Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
gguuss wrote:
Iemand een idee hoe de liveshow van Jon Hopkins is? Ben fan van zijn wat meer uptempo liedjes maar niet per se van de dromerige pianoklanken.

Ik heb hem enkel gezien op Where The Wild Things Are Festival in een Arcade Hall op Center Parcs. Maar dat was erg tof en daar knalde hij echt goed door. Maar dat is al een aantal jaren geleden.
Ha, dat is ook mijn enige ervaring met Hopkins! Was wel erg lekker, herinner ik me nog... Geen dromerige pianoklanken toen in ieder geval.

Wat een leuk festivalletje was dat ook hè... Jammer dat dat moest stoppen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ik heb hem gezien op MELT!-festival, prime-time laten we maar zeggen. Topshow, hoogtepunt van het festival. Komt ook mede door mijn gemoedstoestand. De ene knaller na de ander.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Indiaantje89 wrote:

gguuss wrote:
Iemand een idee hoe de liveshow van Jon Hopkins is? Ben fan van zijn wat meer uptempo liedjes maar niet per se van de dromerige pianoklanken.


Ik heb hem enkel gezien op Where The Wild Things Are Festival in een Arcade Hall op Center Parcs. Maar dat was erg tof en daar knalde hij echt goed door. Maar dat is al een aantal jaren geleden.

Ha, dat is ook mijn enige ervaring met Hopkins! Was wel erg lekker, herinner ik me nog… Geen dromerige pianoklanken toen in ieder geval.

Wat een leuk festivalletje was dat ook hè… Jammer dat dat moest stoppen.
Hahah jep, Franz Ferdinand, De Staat, Moderat (nu Modeselektor), Jon Hopkins, Thomas Azier heb ik daar allemaal ook gezien en staan nu op Lowlands. Was best een geinige editie.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
visdave34 wrote:

Indiaantje89 wrote:

gguuss wrote:
Iemand een idee hoe de liveshow van Jon Hopkins is? Ben fan van zijn wat meer uptempo liedjes maar niet per se van de dromerige pianoklanken.


Ik heb hem enkel gezien op Where The Wild Things Are Festival in een Arcade Hall op Center Parcs. Maar dat was erg tof en daar knalde hij echt goed door. Maar dat is al een aantal jaren geleden.


Ha, dat is ook mijn enige ervaring met Hopkins! Was wel erg lekker, herinner ik me nog… Geen dromerige pianoklanken toen in ieder geval.

Wat een leuk festivalletje was dat ook hè… Jammer dat dat moest stoppen.

Hahah jep, Franz Ferdinand, De Staat, Moderat (nu Modeselektor), Jon Hopkins, Thomas Azier heb ik daar allemaal ook gezien en staan nu op Lowlands. Was best een geinige editie.
Idem dus :) Heb drie edities meegemaakt, maar van mij mag het zo weer terugkomen.

Zit nog eens naar die 2014 editie te kijken... Franz Ferdinand, Trentemoller en Moderat als headliners en daarnaast nog eens De Staat, Boy & Bear, Savages, Jon Hopkins, Thomas Azier... Best knap voor een festivalletje met een capaciteit van - wat was het - 3.500 ofzo?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Fontaines D.C., leuke vervanger van Code Orange. Komen qua stijl niet echt overeen maar ach. Wordt wel de vierde keer in vier maanden dat ik ze ga zien.

Verder: lekker puzzelen morgen!
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Fontaines D.C. Heerlijk! Die had ik niet meer aan zien komen, echt megablij mee!
Hier idem. Ik had een Code Orange-ish bandje overgeslagen, maar deze gaat met potlood in mijn denkbeeldige blokkenschema.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ah, daar was Yallah Yallah ook al haha. Hebben ze toch niet gelogen afgelopen zaterdag. Heb twee uur met die gasten op het podium gestaan, ik was vast heel irritant.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Misschien geen populaire mening, maar ik vond fontaines DC op Dour heel erg saai en ben weggelopen na 15 minuten, desalniettemin prachtig programma
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Fontaines D.C , had ik eigenlijk bij voorbaat al verwacht, dus erg leuk dat ze er nu staan. Verdienen het ook zeker wel.

Verder de verwachte namen voor in de nacht, Yallah! Yallah!, Encore Soundsystem, Fiesta Macumba Soundsystem, Zer00’s Alternative, The Pirate Fest en Hollandse Drop.
Alleen die laatste is volgens mij nieuw ?
 

Koen1617899558

Playlistbediener
26 sep 2016
33
0
Weet niet of mensen toevallig al een klein lijstje hebben, maar weten jullie eventueel welke artiesten een beetje in het rock genre vallen? :) als het teveel moeite is ga ik vanavond zelf natuurlijk zoeken! En wat raden jullie aan om te gaan kijken?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Weet niet of mensen toevallig al een klein lijstje hebben, maar weten jullie eventueel welke artiesten een beetje in het rock genre vallen?
1f642.svg
als het teveel moeite is ga ik vanavond zelf natuurlijk zoeken! En wat raden jullie aan om te gaan kijken?
Royal Blood, IDLES, Black Midi, Fountains DC, Turnstille, Slaves, Bad Nerves, Bodega, The Chats, PUP, Otoboke Beaver, Sir Reg.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Weet niet of mensen toevallig al een klein lijstje hebben, maar weten jullie eventueel welke artiesten een beetje in het rock genre vallen?
1f642.svg
als het teveel moeite is ga ik vanavond zelf natuurlijk zoeken! En wat raden jullie aan om te gaan kijken?

Allereerst natuurlijk Royal Blood. Kan je niet omheen.
Verder kom je met Slaves, Sir Reg, Idles, Fontaines D.C., Black Midi, Johnny Marr, The Growlers, Turnstile, Otoboke Beaver, The Chats, Bad Nerves, Frank Turner en Pup een heel eind.
Mijn aanraders: Royal Blood, Sir Reg, Johnny Marr, Idles, Turnstile en Fontaines D.C. :)
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Ik heb dus nu al pijn in mijn buik van het feit dat ik weer een hoop dingen moet gaan schrappen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik heb genoeg commentaar gehad dit jaar op het affiche. Maar uiteindelijk staat mijn programma weer bomvol dit jaar. Dat gaat lastig worden morgen.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Fountaines DC nog wel een geinige naam geloof ik. Verder morgen maar afwachten om clashes te checken.

Uiteindelijk wel een beetje een teleurgesteld gevoel nu het programma bekend is geworden. Alle namen die ik nu in het blauw had waren bijna allemaal al bekend bij de eerste bevestigingen geloof ik, dus er is een lange periode geweest waarin er weinig goeds of bekends is bijgekomen. En misschien te weinig verrassingen. En dan is The Prodigy ook nog weggevallen.

Uiteindelijk genoeg namen om mij mee te vermaken hoor en wordt weer een geweldig weekend
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken