Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.078
wat betreft indie namen denk ik aan;
yo la tengo, young fathers, ariel pink, jonathan wilson, the orielles, the brahms en/of son mieux
ik zou heel blij worden van steven wilson, gojira, soen of opeth maar ik geloof niet dat dit erg in de ll trend van de laatste jaren past
manic street preachers zou ook nog kunnen wellicht?

steven wilson, gojira, soen of opeth, mogen allemaal komen ??
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Kevin Morby en Tune-Yards had ik ook beetje verwacht, maar staan op Valkhof festivals. Al zijn dit natuurlijk wel namen die makkelijk op beide kan staan.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Gok inderdaad ook op the Brahms. Lekker nieuw album waar naar mijn gevoel veel coldplay in is terug te vinden. By the way die zijn ook nog vrij. :roll: absoluut een aanrader
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
473
254
<font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">I also expected Kevin Morby and Tune-Yards, but they are at Valkhof festivals. </font><font style="vertical-align: inherit;">Although these are obviously names that can easily be placed on both.</font></font>

http://www.mahamusicfestival.com/2018/

No Tune-Yards.
 

Lingerson

Playlistbediener
24 apr 2016
8
0
Ik ga mij toch afvragen wat er nu wel komt! Zie veel mooie dingen voorbij komen maar niet in biddinghuizen....
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Eergister mijn Endless - Frank Ocean merch binnengekregen...
Het gaat niet gebeuren, maar als ze Frank Ocean opeens uit de hoge hoed toveren, ga ik huilen. Wanneer ze het niet doen ook.

Either way wordt het huilen.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Het is logisch dat ze volgende week pas met nieuwe namen komen. Dan heeft iedereen zijn salaris weer.
 

westlander

Campingartiest
5 feb 2018
64
22
Dat is slim bedacht inderdaad, nou ik ben zeer benieuwd. Hopelijk een paar leuke gitaarbands en het is gelijk uitverkocht denk ik :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Iemand zegt tegen Rapid_Razor_Bob op Twitter: wordt tijd voor nieuwe namen zeg @Rapid_Razor_Bob

Waar op Bob antwoord: Helemaal mee eens! :)

Kan nooit lang meer duren..
 

Lenny

Playlistbediener
5 jan 2016
44
0
Hmmm, vandaag is wel erg snel maar ik kijk wat ik kan doen!

Zojuist getweet door Bob!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken