Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Lekker hoor van Imagine Dragons. Kunnen we die in elk geval afschrijven. Hopelijk om 11 uur nieuwe namen. Ik hoop op Fleet Foxes en Travis Scott! (Post Malone zou me ook niet verbazen)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik had de boeking voor Lowlands wel begrepen.. Maar ik heb ze nooit zo groot ingezien dat ze in de GelreDome mogen staan. Gedurfde zet wel van Mojo.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Fleet Foxes stond vorig jaar op DTRH, dus de Mojolink is er wel. Al was de grote tent daar bij lange na niet vol. Althans voor mijn gevoel, stond wel een beetje aan de zijkant. Ben benieuwd. Zelf zou ik waarschijnlijk niet weer gaan kijken (al twee keer gezien), maar zou mooi passen op het affiche.
 

Lenny

Playlistbediener
5 jan 2016
44
0
Ik hoop nog steeds op Massive Attack, Lana of Foster the People maar zeer waarschijnlijk alle drie niet.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Persoonlijk hoop ik op Dotan. Een heel warm en nobel figuur, die me altijd erg weet te raken met zijn nummers. Recht in het hart, wat een top artiest.

Ik denk dat Dotan beter banketbakker kan worden. Muziekloopbaan is kaput
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Of de namen komen gewoon pas later :D.

Massive Attack zou geweldig zijn ja, maar ik vrees er een beetje voor dat dat niet meer gaat gebeuren. Fleet Foxes moet ik nog steeds een keer live zien, dus die zouden welkom zijn. Verder blijf ik Justice of Pendulum (Live) een prima naam vinden als Alpha "dance" act. Incubus lijkt me ook tof.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750
Of de namen komen gewoon pas later :D.

Massive Attack zou geweldig zijn ja, maar ik vrees er een beetje voor dat dat niet meer gaat gebeuren. Fleet Foxes moet ik nog steeds een keer live zien, dus die zouden welkom zijn. Verder blijf ik Justice of Pendulum (Live) een prima naam vinden als Alpha “dance” act. Incubus lijkt me ook tof.

Komen er nog dance-acts na het aankondigen van het dance programma? Zou ik wel fijn vinden, want naast Louis the child & San holo is het dance programma verre van boeiend voor mij. Een Justice zou echt te gek zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Indiaantje89 wrote:
Of de namen komen gewoon pas later :D.

Massive Attack zou geweldig zijn ja, maar ik vrees er een beetje voor dat dat niet meer gaat gebeuren. Fleet Foxes moet ik nog steeds een keer live zien, dus die zouden welkom zijn. Verder blijf ik Justice of Pendulum (Live) een prima naam vinden als Alpha “dance” act. Incubus lijkt me ook tof.

Geen idee.. ik mis nog wel een harde lompe dance act overdag die we bijna ieder jaar wel hebben (vorig jaar Bloody Beetroots nog).

Komen er nog dance-acts na het aankondigen van het dance programma? Zou ik wel fijn vinden, want naast Louis the child & San holo is het dance programma verre van boeiend voor mij. Een Justice zou echt te gek zijn.[/quote
Ik mis nog wel een domme beukende dance act voor overdag voor in de grote tenten. Dagprogramma kan misschien altijd nog wel iets bijkomen in die categorie.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Waar een paar weken geleden blanco artiesten stonden in de programma sectie op de website van LL zijn die nu weggehaald, misschien toch een teken van leven deze week?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Zie het nog wel gebeuren dat Imagine Dragons alsnog geboekt worden eerlijk gezegd

Zou wel heel apart zijn. Zo kort na elkaar? Een clubshow en Lowlands vlak na elkaar, dat kan natuurlijk. Maar zo'n grote locatie als Gelredome en Lowlands binnen een week?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Bezoeker wrote:
Zie het nog wel gebeuren dat Imagine Dragons alsnog geboekt worden eerlijk gezegd

Zou wel heel apart zijn. Zo kort na elkaar? Een clubshow en Lowlands vlak na elkaar, dat kan natuurlijk. Maar zo’n grote locatie als Gelredome en Lowlands binnen een week?
ca 40 duizend bezoekers, nee ik gok niet op Lowlands dan.
Had ID geen gekke toevoeging gevonden hoor, maar was wat kort geleden geweest laatste keer, of niet?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
ca 40 duizend bezoekers, nee ik gok niet op Lowlands dan.
Had ID geen gekke toevoeging gevonden hoor, maar was wat kort geleden geweest laatste keer, of niet?

ID is zo uitverkocht. LL kan er zo achteraan. Zaalshow is niet meer een garantie dat ze niet op een festival staan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Raskolnikov wrote:

Bezoeker wrote:
Zie het nog wel gebeuren dat Imagine Dragons alsnog geboekt worden eerlijk gezegd


Zou wel heel apart zijn. Zo kort na elkaar? Een clubshow en Lowlands vlak na elkaar, dat kan natuurlijk. Maar zo’n grote locatie als Gelredome en Lowlands binnen een week?

ca 40 duizend bezoekers, nee ik gok niet op Lowlands dan.
Had ID geen gekke toevoeging gevonden hoor, maar was wat kort geleden geweest laatste keer, of niet?
2013 en 2014 stonden ze er. Dus toh 4 jaar geleden weer.. Ik mis ze niet op Lowlands om eerlijk te zijn.

En vandaag dus weer geen nieuws waarschijnlijk. Hopelijk morgen dan maar, had het wel snel verwacht na die DeWolff leak.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Persoonlijk hoop ik op Dotan. Een heel warm en nobel figuur, die me altijd erg weet te raken met zijn nummers. Recht in het hart, wat een top artiest.

Haha, wat een mooi verhaal is dat ook. Wat een geweldige stumpert, die vent
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
Nou kom maar op met de volgende namen . Kunnen we er alvast aan wennen vandaag met dezelfde temperaturen als in het Lowlands weekend :cool: :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken