Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.761
Denk dat dit ook meteen headliner nummer 3 is. Daar lijkt het in ieder geval op.

 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Denk dat dit ook meteen headliner nummer 3 is. Daar lijkt het in ieder geval op.
Ja dat lijkt me wel. Ik ben daar wel helemaal mee in mijn nopjes, hele fijne act.

Feit dat hij als enige in deze aankondiging staat, duidt daar ook op.

 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.761
mattman wrote:
Denk dat dit ook meteen headliner nummer 3 is. Daar lijkt het in ieder geval op.
Ja dat lijkt me wel. Ik ben daar wel helemaal mee in mijn nopjes, hele fijne act.

Feit dat hij als enige in deze aankondiging staat, duidt daar ook op.

Staat ook helemaal bovenaan op de website, naast Chemical Brothers. Liam in de Bravo dan maar.

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
Vraag me toch wie er dan naar beneden geschoven is.

Het staat nu als Chemical Brothers - Stormzy - Liam Gallagher - The Opposites.

Zouden The Opposites toch wat lager gezet zijn? Chemical Brothers - Liam Gallagher - Stormzy vind ik anders ogen dan Chemical Brothers - Stormzy - The Opposites

 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Vraag me toch wie er dan naar beneden geschoven is.
Het staat nu als Chemical Brothers – Stormzy – Liam Gallagher – The Opposites.

Zouden The Opposites toch wat lager gezet zijn? Chemical Brothers – Liam Gallagher – Stormzy vind ik anders ogen dan Chemical Brothers – Stormzy – The Opposites
In de voorgaande jaren hadden ze ook meerdere namen in het grootste font toch? Twee per dag ofzo?

The Opposites als afsluiter na 'headliner' Stormzy kan natuurlijk prima, zeker als ze met die verruimde eindtijd ook echt iets gaan doen.

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
https://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2021-nieuws-geruchten/page/18/#post-434042Indiaantje89 wrote:
https://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2021-nieuws-geruchten/page/18/#post-434042
Vraag me toch wie er dan naar beneden geschoven is.
 
Het staat nu als Chemical Brothers – Stormzy – Liam Gallagher – The Opposites.
 
Zouden The Opposites toch wat lager gezet zijn? Chemical Brothers – Liam Gallagher – Stormzy vind ik anders ogen dan Chemical Brothers – Stormzy – The Opposites

In de voorgaande jaren hadden ze ook meerdere namen in het grootste font toch? Twee per dag ofzo?

The Opposites als afsluiter na ‘headliner’ Stormzy kan natuurlijk prima, zeker als ze met die verruimde eindtijd ook echt iets gaan doen.
Dat geloof ik niet dat je dan 2 headliners per dag gaat krijgen. Denk dat een Stormzy ook niet onder The Opposites wil gaan staan?

Maar goed, ik begrijp de kwaliteiten van Stormzy duidelijk niet. Ook zijn Legendarische Glasto optreden doet mij vrijwel niks.

 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Tja, het is maar net wat je onder headliner verstaat natuurlijk. Er staan nu al 4 artiesten in het grootste font op de website, dat zijn dus 4 namen als 'head of the lineup'. Dat betekent automatisch dat één van de dagen twee van deze artiesten heeft staan. Wel interessant overigens, die indeling op de website. Even een overzicht:

CHEMICAL BROTHERS - STORMZY - LIAM GALLAGHER - OPPOSITES

BALTHAZAR - CARIBOU - DENZEL CURRY - SLOWTHAI - NOORD NEDERLANDS ORKEST - TYPHOON - YUNGBLOOD (ook allemaal Alpha materiaal wellicht)

Amelie Lens - AURORA - Bazart - Declan McKenna - DROELOE - Eefje de Visser - Fatima Yamaha - Goldlink - Jack Garratt - KAYTRANADA - Kevin & The Animals (who?) - Koffee - Noisia - Palaye Royale - Pendulum - Shame - Sleaford Mods

Altin Gün - Arlo Parks - Bendik Giske - Biig Piig - Cavetown - Cleopatrick - Dry Cleaning - Ezra Collective - Franc Moody - Froukje - Georgia - Gotu Jim - Heilung - Igorrr - Imanu - Joe & The Shitboys - Kelly Lee Owens - Mirella Kroes - Moses Boyd - Murdock - Nova Twins - Octo Octa B2B Eris Drew - Oliver Tree - Orla Gartland - S10 - Working Men's Club - Yves Tumor

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
The Opposites zijn echt wel als "headliner" als in Alpha afsluiter bekend gemaakt.

Kevin & The Animals is niet onbekend hoor. Tenminste, ik heb Kevin wel eens voorbij zien komen in van die hip hop lijsten, The Animals zal wel zijn begeleiding band zijn? In ieder geval niet die band van House Of The Rising Sun ;). Maar ik denk dat we daar een beetje te oud voor worden.

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
Zou er een kans bestaan dat we vanaf nu elke dag een nieuwe naam gaan krijgen ?
Ik gok van niet... denk dat het akkoord niet op tijd hadden voor die vorige drop. En dat ze deze nu even extra bovenop gooien.

Anders hadden ze dat wel laten weten dat ze dagelijks met nieuwe namen zouden komen gok ik.

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.333
7.324
Stormzy er dus bij. Dan toch maar de Swap in de gaten houden voor weekendtickets. Zal wel onmogelijk worden.

 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Grote naam weer volgens mij. Nog niet mijn ding, maar ga eens beter luisteren. Over zijn positie, ik denk dat LL momenteel in een luxe positie zit en heel veel acts graag willen optreden. Krijg je een beetje Jan Smeets uitspraken als “second headliner” of zoiets.....

Denk ook niet, wat Indiaan zegt dat Stormzy voor de Opposites gaat staan.

Maar voor het gewicht op de line up overall staat het erg mooi.

 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Toch vraag me ik stiekem ook wel af… Stormzy in Nederland.. hoe groot is hij daadwerkelijk??
Tja geen idee, wat waren de vorige gelegenheden dat hij een optreden gaf?

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.215
13.463

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
https://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2021-nieuws-geruchten/page/19/#post-434051Indiaantje89 wrote:
https://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2021-nieuws-geruchten/page/19/#post-434051
Toch vraag me ik stiekem ook wel af… Stormzy in Nederland.. hoe groot is hij daadwerkelijk??

Tja geen idee, wat waren de vorige gelegenheden dat hij een optreden gaf?
Sloot in 2019 Woo-Hah af (en ook Glasto, wat dus geweldig is ontvangen door alles en iedereen behalve Indiaantje89 ;)).

In 2018 heb ik hem nog gezien in de Bravo ergens in de middag. En toen vond ik het ook niet echt geweldig.

 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.203
503
Stormzy er dus bij. Dan toch maar de Swap in de gaten houden voor weekendtickets. Zal wel onmogelijk worden.
De afgelopen jaren, toen Lowlands steeds vroeg uitverkocht, waren er in de laatste dagen voor het festival kaarten beschikbaar op swap.

Vraag is wat dat platform voor doorverkopen van Mojo gaat doen. Dat wordt naar verwachting dit jaar gelanceerd.

 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.761
Stormzy er dus bij. Dan toch maar de Swap in de gaten houden voor weekendtickets. Zal wel onmogelijk worden.
Dat Stormzy nieuws heeft mij ook nog maar wat scherper gezet om hier achterna te gaan.

 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
iedere dag een naam, dat vond ik echt nx

ik zou liever iedere week 10 namen krijgen.

en dan een beetje mooi verdeeld

1 alpha naam, 1 bravo/heineken, maar ook o.a. 1 x-ray en 1 julliet naam.

zou geweldig zijn. iedere donderdag om 11.25 uur een bekendmaking op de radio van 10 namen.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken