Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
lowlandicus wrote:
Maar goed, vorig jaar was het qua gitaar al met al niet heel slecht + er moeten nog 100 acts bekend gemaakt worden ?

Ja, ik vind het opvallend hoeveel mensen hier gelijk alle hoop op scherpere/interessantere/leukere (naar hun smaak) acts verliezen, bij de eerste worp. Het lijkt mij logisch dat die wat veiliger is, en er gerust nog een zootje spannendere en kleinere namen bij komen. Plus een grote klapper of twee ?

Ik schrijf nergens dat ik de hoop verlies. Concludeer alleen dat ik het opvallend vind dat er in deze worp niets van dit soort acts te vinden is.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.447
6.157
Dr. Hannibal wrote:
Al kan de air van teleurstelling ook liggen aan het aantal herhalingen, waar ik met slechts 1x eerder Lowlands niet zo’n last van heb. Die Antwoord was er in 2017 toevallig ook bij (en imo heel tof dus voor herhaling vatbaar), verder uit mn hoofd niks gelijk…

Stormzy, London Grammar, Ben Klock, Noord Nederlands Orkest, Denzel Curry, Tash Sultana waren er uit m’n hoofd ook bij in 2017…

Sorry! Was er in 2016 :lol:

Zie daar wel iig Foals en Noisia ook nog staan. Dus het herhalings patroon begint mij ook duidelijk te worden ja ?
 

postpunkfaery

Playlistbediener
24 jan 2019
16
0
Beetje teleurstellend vind ik het ook. Had mijzelf aangehouden om alleen heen te gaan als Placebo aangekondigd zou zijn, maar dat zijn ze niet en ik heb er ook niet de hoop in dat ze gauw aangekondigd gaan worden. Chromatics en Shame zijn wel twee aangename verassingen, en er zijn veel acts die mijn partner wil zien dus waarschijnlijk wordt ik wel meegesleept. Geef liever mijn geld uit aan een festival als Down The Rabbit Hole, maar kan dat weekend dan niet.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.410
5.151
Het is vooral een gebrek aan wow's merk ik. De naam waarvoor je een kaartje zou kopen ontbreekt gewoon (al ben ik er zaterdag gewoon weer bij). Maar als je de kwaliteit per act bekijkt vind ik het niet eens heel slecht. Ik heb het idee dat ze gewoon een duidelijk headliner probleem hebben dit jaar, en dat ze het mainstream oplossen door het meer in het middensegment te zoeken. Waardoor je daar iets meer gearriveerde namen krijgt.

In eerste opzicht was ik best negatief, maar heb stiekem steeds meer dingen. Best leuk om te zien. Maar die echte musts ontbreken bij mij een beetje.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.096
8.749
Is het heel raar dat ik Hollywood Vampires niet ken haha..

Houden zo. Ken iemand die ze zag op Graspop en het schijnt echt verschrikkelijk te zijn.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
EvE: Liam voornamelijk boeken voor de Oasis liedjes...zwaktebod wat mij beteft
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.564
6.243
Benjamin wrote:
Is het heel raar dat ik Hollywood Vampires niet ken haha..

Houden zo. Ken iemand die ze zag op Graspop en het schijnt echt verschrikkelijk te zijn.

Klinkt als een gigantisch toffe foute boeking. Zou ze graag eens willen zien.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.410
5.151
Benjamin wrote:
Is het heel raar dat ik Hollywood Vampires niet ken haha..

Houden zo. Ken iemand die ze zag op Graspop en het schijnt echt verschrikkelijk te zijn.
Dat viel wel mee... Maar heel bijzonder is het ook niet.

Het is gewoon een ordinaire hardrock cover band van wat bekendheden. Geinig om een keer gezien te hebben, maar niet meer dan dat.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.410
5.151
EvE: Liam voornamelijk boeken voor de Oasis liedjes…zwaktebod wat mij beteft
Maar is toch ook wel een beetje zo? De setlist eindigt ook enkel met Oasis hits als je zijn setlist bekijk.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.096
8.749
mattman wrote:

Benjamin wrote:
Is het heel raar dat ik Hollywood Vampires niet ken haha..


Houden zo. Ken iemand die ze zag op Graspop en het schijnt echt verschrikkelijk te zijn.

Dat viel wel mee… Maar heel bijzonder is het ook niet.

Het is gewoon een ordinaire hardrock cover band van wat bekendheden. Geinig om een keer gezien te hebben, maar niet meer dan dat.

Ik had die band nog getipt haha, omwille van Alice Cooper. Hebben ze me achteraf niet in dank afgenomen. Vind Alice Cooper zelf wel een held, maar dan zie je natuurlijk gewoon beter een show van hem, ipv dit.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.564
6.243
Stefan wrote:
EvE: Liam voornamelijk boeken voor de Oasis liedjes…zwaktebod wat mij beteft

Maar is toch ook wel een beetje zo? De setlist eindigt ook enkel met Oasis hits als je zijn setlist bekijk.

Zijn solomateriaal is imo verder ook niet zo heel bijzonder.... Denk dat het grootste gedeelte van festivalpubliek die bij Liam komen kijken met name voor de Oasis hits komen. Imo logisch dat ze hem om die reden boeken.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.447
6.157
Benjamin wrote:
Is het heel raar dat ik Hollywood Vampires niet ken haha..

Houden zo. Ken iemand die ze zag op Graspop en het schijnt echt verschrikkelijk te zijn.

Ik ken ook iemand die ze op Graspop zag (ikzelf) en had er weinig op aan te merken eigenlijk. Het is natuurlijk een beetje een foute cover act, maar dat past wel perfect bij het tijdperk en de acts die ze willen eren. Plus Alice Cooper is gewoon een ras entertainer, en Joe Perry kan echt gigantisch lekker gitaar spelen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.096
8.749
mattman wrote:

Benjamin wrote:
Is het heel raar dat ik Hollywood Vampires niet ken haha..


Houden zo. Ken iemand die ze zag op Graspop en het schijnt echt verschrikkelijk te zijn.

Ik ken ook iemand die ze op Graspop zag (ikzelf) en had er weinig op aan te merken eigenlijk. Het is natuurlijk een beetje een foute cover act, maar dat past wel perfect bij het tijdperk en de acts die ze willen eren. Plus Alice Cooper is gewoon een ras entertainer, en Joe Perry kan echt gigantisch lekker gitaar spelen.

Ah tof. Op papier leek het mij ook een leuke.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
921
87
mattman wrote:

Benjamin wrote:
Is het heel raar dat ik Hollywood Vampires niet ken haha..


Houden zo. Ken iemand die ze zag op Graspop en het schijnt echt verschrikkelijk te zijn.

Dat viel wel mee… Maar heel bijzonder is het ook niet.

Het is gewoon een ordinaire hardrock cover band van wat bekendheden. Geinig om een keer gezien te hebben, maar niet meer dan dat.

Ik had even snel gekeken op Spotify en zie idd een hoop covers, denk dat ik het maar over sla haha...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.410
5.151
Indiaantje89 wrote:

mattman wrote:

Benjamin wrote:
Is het heel raar dat ik Hollywood Vampires niet ken haha..


Houden zo. Ken iemand die ze zag op Graspop en het schijnt echt verschrikkelijk te zijn.


Dat viel wel mee… Maar heel bijzonder is het ook niet.

Het is gewoon een ordinaire hardrock cover band van wat bekendheden. Geinig om een keer gezien te hebben, maar niet meer dan dat.

Ik had die band nog getipt haha, omwille van Alice Cooper. Hebben ze me achteraf niet in dank afgenomen. Vind Alice Cooper zelf wel een held, maar dan zie je natuurlijk gewoon beter een show van hem, ipv dit.
Alice Cooper is zelf ook niet de jongste meer natuurlijk. Mocht je Cooper nog nooit gezien hebben, en je wil hem een keer gezien zou ik het niet per direct afraden. Hij speelt ook enkele van zijn eigen hits. Ze hebben ook enkele eigen tracks en die zijn totaal niet boeiend. Voor de show is het misschien beter dat ze het volledig



Indiaantje89 wrote:

mattman wrote:

Benjamin wrote:
Is het heel raar dat ik Hollywood Vampires niet ken haha..


Houden zo. Ken iemand die ze zag op Graspop en het schijnt echt verschrikkelijk te zijn.


Dat viel wel mee… Maar heel bijzonder is het ook niet.

Het is gewoon een ordinaire hardrock cover band van wat bekendheden. Geinig om een keer gezien te hebben, maar niet meer dan dat.

Ik had even snel gekeken op Spotify en zie idd een hoop covers, denk dat ik het maar over sla haha…
Alice Cooper doet zelf ook wat eigen werk. Het Hollywood Vampires materiaal is ook totaal niet boeiend. Hoe meer covers hoe beter de sfeer. Maar Alice Cooper is ook te oud om nog echt een feestje weg te geven. Vind het ook niet helemaal passen op Lowlands. Op Graspop vond ik het wel geinig voor een keer.

Maar check Heilung mensen, dat was mijn hoogtepunt van dat zelfde Graspop weekend. Vraag me wel of hoe dat werkt op Lowlands.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.447
6.157
Maar check Heilung mensen, dat was mijn hoogtepunt van dat zelfde Graspop weekend. Vraag me wel of hoe dat werkt op Lowlands.

Ohhh shit waren die er toen ook bij? Totaal gemist haha, kende ze ook nog niet toen denk ik. Zou deze act ook zeker live willen zien, heel benieuwd waar ze op Lowlands terecht gaan komen inderdaad.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.410
5.151
Indiaantje89 wrote:
Maar check Heilung mensen, dat was mijn hoogtepunt van dat zelfde Graspop weekend. Vraag me wel of hoe dat werkt op Lowlands.

Ohhh shit waren die er toen ook bij? Totaal gemist haha, kende ze ook nog niet toen denk ik. Zou deze act ook zeker live willen zien, heel benieuwd waar ze op Lowlands terecht gaan komen inderdaad.
Ik had geen zin om GNR toen te zien.. en ik wist totaal niet we moesten verwachten. Live was het heel indrukwekkend. Vraag me wel af waar ze die op Lowlands gaan neerzetten, hoop in de India.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Indiaantje89 wrote:

Stefan wrote:
EvE: Liam voornamelijk boeken voor de Oasis liedjes…zwaktebod wat mij beteft


Maar is toch ook wel een beetje zo? De setlist eindigt ook enkel met Oasis hits als je zijn setlist bekijk.

Zijn solomateriaal is imo verder ook niet zo heel bijzonder…. Denk dat het grootste gedeelte van festivalpubliek die bij Liam komen kijken met name voor de Oasis hits komen. Imo logisch dat ze hem om die reden boeken.

Voo rmij dus juist de reden om Liam niet te boeken...hij wil niet met zn broer en wel teren op die oude samenwerking!
Noel maakt met zn Hiflying Birds veel actuelere en intressantere muziek die wel een spot verdienen wat mij betreft.
Ze een paar keer in het voorprogamma van U2 gezien en speelde prima en kregen een vol stadion gerust mee!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken