Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Volgens mij stond 11 uur wel in dat bericht, dus waarschijnlijk wel #hyped

Al hou ik wel rekening met een reeks namen waar je op het eerste gezicht niet meteen razend enthousiast van wordt.

Ik vraag me vooral af of Lowlands een leuke nieuwe headliner in de mix brengt. Een Weeknd ofzo. Dat moet toch haast wel.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Betrouwbaar.

Maar benieuwd of ie headliner Alpha kan zijn?

Perfecte Bravo head. Zie in Liam echt geen Alpha headliner.

Wil dit jaar graag Lowlands eens uitproberen. Dus hoop dat die namen me geen keuze geven om niet te gaan. :)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Betrouwbaar.

Maar benieuwd of ie headliner Alpha kan zijn?
Ah, dacht dat het ergens gelekt was... Liam zal wel in de Alpha staan, maar headliner alleen als de spoeling heel dun is, lijkt me.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Raskolnikov wrote:
Volgens mij stond 11 uur wel in dat bericht, dus waarschijnlijk wel #hyped

Al hou ik wel rekening met een reeks namen waar je op het eerste gezicht niet meteen razend enthousiast van wordt.

Ik vraag me vooral af of Lowlands een leuke nieuwe headliner in de mix brengt. Een Weeknd ofzo. Dat moet toch haast wel.
Zou geweldig zijn. De act werd altijd een klein beetje genoemd hier, maar nooit echt concreet gebleken dat hij daadwerkelijk iets doet deze zomer.

Maar ik ben zeker voor.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Oh echt ik hoop toch niet dat de Foo Fighters weer komen... Pff. Flinke hap uit budget ook meteen.

Maar goed, zeurmodus uit. Er staat dan altijd iets moois op een andere plek.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Nee Lowlands gaat echt niet teasen met Foo Fighters met fucking Rick Astley hoor. Dat ze die ooit gecoverd hebben is leuk en aardig, maar gebruiken ze echt niet als announcement.

Het is gewoon een meme. Rick Astley komt niet, en Foo Fighters al helemaal niet (en als ze komen echt niet om deze titel).
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ben retebenieuwd naar wat komt.. Hopelijk hebben ze weer wat verrassingen in petto. Bon Iver lijkt me een zekerheidje. Verder hoop ik op The Tallest Man On Earth, Mac DeMarco, Michael Kiwanuka, Denzel Curry. Lana Del Rey zou ook prachtig zijn (geen idee of dit überhaupt kan) maar ik ga eigenlijk uit van een ietwat karige line-up dit jaar..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Boardmasters UK maakt net Kings Of Leon en The 1975 bekend (en ook Dizzee Rascal).

En de website is even offline van Lowlands. #HYPED
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
the 1975 en Dizzee Rascal mogen van mij overkomen,
Kings of leon mogen ze houden
1f61b.svg
KoL heeft al een losse show in Den Haag, dus lijkt me niet. Ik zou het persoonlijk niet verkeerd vinden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken