Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Geen idee, ik volg 3FM totaal niet. Het was tussen 22 en 23 uur (?). Op de site wordt er geen aandacht aan besteed.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
Het gaat gewoon door. Daar ga ik van uit. Gewoon 100%. Anders is niet te realiseren. Dan gelijk maar een verzoekje. The Cold Stares . Chek de nieuwe singel en album eens.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Wel testen dus. Een test is 24 uur lang geldig, maar vaccinatiebewijs geld ook als testbewijs.
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: Raskolnikov en @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Eerst de Belgen eruit halen….. die geven hun eigen volk eerst de kans om naar Pukkelpop te gaan ? daarna pas buitenlanders.

Stel dat je nu de keuze krijgt, net als bij een overboekt vliegtuig, vrijwillig niet gaan en zeker volgend jaar een kaartje en 250,00 aan munten. Of toch dit jaar willen gaan?

Btw, hoe mooi kan het zijn…. Komen aanrijden bij de prik locatie in Beverwijk (moest even uitwijken voor de 1e prik) en dan op Spotify komen The Lathums voorbij met “The Great Escape”….. hoe toepasselijk. Eerst prik dus gehad, ruim voor LL gevaccineerd ??
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en Raskolnikov

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
hype train GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
243
291

Meerdaagse evenementen vanaf 29 juli​

Tot 28 juli zijn evenementen van maximaal 24 uur mogelijk. Er geldt een maximum van 25.000 bezoekers per dag. Een overnachting is toegestaan als dat binnen het tijdvak van 24 uur valt.

Na vier weken, als er nog meer mensen zijn gevaccineerd tegen COVID-19 en de besmettingscijfers naar verwachting verder zijn gedaald, vervallen deze beperkingen en zijn meerdaagse evenementen met overnachting(en) ook weer mogelijk. Met de huidige planning is dit vanaf 29 juli.

Het RIVM adviseert wel om bij meerdaagse evenementen niet alleen vooraf, maar ook tussentijds te testen.

Ik zie dit wel heel zonnig in hoor. Vorig jaar gingen half sept de bedden op de ic pas weer iets stijgen en toen waren er 0 prikken gezet vs 11 miljoen nu (laat staan eind juli laat staan eind augustus).
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Correctie It Giet Waarschijnlijk Oan. Nog geen beslissing genomen voor meerdaagse festivals lees ik nu.
Jawel hoor, vanaf juli mogen meerdaagse festivals ook. Ze zijn er alleen nog niet hoe ze dat met testen gaan doen. Of dat tussendoor ook nog moet bijvoorbeeld.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Komt vast goed, er is geen enkel scenario mogelijk om 75% te doen. Hoe dan? Ga je dat ook met de F1 doen dan? Onmogelijk. Enig idee hoeveel geld daar in omgaat qua ticketprijzen en upselling etc. Onmogelijk.
Je had gelijk. En ik had dankzij jou een hele relaxe dag, heb me niet meer druk gemaakt!
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Raskolnikov

Gebruikers die dit onderwerp bekijken