Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

mgbss

Support act
15 feb 2019
797
480
EDIT: nog onder enig voorbehoud, maar houdt vrijdag 15:00 vrij in de agenda voor een bezoekje aan de Hacienda…

Jammer dat de meetings altijd zijn als het programma op volle kracht is! Volgend jaar een nieuwe poging ;-)
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
eva84 wrote:

https://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2019-nieuws-en-geruchten/page/167/#post-231155@marc wrote:

eva84 wrote:
In ieder geval geen witte sneakers en regenlaarzen + poncho


1f914.svg



Denk dat ik m’n Balenciaga’s aan trek

Ben heel benieuwd hoe dat er uit ziet witte sneakers met regenlaarzen….. paar maten grotere witte sneakers ofzo
1f604.svg

:lol:
Je snapt het wel
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik begrijp die mensen op ticketswap niet. Iedereen duikt steeds verder naar beneden met z'n prijs (dat ze verlies maken zelf)

Als iedereen gewoon dezelfde prijs vraagt kopen mensen het ook wel. Ipv een paar cent goedkoper willen zijn waardoor er inmiddels dik verlies gemaakt wordt op een kaart.

Er zijn 5000 kaarten gezocht en 300 aangeboden. Verkopen doen ze toch wel.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
797
480
Er zijn 5000 kaarten gezocht en 300 aangeboden. Verkopen doen ze toch wel.

Die 5000 zoekenden zitten er alleen maar op met een notificatie voor als de prijs onder X bedrag terecht komt ;-)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ik verbaas mij er eigenlijk over dat er zoveel beschikbaar staan, terwijl ik vorige week nog met pijn en moeite een ticket heb kunnen kopen. Hoe kan dit? Normaal is dat niet zo meende ik.
 

flatsbats

Playlistbediener
30 jul 2019
14
1
Neem aan dat het met de weersverwachting te maken heeft. Die overigens, als je de buienradar uur-tot-uur verwachting bekijkt, best meevalt. Meestal is het een uurtje per dag dat het eventjes regent. Dat overleef je wel. Belangrijkste is dat het donderdag droog is als je je tent aan het opzetten bent en dat je spullen niet dan al zeiknat zijn, anders ben je het hele weekend klam.
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Dit is wel elk jaar zo hoor. En hoe eerder het uitverkocht is, hoe meer kaarten er later nog beschikbaar komen. Mensen waren in februari bang om het te moeten missen en kunnen nu tóch niet of balen van de weersvoorspellingen (die eigenlijk wel oké zijn). En verder is het gewoon een vraag-aanbod verhaal. Het gaat natuurlijk nooit gebeuren dat iedereen dezelfde prijs vraagt. Veel mensen zullen ook op een buitenkansje azen.

Op 60.000 bezoekers is het ook best normaal dat er mensen ineens niet meer kunnen of iets dergelijks. De extra 300 tickets vanochtend waren zo weg trouwens.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ik raad iedereen aan om in de regen onder een partytent een ballon te nemen trouwens. Man, dat is echt mijn mooiste ervaring op Lowlands geweest.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
visdave34 wrote:
EDIT: nog onder enig voorbehoud, maar houdt vrijdag 15:00 vrij in de agenda voor een bezoekje aan de Hacienda…

Jammer dat de meetings altijd zijn als het programma op volle kracht is! Volgend jaar een nieuwe poging
1f609.svg

Aan de ene kant wel logisch natuurlijk, of je moet het echt helemaal aan het begin van de dag doen. Ik wil alleen heel graag Two feet zien, dus zal er dan alleen in het begin even zijn :)
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.765
2.347
Ik begrijp die mensen op ticketswap niet. Iedereen duikt steeds verder naar beneden met z’n prijs (dat ze verlies maken zelf)

Als iedereen gewoon dezelfde prijs vraagt kopen mensen het ook wel. Ipv een paar cent goedkoper willen zijn waardoor er inmiddels dik verlies gemaakt wordt op een kaart.

Er zijn 5000 kaarten gezocht en 300 aangeboden. Verkopen doen ze toch wel.

Mensen pakken nu liever €10 verlies dan dat de prijs straks nog verder zakt en ze óf nog meer verlies maken óf hun kaartje niet verkocht krijgen. Het is gewoon een kwestie van zekerheid. Ze zouden natuurlijk allemaal met elkaar af kunnen spreken om niet onder de €210 te gaan, maar die coördinatie is vrij lastig. Er zullen altijd mensen zich niet aan de afspraak en kartelvorming is natuurlijk ook verboden in Nederland ;-)

Daarnaast zoekt niet iedereen van die 5000 nog een kaartje of is iedereen bereid de volle pond te betalen. Ik 'zoek' ook regelmatig een kaartje voor concerten. Die kosten dan bijvoorbeeld €40 en ik zet dan mijn notificatieprijs op €25.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik heb nog nooit een kaartje gezocht op TS. Ik wist niet dat je een notificatie prijs kon instellen.

Vorige week nog gekeken toen stonden er 2 op voor de max prijs. Nu 300. Denk zelf ook dat de weersvoorspelling er mee te maken heeft :)
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Neem aan dat het met de weersverwachting te maken heeft. Die overigens, als je de buienradar uur-tot-uur verwachting bekijkt, best meevalt. Meestal is het een uurtje per dag dat het eventjes regent. Dat overleef je wel. Belangrijkste is dat het donderdag droog is als je je tent aan het opzetten bent en dat je spullen niet dan al zeiknat zijn, anders ben je het hele weekend klam.

Opzetten en afbreken in de regen is inderdaad shit.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Weersvoorspelling is eerder slechter dan beter geworden. Enige wat nog hoop geeft is dat het weerbericht verandert, dus kan het ook nog veranderen :D
 

poedel2

Nieuw lid
4 jul 2018
3
0
Vraagje voor mensen op de campercamping: Na paar jaar weinig nachtrust op campings 3 en 4 willen we nu ook nog eens het liefst op vrijdag pas arriveren waardoor we voor een plekje vrezen. Is er misschien iemand op campercamping waar mijn vriendin en ik ons tweepersoonstentje bij zouden mogen zetten? We zorgen voor geen overlast verder en nemen graag een biertje mee als bedankje ?

En mocht dit niet lukken, denken jullie dat het vrijdagochtend nog te doen is een plekje te vinden op camping 5/6 die niet in de sloot of op een helling is? Met hoeveel mensen al op donderdag gaan vrees ik daar een beetje voor..
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.765
2.347
Vraagje voor mensen op de campercamping: Na paar jaar weinig nachtrust op campings 3 en 4 willen we nu ook nog eens het liefst op vrijdag pas arriveren waardoor we voor een plekje vrezen. Is er misschien iemand op campercamping waar mijn vriendin en ik ons tweepersoonstentje bij zouden mogen zetten? We zorgen voor geen overlast verder en nemen graag een biertje mee als bedankje
1f642.svg


En mocht dit niet lukken, denken jullie dat het vrijdagochtend nog te doen is een plekje te vinden op camping 5/6 die niet in de sloot of op een helling is? Met hoeveel mensen al op donderdag gaan vrees ik daar een beetje voor..

Over het algemeen zijn camping 5/6 de campings die het laatst vol staan toch? Wij stonden vorig jaar op camping 5 (die er nu niet meer is) en we kregen gedurende de vrijdag nog veel buren erbij.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Vraagje voor mensen op de campercamping: Na paar jaar weinig nachtrust op campings 3 en 4 willen we nu ook nog eens het liefst op vrijdag pas arriveren waardoor we voor een plekje vrezen. Is er misschien iemand op campercamping waar mijn vriendin en ik ons tweepersoonstentje bij zouden mogen zetten? We zorgen voor geen overlast verder en nemen graag een biertje mee als bedankje
1f642.svg


En mocht dit niet lukken, denken jullie dat het vrijdagochtend nog te doen is een plekje te vinden op camping 5/6 die niet in de sloot of op een helling is? Met hoeveel mensen al op donderdag gaan vrees ik daar een beetje voor..

Er is nu voor donderdag 8mm regen voorspeld in biddinghuizen. Mogelijk komen dat door meer mensen vrijdag pas..

Hoe ga je dat organiseren om bij iemand op de camper camping te staan? Moet je dan samen arriveren als groep?
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Wij hebben nog plek voor een (voor) tent maar ik geloof niet dat je dan echt nachtrust hebt.

Ik twijfel nog wat ik ga doen. De hele voortent opzetten of niet. Gezien de voorspelling betekent dat een klets natte voortent mee naar huis nemen das ook ruk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken