@Marc wrote:
Indiaantje89 wrote:
@Marc wrote:
lowlandicus wrote:
@Marc wrote:
lowlandicus wrote:
QOTSA / Chemical Brothers / Opposites als headliners dan maar voor volgend jaar? Rock / Dance / Hip-Hop, elke Lowlands bezoeker blij!
Waar blijft de metal headliner weer eens?
Laatste metal headliner zal Nine Inch Nails geweest zijn in 2013 denk ik zo? Hou zelf wel van metal, maar ik weet dat ik op Lowlands uberhaupt weinig metal hoef te verwachten, laat staan een metal headliner.
Slayer sloot toen ook de Heineken af en in 2016 Parkway Drive. Zijn voor mij ook headliners als ze op een dag een bepaalde tent afsluiten. Alpha is lang geleden. Inderdaad NIN, maar is niet echt metal.
Zou daarom juist leuk zijn toch? Even weer van de geijkte paden af. Vroeger stikte het van de metal/hardcore/punk. Komt vanzelf wel weer een keer. Gebeurd ook weinig spannends in die scene.
Met dat laatste ben ik het niet mee eens. Metal is juist een ontzettend interessante genre met veel aftakkingen naar andere (sub)genres. Enkel is het niet zo commercieel als het ooit was. Maar er breekt nog genoeg interessants door in die scene hoor.
Volgens mij is mijn laatste reactie niet goed achtergebleven. Jammer, ik had gehoopt dat we het een keer eens waren
Metal inderdaad erg interessant, maar vertel me eens welke acts zou ik echt een keer moeten luisteren? Ben benieuwd. Tips zijn welkom
Ligt er natuurlijk aan wat je meer ligt. Old school heavy metal bijvoorbeeld, death metal, trash, nu-metal. Het is zo’n breed genre dat je daar niet echt een paar namen op kan noemen.