Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
832
Staan toch wel weer een paar pareltjes aan de onderkant van de de line up!

Yves Tumor: beetje vreemd maar wel lekker. Heel veel stijlen door elkaar heen. Leunt wel een beetje de R&B kant op.

Working men's club: Vooral de elektronische kant vind ik heel tof, vocalen iets minder. Maar ik denk dat deze gasten de Xray gaan verbouwen.

Oliver Tree: Nummers met al 180 miljoen streams op spotify. Hele blije electro met een vleugje Yungblud achtige sfeer in zijn muziek

Orla Gartland: Singer Songwriter meisje met mooie maar ook blije liedjes

Nova Twins: twee hele boze meisjes beetje vrouwelijke rage against the machine.

Moses Boyd: Hoop dat deze man zondag de bravo opent: Instrumentaal met wat urban vibes

Georgia: zou volgens mij al wat hoger op de Bill kunnen. Lekkere electro pop!

Froukje: De Nederlandse boeking die iedereen al had verwacht.

Franc Moody: beetje als acts like Jungle en Parcels heerlijke disco vibes

Cleopatrick: nieuwe Royal Blood, wel iets minder goed ;-)

 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Graag Colin Benders op LL met een setje van dit soort nummers. En ja, graag met Cato van My Baby.....

Hahaha....

 

jaigalaar

Campingartiest
18 feb 2020
53
52
Staan toch wel weer een paar pareltjes aan de onderkant van de de line up!Yves Tumor: beetje vreemd maar wel lekker. Heel veel stijlen door elkaar heen. Leunt wel een beetje de R&B kant op.

Working men’s club: Vooral de elektronische kant vind ik heel tof, vocalen iets minder. Maar ik denk dat deze gasten de Xray gaan verbouwen.

Oliver Tree: Nummers met al 180 miljoen streams op spotify. Hele blije electro met een vleugje Yungblud achtige sfeer in zijn muziek

Orla Gartland: Singer Songwriter meisje met mooie maar ook blije liedjes

Nova Twins: twee hele boze meisjes beetje vrouwelijke rage against the machine.

Moses Boyd: Hoop dat deze man zondag de bravo opent: Instrumentaal met wat urban vibes

Georgia: zou volgens mij al wat hoger op de Bill kunnen. Lekkere electro pop!

Froukje: De Nederlandse boeking die iedereen al had verwacht.

Franc Moody: beetje als acts like Jungle en Parcels heerlijke disco vibes

Cleopatrick: nieuwe Royal Blood, wel iets minder goed ?
Altijd fijn om zo'n kleine samenvatting te lezen, helpt mij weer om de line-up behapbaar te maken!

Graag Colin Benders op LL met een setje van dit soort nummers. En ja, graag met Cato van My Baby…..
Vond Colin Benders erg vet in 2019, dus kom maar door. Maar denk wel dat Amelie Lens die zaterdagavond Bravo DJ spot al heeft ingenomen.

 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
832
Check dit eens. Zou LL goed doen?<iframe src="https://www.youtube.com/embed/QhPn5EPGN4c" style="margin: 1em auto; height: 200.25px;" width="100%" height="286" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe>
Hoe meer gitaren hoe beter! Klinkt lekker, van de week eens meer luisteren!

 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
832
Waar spelen ze dan? Ik kan nog nergens iets vinden, zou het een fantastische toevoeging vinden!

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.305
4.983
Waar spelen ze dan? Ik kan nog nergens iets vinden, zou het een fantastische toevoeging vinden!
All Points East

Ext0FCOXMAIRcAn


Staan wel meer toffe namen bij die mogen komen (Jorja Smith, Floating Points, Sons Of Kemet) Maar London Grammar zou vorig jaar op het affiche staan, dus vandaar dat ik die specifiek benoem,.

 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
832
Ik had vanochtend a cross the universe van justice op standje 100 aan in de auto.

Dat is echt de perfecte act om de alpha een avond af te sluiten van 0:00 tot 1:00 uur. Komen uit Frankrijk, dus moet kunnen!

 

ArjanZwolle

Playlistbediener
24 aug 2017
30
48
Op de site van Lowlands staat Stormzy van alle grote namen als tweede naam, ondanks het feit dat hij alfabetisch de laatste zou moeten zijn.. Kunnen we ervan uitgaan dat Stormzy de Alpha afsluit? In Engeland is hij gigantisch, maar vind het lastig om zijn populariteit in Nederland in te schatten.

 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.867
8.480
Op de site van Lowlands staat Stormzy van alle grote namen als tweede naam, ondanks het feit dat hij alfabetisch de laatste zou moeten zijn.. Kunnen we ervan uitgaan dat Stormzy de Alpha afsluit? In Engeland is hij gigantisch, maar vind het lastig om zijn populariteit in Nederland in te schatten.
Ook in de officiële playlist op Spotify staat Stormzy op de tweede plek. Zegt ook wel iets denk ik.

Vind zijn populariteit ook moeilijk in te schatten maar denk dat hij op een festival als Lowlands wel veel volk trekt.

 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
832
Lowlands probeert de laatste jaren boven in het programma een grote hiphop naam te plaatsen. Maar willen dan wel een naam waarbij ze zeker weten dat deze naam live ook delivered. Dat was drie jaar geleden Kendrick, 2 jaar geleden Travis en dit jaar moet dat Stormzy zijn. Misschien niet de allergrootste hip hop naam in Nederland. Maar wel een die een waanzinnige live act brengt!

 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Voor mij niet de hip hop. Niet mijn ding. Maar goed gelukig is er waarschijnlijk weer genoeg anders te beleven en te genieten met een lekker zonnetje en een biertje in de hand. Wat mij blij zou maken is The Vices Chevelle en Ist Ist luister maar eens naar deze nieuwe albums. Laat jullie maar horen?

 
12 nov 2016
655
392
Ik heb het graag mis, maar jullie weten dat Lowlands niet gaat gebeuren zolang Nederlanders niet massaal kunnen worden gevaccineerd, toch?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Ik heb het graag mis, maar jullie weten dat Lowlands niet gaat gebeuren zolang Nederlanders niet massaal kunnen worden gevaccineerd, toch?
Maarre, zullen we dan maar hopen dat je het mis hebt? Voorlopig gaat de organisatie ergens anders vanuit. Daar eerst maar aan vasthouden lijkt me.
 
12 nov 2016
655
392
Maarre, zullen we dan maar hopen dat je het mis hebt? Voorlopig gaat de organisatie ergens anders vanuit. Daar eerst maar aan vasthouden lijkt me.

Ben blij dat de organisatie ermee doorgaat, echter vrees ik uiteindelijk voor overmacht.

Die halen augustus dus ook niet?

Festivalgangers onder de 60? Gezien de huidige situatie, verwacht ik niet dat er in Augustus genoeg vaccines beschikbaar zullen zijn voor iedereen in die groep die dat zal willen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken