Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Zie net er komen nog 304 kaarten vrij en gaan in de verkoop. zie omroep flevoland voor wie nog zoekt succes??
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Zie net er komen nog 304 kaarten vrij en gaan in de verkoop. zie omroep flevoland voor wie nog zoekt succes
1f918.svg
1f44d.svg

Ticketswap is ook in de uitverkoop!
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Is het mogelijk om van te voren al muntjes voor het eten en drinken aan te schaffen online of kan dit pas op het terrein?
 

MrFloppy

Campingartiest
30 jul 2016
59
126
Nee je kan geen munten online kopen. Er staan voldoende muntautomaten waar je kan pinnen of contant kan betalen.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
789
475
Ik had laatst een festival waarbij ik een pendelbusticket van te voren kocht. Was die duurder door de administratiekosten dan het ticket bij de buschauffeur. :lol:

Kans heb je met munten van te voren ook, denk ik.
 

professorpint3000

Playlistbediener
10 mrt 2019
39
7
Is het mogelijk om van te voren al muntjes voor het eten en drinken aan te schaffen online of kan dit pas op het terrein?
Als je op piekdrukte snel aan muntjes wil komen heeft het soms zin als je cash bij je hebt, staat in mijn ervaring zelfs dan bijna geen rij.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Moniek wrote:
Is het mogelijk om van te voren al muntjes voor het eten en drinken aan te schaffen online of kan dit pas op het terrein?

Als je op piekdrukte snel aan muntjes wil komen heeft het soms zin als je cash bij je hebt, staat in mijn ervaring zelfs dan bijna geen rij.

Dankje voor de tip! Ik betaal wel vaker met cash, dus dit ga ik zeker uitproberen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.338
5.034
Nog een weekje.. bijzonder veel zin in _O_. Alleen eerst nog naar Dance Valley en Erykah Badu... maar je moet wat in je leven.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.338
5.034
Indiaantje89 wrote:
Alleen eerst nog naar Dance Valley

Mag ik je vragen wat je leuk aan Dance Valley vindt?
1f610.svg
Ik was rond 2007-2009 groot fan, daarna werd het echt kut.
Luminosity stage.. (Menno de Jong, Marco V, Ferry Corsten, Simon Patterson).. ik ben trance liefhebber dus dat zijn prima namen daarvoor. en als ik er toch ben ben ik wel benieuwd wat David Guetta tegenwoordig allemaal doet. Gaat wss kut zijn maar ik ben er toch. En zo'n hardcore stage op zijn tijd binnenstappen is soms wel leuk. en Jody Bernal natuurlijk!
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Ff maar een leuke vraag stellen (?). Naar welke specifieke nummers kijken jullie erg uit, of wat vinden jullie typische festivalnummers?

Zelf oa:
- Anderson Paak - Bubblin gaat het lekker doen denk ik
- Ik hoop heel erg op Everyroad van Parcels, die heeft op het eind op mooie climax die het goed kan doen op een festival
- Denk dat Jumpsuit van 21Pilots het erg goed gaat doen
- Giant Tortoise van Pond kan ik ook wel lekker op gaan
- The National met About Today zou even een gevoelig momentje kunnen zijn, spelen ze die vaak?

Nog wel meer hoor.. :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.338
5.034
- New Order :Blue Monday & Tutti Fruiti
- The National - American Mary (ik zou blij zijn als die spelen)
- Billie Eilish - Bad Guy (als die beat inkomt gaat dat wel werken gok ik).
- Paul Kalkbrenner - Sky & Sand (blijft een heerlijke klassieker)
- Johnny Marr - There Is A Light That Never Goes Out (Even massaal The Smiths meezingen)
- The Chats - On Smoko (feestje)
- Sharon van Etten - Seventeen (geweldig nummer)
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
789
475
Die hele setlist van Johnny Marr zit steengoed in elkaar met afwisseling van goede Smith nummers en nieuw Marr werk dat echt festivalproof is.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.941
8.584
New Order. Love Will Tear Us Apart. Krijg spontaan terug kippenvel wanneer ik aan dat moment op RW denk.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Wow ongekend maandag op ticketswap maar 2 kaarten te koop. Nu gewoon 275 stuks. Allemaal mooi weer festivallers die afhaken?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken