Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

marthian80

Campingartiest
1 okt 2019
56
0
Vage Balkan bandjes vind ik altijd dan weer wel leuk
1f642.svg

Ja ik pakte een voorbeeld waar ik niks mee heb maar ik denk dat de meeste mensen hier liever een hele reeds namen tegelijk hebben en er dan de krenten uit vissen.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Vage Balkan bandjes vind ik altijd dan weer wel leuk ?

Haha ik dacht precies hetzelfde. This is Lovski was lachen dit jaar. Ik hoop voor komende editie dan ook op acts als Dubioza Kolektiv of S.A.R.S., om de wat bekendere maar te noemen. Iets als Shantel zou ook mooi zijn.
Russkaja of Little Big in de Lima, zoals Neuromonakh Feofan dit jaar: heerlijk! Al wijk ik daarmee wel wat af van de Balkan

Edit: Verder inderdaad eens dat in pakketjes bekendmaken fijner is. Elke dag 1 pakte teleurstellend uit
 

BG

Playlistbediener
17 mrt 2015
49
0
Is er wel eens overlap tussen de DTHR bovenkant van affiche en lowlands in zelfde jaar? Had gehoopt op FKA en BBC.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Indiaantje89 wrote:
Vage Balkan bandjes vind ik altijd dan weer wel leuk
1f642.svg


Haha ik dacht precies hetzelfde.
Russkaja of Little Big in de Lima, zoals Neuromonakh Feofan dit jaar: heerlijk! Al wijk ik daarmee wel wat af van de Balkan
Zo, Russkaja, weliswaar Oostenrijkers, is inderdaad een feestje. Niet op Lowlands geweest, maar ik heb ze dit jaar wel met een losse show gezien. Dak ging eraf. Vage bandjes uit de Balkan zijn vaak wel een genot om naar te luisteren. Hoe kunnen mensen dat niks vinden?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
BG wrote:
Is er wel eens overlap tussen de DTHR bovenkant van affiche en lowlands in zelfde jaar? Had gehoopt op FKA en BBC.

Moderat 2017 komt direct bij me op…
En Nicolas Jaar. En De Staat vast eens.

Maar meestal zit er wel 1 jaar tussen beide.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Ik zie de band achter Anderson Paak ook nog wel solo op tour gaan, na de tour van Anderson Paak. Net een nieuw album hebben ze gedropt, en dat klinkt echt heerlijk. The Free Nationals mag ook zeker langskomen! Nog steeds geen geruchten voor headliners, he?

Noisia, TNGHT, Denzel Curry, Sigrid, Bon Iver, Parquet Courts, Patrick Watson, Pixies, Fresku, S10, Snelle ongeveer.




 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454

Alsjeblieft niet.. beetje de Acda & de Munnik van de hiphop. Vraag me ook af of hij niet meer van het kaliber Pinkpop, Stadspark e.d. is. Rest van het rijtje schrijf ik met potlood op. Hoop dat Denzel Curry nu wel komt. Overigens heeft Clairo ook een afzegging goed te maken ;-).

La Roux komt met een nieuw album en een voorjaarstour langs poppodia. Die gaan ook wel een festivaltour doen, verwacht ik.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Snelle is idd iets meer meer Pinkpop. Ik ken enkel zijn hits, ik weet nit hoe de rest van zijn muziek is.

En Acda en de Munnik waren geweldig.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
En Acda en de Munnik waren geweldig.
Niets tegen Acda en de Munnik, maar niet echt een Lowlands-act. En datzelfde heb ik bij Snelle. Te commercieel voor mijn gevoel. Maar, Ronnie Flex staat ook op LL.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Haha ik snap het hoor, en ben het met je eens. Laat maar lekkere savonds ergens opduiken in het nachtprogramma.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Ik ga me eens wagen aan een eerste gokje voor de line up van volgend jaar. Op basis van: aan het touren in festivalseizoen, in de buurt tijdens Lowlands, typische Lowlands act, gevoel, hier mijn lijstje van acts die ik zeer waarschijnlijk ga verwachten volgend jaar op LL:

Headliners: Underworld - Lana Del Rey

(Sub) headliner/grote acts: Bon Iver, Liam Gallagher, Pixies, Michael Kiwanuka, Foals, Gerry Cinnamon, Balthazar, BMTH, Black Keys?, Elbow?

Undercard: Shame, slowthai, Parquet Courts, BADBADNOTGOOD, Girl Band, Mac DeMarco, The Tallest Man on Earth, Patrick Watson, Los Bitchos, Floating Points, Denzel Curry, Yungblud, Four Tet, Tom Misch, Sports Team, Squid, Brutus, SONS, Caribou, Sigrid, Clairo, Brihang, Whispering Sons

NL's se acts: Snelle, S10, Naaz, Noisia, Kensington exclusive Flevoland show

Hiphop acts zijn altijd wat lastig te voorspellen, die vliegen zo ff voor 1 show vanuit USA naar Europa dus nog niet echt aanwezig op de lijst. Namen aanvullen altijd welkom, ben benieuwd hoeveel hiervan uiteindelijk bij de daadwerkelijke line up zitten :)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik ga me eens wagen aan een eerste gokje voor de line up van volgend jaar. Op basis van: aan het touren in festivalseizoen, in de buurt tijdens Lowlands, typische Lowlands act, gevoel, hier mijn lijstje van acts die ik zeer waarschijnlijk ga verwachten volgend jaar op LL:

Headliners: Underworld – Lana Del Rey

(Sub) headliner/grote acts: Bon Iver, Liam Gallagher, Pixies, Michael Kiwanuka, Foals, Gerry Cinnamon, Balthazar, BMTH, Black Keys?, Elbow?

Undercard: Shame, slowthai, Parquet Courts, BADBADNOTGOOD, Girl Band, Mac DeMarco, The Tallest Man on Earth, Patrick Watson, Los Bitchos, Floating Points, Denzel Curry, Yungblud, Four Tet, Tom Misch, Sports Team, Squid, Brutus, SONS, Caribou, Sigrid, Clairo, Brihang, Whispering Sons

NL’s se acts: Snelle, S10, Naaz, Noisia, Kensington exclusive Flevoland show

Hiphop acts zijn altijd wat lastig te voorspellen, die vliegen zo ff voor 1 show vanuit USA naar Europa dus nog niet echt aanwezig op de lijst. Namen aanvullen altijd welkom, ben benieuwd hoeveel hiervan uiteindelijk bij de daadwerkelijke line up zitten
1f642.svg

Zou Brockhampton niet kunnen als headliner? Of is dat een te grote spot voor hen? Nick Cave wellicht weer eens? Is dan inmiddels ook alweer 7 jaar geleden. Uiteraard afhankelijk of die uberhaupt gaat toeren in die periode.

Underworld zou me verbazen; stonden er nog redelijk recent. Lana del Rey zou ik wel tof vinden.
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
167
227
Ik ga me eens wagen aan een eerste gokje voor de line up van volgend jaar. Op basis van: aan het touren in festivalseizoen, in de buurt tijdens Lowlands, typische Lowlands act, gevoel, hier mijn lijstje van acts die ik zeer waarschijnlijk ga verwachten volgend jaar op LL:

Headliners: Underworld – Lana Del Rey

(Sub) headliner/grote acts: Bon Iver, Liam Gallagher, Pixies, Michael Kiwanuka, Foals, Gerry Cinnamon, Balthazar, BMTH, Black Keys?, Elbow?

Undercard: Shame, slowthai, Parquet Courts, BADBADNOTGOOD, Girl Band, Mac DeMarco, The Tallest Man on Earth, Patrick Watson, Los Bitchos, Floating Points, Denzel Curry, Yungblud, Four Tet, Tom Misch, Sports Team, Squid, Brutus, SONS, Caribou, Sigrid, Clairo, Brihang, Whispering Sons

NL’s se acts: Snelle, S10, Naaz, Noisia, Kensington exclusive Flevoland show

Hiphop acts zijn altijd wat lastig te voorspellen, die vliegen zo ff voor 1 show vanuit USA naar Europa dus nog niet echt aanwezig op de lijst. Namen aanvullen altijd welkom, ben benieuwd hoeveel hiervan uiteindelijk bij de daadwerkelijke line up zitten ?

Pixies zouden me verbazen op basis van wat @mj222 aangeeft: al 2x melkweg staan op 24 en 25 augustus. Ook zouden Black Keys in 2020 nog geen oversteek maken naar de EU als ik de heren van het Pinkpop-forum mag geloven. Verder een leuke rij voorspellingen! Lekker gevarieerd in genres ook.

Ik verwacht dat Squarepusher ook langskomt met zijn nieuwste show.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Pixies zouden me verbazen op basis van wat @mj222 aangeeft: al 2x melkweg staan op 24 en 25 augustus.

Patti Smith stond naast Lowlands 2018 ook nog 2/3 keer in de Paradiso in augustus vlak ervoor, dus is nog steeds wel een optie denk :)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Nee Brockhampton krijgt niet eens 013 in een klap uitverkocht. Absoluut geen headliner status.

Best bijzonder eigenlijk. Ik had wel verwacht dat ze met gemak de HMH vol zouden krijgen. blijkbaar is de buzz bij de rest van Nederland wat gaan liggen. Voor mij niet trouwens, enorm hyped dat ik óók naar de show in Berlijn ga.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750
Indiaantje89 wrote:
Nee Brockhampton krijgt niet eens 013 in een klap uitverkocht. Absoluut geen headliner status.

Best bijzonder eigenlijk. Ik had wel verwacht dat ze met gemak de HMH vol zouden krijgen. blijkbaar is de buzz bij de rest van Nederland wat gaan liggen. Voor mij niet trouwens, enorm hyped dat ik óók naar de show in Berlijn ga.

Ja heel weird, had ik ook niet verwacht. Laat ze maar weer naar Lowlands komen hoor, niets mis mee :')
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken