Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Denk de sterkste Lowlands line-up in het middensegment in jaren. Ben heel benieuwd of er nog een headliner bij komt en wat de undercard verder gaat doen.
Wat baal ik dat ik hier niet bij kan zijn zeg.... op de bovenkant na is het programma nu, persoonlijk, al ijzersterk.
Toch maar even kijken of er een mogelijkheid is om te gaan....
Zitten een paar leuke, mooie namen tussen maar over het algemeen: matig voor je ‘grote eerste worp’. Foals en Chems bah.
Hopen op Vampire Weekend, het gedrocht dat Hollywood Vampires heet krijgen.
Matig? Ik vind het middenprogramma persoonlijk nu al sterker dan dat wat er nu bij Pinkpop en Werchter bekend is....
Alleen de headliners vallen wat tegen, maar dat is het ook wel.
Hele sterke worp imo!!!!
Oehh dit zijn best leuke namen. London Grammar, Parquet Courts, Die Antwoord en Heilung springen er voor mij uit. Vette hiphopnamen waar ik ook benieuwd naar zou zijn live. Amelie Lens is een van de weinige techno namen die ik ken en waardeer, Chemical Brothers lijken me ook leuk om een keer te zien.
Alleszins nu al interessanter dan het meeste van de juni/juli festivals te bieden hebben voor mij, en veel potentie voor meer. Als die tickets niet gelijk allemaal weg zijn wordt dit wellicht mijn 2e Lowlands