Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Morgen komt ook een nieuwe aflevering van Operatie Beveiliging (https://www.sbs6.nl/programmas/operatie-beveiliging/) @Indiaantje89 had het hier al over gehad. Zag in het voorstukje dat ze supergoede camera's op de camping hebben?! Kunnen tot je neusharen inzoomen.

Wij altijd maar denken dat we redelijk safe waren met illegale dingen voor het tentje.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Morgen komt ook een nieuwe aflevering van Operatie Beveiliging (https://www.sbs6.nl/programmas/operatie-beveiliging/) @indiaantje89 had het hier al over gehad. Zag in het voorstukje dat ze supergoede camera’s op de camping hebben?! Kunnen tot je neusharen inzoomen.

Wij altijd maar denken dat we redelijk safe waren met illegale dingen voor het tentje.
Haha ja, toevallig zapte ik van de week, en ik vond het interessant (zelf ook even in de beveiliging gewerkt). Toen ging het over een Ronnie Flex concert en een Oktoberfest in een of ander gehucht. Toen zag ik dat de volgende aflevering een kijkje gingen nemen achter de schermen bij Lowlands. Op een gegeven moment word er zelfs iemand buiten gegooid geloof ik. #spanning #sensatie.

Nee ik best benieuwd wat ze allemaal doen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
Morgen komt ook een nieuwe aflevering van Operatie Beveiliging (https://www.sbs6.nl/programmas/operatie-beveiliging/) @indiaantje89 had het hier al over gehad. Zag in het voorstukje dat ze supergoede camera’s op de camping hebben?! Kunnen tot je neusharen inzoomen.

Wij altijd maar denken dat we redelijk safe waren met illegale dingen voor het tentje.

Haha en laten de neusharen nou net hetgeen zijn wat liever niet gefilmd mag worden tijdens zo'n festival. :)
 

BG

Playlistbediener
17 mrt 2015
49
0
Zeggen ze iets in de podcast ‘blokkenschema’? Kan nu zelf niet luisteren.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Vrijdag YinYin starten. Yang Yang op zondag(ochtendconcert). Joep Beving op zaterdagochtend. Op zaterdag een danceworkshop: Vogue-ing Class.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Allemaal nieuwe dingen in de Echo. Half twaalf eerste item: Ask me anything. Interactief gesprek van ongeveer half uur van onbekende mensen. Helicopterpiloot die is neergeschoten.
Tweede programma Echo is Villa Lowlands met bekende personen. Bijvoorbeeld Willem van Opposites die spreekt.
Derde programma is Tegenlicht Talks naar het tv-programma.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Dingen die EvE heel bijzonder vindt:
- Louis Cole
- Mashrou Leila
- Afrikaanse zoals muziek Kokoko, Moonlight Benjamin
- Yallah Yallah
- NLse hiphop: Joost, Donnie en Willem (joost staat bravo), Zwangere Guy
- Meetsysteem

Adonis komt terug.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Spannend qua A$AP Rocky. Zijn al dingen aan het klaar zetten daar achter.

Justin vraagt daarop aan EvE: Misschien dat de Staat nog een keertje kan :p
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Kiki sluit de Hollandse Nacht af. Er is een hele Antal-nacht in de X-Ray. Hans Worst is er sowieso, de Frikandellenbar komt niet terug. Vrijdagavond overgang avond naar nacht voorstelling Club Guy and Roni is in de India ipv Juliette.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Nieuw groot kunstwerk. Soort kathedraal. Meter of 15 hoog. Eenpersoonskathedraal. We are God heet het. Komt voor de X-Ray.
Machines gemaakt waarmee je grafische grafiti kan spuiten op de torens?
Spaans Nederlandse kunstenaar heeft Statue of Liberty nagemaakt met Afrikaans gezicht. Mikkel is er weer.
Er komt een installatie waar je van klei je ziel kan maken en die kan je op maandag ophalen, zodat je met je ziel onder je arm het terrein kan verlaten.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
Channel Tres is een goede tip in de podcast!

Man man man, wat heb ik zin in Lowlands.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken