Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
Ga je een soort polsbandjes systeem krijgen misschien. Kunnen 18-rs zonder onderleiden al een vaccine krijgen? Voor die mensen is het wel extreem kut.
Inderdaad, realiteit is wel dat als je iedere dag moet testen dat dit niet tof is en je echt dingen gaat missen. En moet je dan ook een tijdslot boeken? Benieuwd hoeveel gevaccineerden er zijn onder de LL kaarthouders. Ook wel belangrijk om te weten lijkt me…..
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Damn dat wordt een stormloop dus voor die Janssen prik. Weet iemand of er nog een bepaalde tijd vereist is na je 2e prik voordat je een vaccinatiebewijs krijgt? Potentieel komt het voor mij nét niet uit als 25 jarige.

Mensen een stokje in hun doorgesnoven neus en keel stoppen terwijl ze kneiterbrak zijn, nu al medelijden met die mensen die die testen moeten afnemen ?
 
  • Haha
Waarderingen: roluf en @Marc

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Ben benieuwd wat er nog aan acts bij komt nu Pukkelpop ook door gaat. Neem aan dat ze samen eea proberen aan te trekken vanuit bv de UK.
EvE gaf in het interview op 3FM al aan dat UK, Lowlands, Pukkelpop het enige echte serieuze "tour" rondje is dit festival seizoen.
Royal Blood zou ik wel leuk vinden. Staan net na LL op paar festivals in de UK. Evenals Fontaines D.C., Blossoms, Miles Kane
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.822
Ben benieuwd wat er nog aan acts bij komt nu Pukkelpop ook door gaat. Neem aan dat ze samen eea proberen aan te trekken vanuit bv de UK.
EvE gaf in het interview op 3FM al aan dat UK, Lowlands, Pukkelpop het enige echte serieuze "tour" rondje is dit festival seizoen.
Royal Blood zou ik wel leuk vinden. Staan net na LL op paar festivals in de UK. Evenals Fontaines D.C., Blossoms, Miles Kane
Zou toch mooi zijn... ergens wel respect voor Lowlands dat ze gewoon al 2x een flink lijstje hebben gedropt. Het mag hier en daar nog wat bijgeschaafd worden als je het mij vraagt... maar in deze tijden is het misschien ook gewoon erg knap wat ze neerzetten op dit moment. Als je beetje om je heen kijkt zijn dus inderdaad Lowlands, Pukkelpop, Reading/Leeds en dat Frequency in Oostenrijk de enige 4 "grote" festivals die door te lijken gaan.

Mogen we stiekem ook wel beetje trots op zijn als Lowlanders hoor ;).
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Even iets anders, een vriend van me heeft een LL ticket maar wil liever naar DTRH.
Hij wil zn kaartje wel ruilen, iemand belangstelling? Of ken je iemand?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.648
796
Even iets anders, een vriend van me heeft een LL ticket maar wil liever naar DTRH.
Hij wil zn kaartje wel ruilen, iemand belangstelling? Of ken je iemand?
Ik heb precies het omgekeerde, heb zelfs een advertentie gezet hier daarover.
Alleen zoek ik er eigenlijk 2, maar 1 zou al een mooi begin zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Ja balen dit, kreeg ook al mail van Paradiso dat haar optreden in december niet door gaat. Heel erg jammer, een van de optredens waar ik het meest naar uitkeek.
Helemaal mee eens. Eén van de lichtpunten op de LL affiche voor mij... Zwaar balen.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
653
578
Kikagaku Moyo staat 28 augustus in Paradiso voor een 1.5 concert. Die mogen een weekje eerder ook wel ff langs Lowlands komen
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
Las net dat TicketSwap even een investering krijgt van 8,2 miljoen…. Ze zien er toch nog muziek in blijkbaar ?
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.822
Las net dat TicketSwap even een investering krijgt van 8,2 miljoen…. Ze zien er toch nog muziek in blijkbaar ?
Zo heel veel is dat ook weer niet natuurlijk. Ok ik heb het niet, maar in de wereld waar de grote jongens geld uitgeven is dit natuurlijk peanuts.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Gebruikers die dit onderwerp bekijken