkest weer bij elkaar voor maar liefst drie reünieshows. Twee daarvan zie je exclusief in Biddinghuizen, want na Lowlands stoomt het 25-koppige jazzhoporkest door naar Down The Rabbit Hole een week later.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Op alle plekken (Lowlands-site, DTRH-site, pagina op Mojo-site mbt het ZiggoDome optreden) wordt 'Sorry' expliciet genoemd als nummer dat gespeeld gaat worden.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Sorry komt van Hermit Sessions, dat was officieel Kyteman, maar de shows werden gepromote als Kyteman's Hiphop Orchestra. Tweede album was officieel van The Kyteman Orchestra (was ook iets breder dan hiphop). De shows daarna werd ook niets meer van Hermit Sessions gespeeld.

Ben dus benieuwd hoe ze het nu gaan doen. Van mij mag het zoveel mogelijk van Hermit Sessions zijn, die shows waren echt moddervet.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Sorry komt van Hermit Sessions, dat was officieel Kyteman, maar de shows werden gepromote als Kyteman's Hiphop Orchestra. Tweede album was officieel van The Kyteman Orchestra (was ook iets breder dan hiphop). De shows daarna werd ook niets meer van Hermit Sessions gespeeld.

Ben dus benieuwd hoe ze het nu gaan doen. Van mij mag het zoveel mogelijk van Hermit Sessions zijn, die shows waren echt moddervet.
Ja want de laatste keer op LL zat ik ook hard op Sorry te wachten en toen kwam hij niet. Toen was het niet helemaal mijn ding met dat laatste album.

Die Hermit Session vond ik weer wel tof.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Ik heb de show in 2009 niet meegemaakt.
Waarom is dit zo bijzonder ? is een oprechte vraag aangezien ik het muzikaal wel leuk vind maar het gepresenteerd word als een wereldact
Dat podium staat bom vol, met Collin Benders als dirigent, een groot koor, blazers, strijkers drummers enz. Dat alles ondersteund door mc’s en vocalisten. Het is gewoon een unieke act!
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Gebruikers die dit onderwerp bekijken