@Marc wrote:
Indiaantje89 wrote:
@Marc wrote:
zworp4 wrote:
Als je Liam op een festival zet waar Engelsen in grote getale naartoe kunnen (dus niet eentje dat anderhalf jaar eerder in een paar uur uitverkocht), dan kun je die wel op een podium met de capaciteit van de Alpha neerzetten, maar op Lowlands lijkt het me geen goed idee. Opposites is gewoon enorm populair en heeft in de afgelopen 5 jaar 2 optredens in Nederland gedaan, waarvan eentje onaangekondigd in een kleine tent. Ik ga er dan wel vanuit dat er een exclusiviteitsgarantie is opgenomen in het contract.
Klopt, maar internationaal staat het niet erg sterk. Of denken jullie daar anders over?
Heeft Lowlands een internationale uitstraling? Het is wel een beetje een oerHollands feestje heb ik het idee.
Geen idee, vind jij van niet dan? Heb ook geen idee hoeveel buitenlandse festivalgangers op LL afkomen. Iemand een idee?
Dat idee heb ik niet echt. Er zijn festivals waar ik meer nationaliteiten hoor en zie dan op Lowlands, Komt denk ik ook een klein beetje door die jaren dat ze binnen een paar minuten uitverkocht waren denk ik. Denk dat het daarom voor buitenlandse bezoekers niet altijd even aantrekkelijk was.