Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

miike

Playlistbediener
20 mrt 2019
16
1
Ik ga dit jaar voor het eerst. Is het nodig om schone onderbroeken me te nemen of is deo genoeg.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.415
1.091
Blij dat ik dat douche dilemma niet meer heb. Heerlijk in mijn eigen huisje op de camping met een eigen badkamer. Douchen in de ochtend rules ? ??
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.236
745
op de do smiddags voor ik ga huis nog douchen
dan op vr vlak voor ik naar mijn luchtbed ga
(snachts douchen is heerlijk rustig, en je stapt schoon je slaapzak in, zodat die de andere dagen ook nog fris is
op za nacht douche ik ook .
op zo nacht niet, ik douche wel als ik ma thuis kom

dit systeem hanteer ik al 10 jaar, werkt perfect
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
802
489
Blij dat ik dat douche dilemma niet meer heb. Heerlijk in mijn eigen huisje op de camping met een eigen badkamer. Douchen in de ochtend rules

Wat ben je nou qua kosten kwijt voor een bungalow?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.117
Maar ik moet er niet denken om iedere dag helemaal van het terrein af te gaan, en dan nog een stuk naar "de camping" te gaan. Tuurlijk zal het enige comfort bieden. Maar als ik snachts naar mijn tent strompel dan ben ik blij dat ik het nog net haal...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.117
Indiaantje89 wrote:
Nouja.. als een Ajacied naast me staat dan wil ik ook wel douchen idd…

(sorry moest even).

Moderator!!!
1f602.svg
Hold your horses, het was maar een flauw geintje. (want ik best jaloers op ze geweest dit jaar). Maar het was een open schot op goal ;).
 

ouwewubs

Playlistbediener
11 mrt 2019
9
0
Ik ben blij dat ik in de buurt woon. De laatste paar edities heb ik heerlijk thuis geslapen. ‘S nachts op de elektrische fiets naar huis (15 min), snel douchen en in je eigen bed ploffen. ‘S ochtends even uitgebreid douchen en ontbijten.
Vroeger sliep ik wel op het festival, maar fietste (lees opgehaald door papa) ik in de ochtend naar huis en ging ik daar douchen, eten en nieuw bier inpakken. Dit heeft mij in mijn studenten tijd een hoop geld bespaard.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.332
1.348
Poah, dat kan ik mij wel voorstellen ja. Vooral het gesleep met pils is één van de zwaardere dingen van een festival. Heel erlaxed dat je nu sinds kort ook halve liters het terrein mee mag opnemen.
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Het antwoord op bijna alle camping en festivalellende is een caravan of camper. Behalve het douchen, al hebben we ook wel eens een jerrycan lauw water op het dak gezet en daaronder gedoucht. Ideaal.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.777
2.378
Stefan wrote:

Indiaantje89 wrote:
Nouja.. als een Ajacied naast me staat dan wil ik ook wel douchen idd…

(sorry moest even).


Moderator!!!
1f602.svg


Hold your horses, het was maar een flauw geintje. (want ik best jaloers op ze geweest dit jaar). Maar het was een open schot op goal ;).

Ik kan het hebben. Had ik deze gebruikersnaam maar niet moeten kiezen. Ik ben gewoon te lui om iets anders te bedenken dan ik ooit op mijn 14de bedacht heb als ik weer ergens een account aanmaak.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Sta vaak ver op de camping. Hoef toch maar 2x per dag het stuk te lopen, en kan dan heerlijk rustig slapen. Douche elke ochtend om lekker wakker te worden en heb daar nog nooit langer dan 5 minuten hoeven wachten, maar meestal loop je zelfs zo door, gewoon rond een uur of 11.
 

isa-k

Playlistbediener
31 jan 2018
22
3
Ik douche meestal in de vorm van je hoofd in de wasbak steken en je haar wassen (of door vrienden laten wassen en andersom) met ijskoud water en je lijf met een washandje. Vind t meteen een hele verandering in je stemming als je dan "schoon" bent
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Wanneer douchen jullie? Snachts? Ben ook wel benieuwd naar wat de vrouwen het liefst doen.

Vroeger elke dag in de ochtend uren in die rij. Tegenwoordig met natte wegwerp washandjes van de etos elke dag even schrobben in de ochtend. Die rij bij de douches is zonde van de tijd.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Het antwoord op bijna alle camping en festivalellende is een caravan of camper. Behalve het douchen, al hebben we ook wel eens een jerrycan lauw water op het dak gezet en daaronder gedoucht. Ideaal.

Wij zijn dit jaar met caravan naar Emporium gegaan. Goed bevallen. We gaan ook met de caravan naar LL dit jaar voor het eerst.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik ga dit jaar voor het eerst. Is het nodig om schone onderbroeken me te nemen of is deo genoeg.

Ligt er aan. Ben je al getrouwd of ga je nog op jacht naar wat lekkers? Dat laatste dan zou ik zeker een schone box meenemen en wat deo.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
802
489
Staan heel veel sets van Primavera Sound van afgelopen week op YouTube. Helaas niet veel artiesten die ook op Lowlands staan, maar wel Modeselektor.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=XQ6xXXTixys[/video]
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.332
1.348
Ik zou in alle tijden wat doen aan kledingstukken die sneller beginnen te ruiken. Ik kan er echt niet bij dat je überhaupt al denkt aan het feit dat je maar één boxer mee neemt. Die dingen wegen niks, kosten geen ruimte in je backpack en persoonlijke hygiëne is toch ook gewoon fijn. Gedverdemme.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.415
1.091
@Marc wrote:
Blij dat ik dat douche dilemma niet meer heb. Heerlijk in mijn eigen huisje op de camping met een eigen badkamer. Douchen in de ochtend rules

Wat ben je nou qua kosten kwijt voor een bungalow?

Ik heb een beetje geluk hierbij, mijn ouders hebben daar een accommodatie. Dus geen kosten. Verder is dat ook een hele belangrijke reden om daar dan gebruik van te maken. Ik weet wel dat het voorgaande jaren altijd vol zat met LL gangers.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.415
1.091
Maar ik moet er niet denken om iedere dag helemaal van het terrein af te gaan, en dan nog een stuk naar “de camping” te gaan. Tuurlijk zal het enige comfort bieden. Maar als ik snachts naar mijn tent strompel dan ben ik blij dat ik het nog net haal…

Slingerend op de fiets terug heeft ook zijn charme hoor ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken