Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

nitotheno

Support act
29 jan 2018
902
750
Benjamin wrote:
Als ze maar niet de Festivals in Europa cancelen, dit is namelijk echt de act die ik dit jaar wil zien.

Geen idee hoe belangrijk / onmisbaar hij is…..

Naja het lullige is, is dat hij op elke cover staat van de drie albums die ze in 2017 hebben uitgebracht/waarmee ze doorgebroken zijn.
Daarnaast zullen ze idd al zijn stukken uit het nieuwe album, wat iig zo goed als af, moeten halen.

En dan hebben we het nog niet eens over de emotionele impact op zo'n groep. Het zijn beste vrienden en dan zo'n beslissing (moeten) maken... Messed up situatie.
 

westlander

Campingartiest
5 feb 2018
64
22
De blokken staan ook tussen de commedy namen. En die maken ze altijd in 1x bekend. Gewoon stukje (lelijke) webdesign dus, want daar komen echt geen namen meer tussen.

Bij mij staan er geen lege blokken meer tussen de comedy namen hoor :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.230
4.814
Indiaantje89 wrote:
De blokken staan ook tussen de commedy namen. En die maken ze altijd in 1x bekend. Gewoon stukje (lelijke) webdesign dus, want daar komen echt geen namen meer tussen.

Bij mij staan er geen lege blokken meer tussen de comedy namen hoor
1f642.svg
Bij mij tussen Bas Birker en Berit Companjen en ook voor Kasper van der Laan. En ook tussen Lebbis en Patrick Laureij.

Maar ik sorteer dan ook niks in dit geval. Misschien dat het daar mee te maken heeft.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Er zitten wel vaak precies 7 acts tussen elk leeg blokje; een lelijk webdesign sluit ik inmiddels ook niet meer uit.

LL moet wel echt kappen met zo'n ontzettend hyperactieve site te maken, als je geen top notch smartphone hebt loopt hij van gekkigheid helemaal vast. Zelfs mijn laptop had er zojuist moeite mee.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Er zitten wel vaak precies 7 acts tussen elk leeg blokje; een lelijk webdesign sluit ik inmiddels ook niet meer uit.

LL moet wel echt kappen met zo’n ontzettend hyperactieve site te maken, als je geen top notch smartphone hebt loopt hij van gekkigheid helemaal vast. Zelfs mijn laptop had er zojuist moeite mee.
En als je geen epilepsie hebt krijg je het hier wel van :roll:
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
gguuss wrote:
Er zitten wel vaak precies 7 acts tussen elk leeg blokje; een lelijk webdesign sluit ik inmiddels ook niet meer uit.

LL moet wel echt kappen met zo’n ontzettend hyperactieve site te maken, als je geen top notch smartphone hebt loopt hij van gekkigheid helemaal vast. Zelfs mijn laptop had er zojuist moeite mee.


En als je geen epilepsie hebt krijg je het hier wel van
1f644.svg

Vorig jaar was hij nog heftiger; daar kreeg ik oprecht hoofdpijn van, ik ben serieus!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.230
4.814
Jammer dat Lowlove niet meer actief is wat dat betreft. Was een meer dan prima alternatief voor de altijd lelijke Lowlands websites. Maar zoals ik eerder schreef vond ik de oude Lowlands

lowlands_site.jpg

Dit is ook niet "mooi", maar vond altijd wel beetje bij de eigenzinnigheid passen waar Lowlands voor stond. Dit vind ik lelijk maar ook nog eens irritant. Ken echt niemand die de nieuwe websites als prettig hebben ervaren.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.230
4.814
Ik vind het altijd wel leuk op zo’n site te neuzen. Beetje die omschrijvingen van die acts eens door te lezen. Maar kom ik er amper doorheen, en ben ik blij dat ik van de site af ben. Lelijk vind ik niet eens erg, maar dit is echt irritant en jaagt me we weg van de website. En het lijkt me niet dat dat de doel is van de website.

Ik miste die omschrijvingen ook wel in het LL boekje overigens, alleen een blokkenschema en een plattegrond wad niet echt boeiend.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Het verkoopt dus een maand eerder uit dan vorig jaar, terwijl ik persoonlijk de line up van vorig jaar toffer vond. Ik vermoed dat Kendrick Lamar hier de grootste 'boosdoener' van is. Verwacht dat veel mensen speciaal voor hem een ticket hebben gekocht en ben dan ook blij dat ik niet per se zijn show hoef te zien; alleen als er niets boeiends tegenover staat, maar dat lijkt me geen handige zet omdat dan heel LL bij de Alpha zal staan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.230
4.814
Eerste Brockhampton afzeggingen komen nu binnen. Staan niet op Governors Ball.

Edit: Hele US tour is gecancelled.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
Het verkoopt dus een maand eerder uit dan vorig jaar, terwijl ik persoonlijk de line up van vorig jaar toffer vond. Ik vermoed dat Kendrick Lamar hier de grootste ‘boosdoener’ van is. Verwacht dat veel mensen speciaal voor hem een ticket hebben gekocht en ben dan ook blij dat ik niet per se zijn show hoef te zien; alleen als er niets boeiends tegenover staat, maar dat lijkt me geen handige zet omdat dan heel LL bij de Alpha zal staan.

Is natuurlijk lastig vergelijken aangezien nog niet alles bekend is gemaakt. Verder geloof ik niet dat 1 act hier de oorzaak van is. LL is gewoon een sterk festival.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken