Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

gesp

Support act
11 jun 2018
1.093
310
Zaterdag geen stress om een kaartje te bemachtigen in ieder geval.

Staan heel wat mooie namen tussen, maar echte knallers ontbreken volledig.
 

r-pzkfw

Campingartiest
13 mrt 2018
78
14
Hele mooie namen naar mijn inziens!
bovenin niet heel sterk maar ben heel blij met bijvoorbeeld Heilung, Pendulum en die Antwoord
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.152
5.455
Toch niet waaw...
Zoals gevreesd, voorlopig niet de grootste namen aanwezig in augustus.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
786
473
Denk de sterkste Lowlands line-up in het middensegment in jaren. Ben heel benieuwd of er nog een headliner bij komt en wat de undercard verder gaat doen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.103
Wat baal ik dat ik hier niet bij kan zijn zeg.... op de bovenkant na is het programma nu, persoonlijk, al ijzersterk.
Toch maar even kijken of er een mogelijkheid is om te gaan....
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Tash Sultana wel heel tof trouwens. Zal wel headliner in de Bravo zijn denk ik? Of misschien wel Alpha zelfs. Laatst nog de Ziggo Dome gevuld.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Tash Sultana wel heel tof trouwens. Zal wel headliner in de Bravo zijn denk ik? Of misschien wel Alpha zelfs. Laatst nog de Ziggo Dome gevuld.

Die heb ik nu twee keer gezien en het viel me eerlijk gezegd niet mee. Vond het maar een langzaam voortkabbelend gebeuren.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.093
310
Blij met Angel Olsen, The Chemical Brothers, Foals, London Grammar, Liam Gallagher, Michael Kiwanuka en de elektronica / DJ's.

Op Angel Olsen en London Grammar na allemaal acts die ik meerdere keren heb gezien. En wel benieuwd naar de show van Stormzy.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Heel blij met:
Chemical Brothers / Denzel Curry / Eefje de Visser / Fatima Yamaha / geoprgia / Goldlink / John Talabot / Jpegmafia /
Kaytrananda / Koffee / Liam Gallagher / Michael Kiwanuka / Shame/ Soulwax / Stormzy / Typhoon
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Zaterdag geen stress om een kaartje te bemachtigen in ieder geval.

Staan heel wat mooie namen tussen, maar echte knallers ontbreken volledig.

Verwacht je niet dat het met een dag uitverkocht is?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.513
Zitten een paar leuke, mooie namen tussen maar over het algemeen: matig voor je 'grote eerste worp'. Foals en Chems bah.

Hopen op Vampire Weekend, het gedrocht dat Hollywood Vampires heet krijgen.
 

r-pzkfw

Campingartiest
13 mrt 2018
78
14
Zijn Foals en Chemical brothers nou echte Alpha Headliners? of worden die ergens anders ingepland
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
eva84 wrote:

gesp wrote:
Zaterdag geen stress om een kaartje te bemachtigen in ieder geval.

Staan heel wat mooie namen tussen, maar echte knallers ontbreken volledig.


Verwacht je niet dat het met een dag uitverkocht is?

Nee.

Nee, zeker niet. Qua grote publiekstrekkers vind ik dit een bijzonder matige worp.

Laat niet onverlet dat ik er heel veel fraais tussen vind. Het wordt sowieso mooi.

Maar die headliners... nee.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.103
Zitten een paar leuke, mooie namen tussen maar over het algemeen: matig voor je ‘grote eerste worp’. Foals en Chems bah.
Hopen op Vampire Weekend, het gedrocht dat Hollywood Vampires heet krijgen.

Matig? Ik vind het middenprogramma persoonlijk nu al sterker dan dat wat er nu bij Pinkpop en Werchter bekend is....
Alleen de headliners vallen wat tegen, maar dat is het ook wel.
Hele sterke worp imo!!!!
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.093
310
gesp wrote:
Zaterdag geen stress om een kaartje te bemachtigen in ieder geval.

Staan heel wat mooie namen tussen, maar echte knallers ontbreken volledig.

Verwacht je niet dat het met een dag uitverkocht is?

Nee, eigenlijk niet. Jij wel?

Denk dat daar toch een echt grote naam als Lana Del Rey of The Weeknd voor nodig is. Maar ga het risico niet nemen, alarm voor zaterdag staat al.

Is in ieder geval wel een mooie, gevarieerde worp in de breedte. Dat iedereen er andere namen eruit pikt zegt wel veel.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
786
473
Ik zou met deze namen moeilijk kunnen zeggen wie de Alpha headliners gaan zijn. Chemical Brothers - Stormzy - ?

(en dan reken ik alleen maar op Stormzy vanwege zijn Glasto headline, maar is in Engeland volgens mij veel populairder dan hier)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.297
5.704
Oehh dit zijn best leuke namen. London Grammar, Parquet Courts, Die Antwoord en Heilung springen er voor mij uit. Vette hiphopnamen waar ik ook benieuwd naar zou zijn live. Amelie Lens is een van de weinige techno namen die ik ken en waardeer, Chemical Brothers lijken me ook leuk om een keer te zien.

Alleszins nu al interessanter dan het meeste van de juni/juli festivals te bieden hebben voor mij, en veel potentie voor meer. Als die tickets niet gelijk allemaal weg zijn wordt dit wellicht mijn 2e Lowlands :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken