Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
The weeknd komt in ieder geval niet. Die staat exclusief in Berlijn.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
433
204
Flogging Molly op 22 augustus naar 013. Op de site van 013 staat niet dat dit een exclusief optreden is, maar ik denk dat we ze wel weg kunnen strepen voor Lowlands. Jammer, die combi met Dropkick Murphy's had ik graag op Lowlands gezien
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Flogging Molly op 22 augustus naar 013. Op de site van 013 staat niet dat dit een exclusief optreden is, maar ik denk dat we ze wel weg kunnen strepen voor Lowlands. Jammer, die combi met Dropkick Murphy’s had ik graag op Lowlands gezien

Is gewoon bijna net zo duur als de gig onlangs samen met Dropkick Murphys. Er moet dan wel een dik voorprogramma bijzitten om die prijs te rechtvaardigen.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
99agwilson wrote:
Is er een kans dat Childish Gambino komt?

Zou kunnen al denk ik ook niet dat ze de line-up gaan overspoelen met Hip Hop namen.

Ik vind het laatste album: Awaken my love, nou niet echt hiphop. Ik denk dat deze naam kwalitatief heel veel toevoegd aan de line up.
(De Re-Release van zijn laatste EP dan weer wel)

Ik zou Flogging ook niet helemaal afstrepen hoor. Zou nog steeds kunnen dat ze gewoon op LL staan met Dropkick.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik vind 1 uurtje feesten bij DM leuk maar dan hoeft FM er van mij echt niet ook nog eens bij.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ik vind 1 uurtje feesten bij DM leuk maar dan hoeft FM er van mij echt niet ook nog eens bij.
Dat heb ik dus ook, en kan me best denken dat de organisatie ook zo denkt. Maar mochten ze toch komen dan ga ik denk toch voor Flogging Molly in plaats van Dropkick.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Zo nog een dagje werken en dan is het vakantie. De week na de vakantie verwacht ik een mooie rij nieuwe namen. Ben nu al benieuwd.
Ik Hoop dat ze ergens toch nog royal blood uit de hoge hoed toveren. Dat ze Door het missen van een naar Japan vertrokken headliner alsnog bij arcade fire uitkomen. Verder hoop ik nog op:
Lykke li, Noel Gallagher, Nick murphy, the kooks, king gizzard,
En Fink.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
155
39
Zo nog een dagje werken en dan is het vakantie. De week na de vakantie verwacht ik een mooie rij nieuwe namen. Ben nu al benieuwd.
Ik Hoop dat ze ergens toch nog royal blood uit de hoge hoed toveren. Dat ze Door het missen van een naar Japan vertrokken headliner alsnog bij arcade fire uitkomen. Verder hoop ik nog op:
Lykke li, Noel Gallagher, Nick murphy, the kooks, king gizzard,
En Fink.

Ik verwacht na Pinkpop Noel Gallagher en The Kooks niet meer. Acht de kans op Liam een stuk groter. King Gizzard en Nick Murphy komen hopelijk wel door van Sziget. Ik denk ook nog steeds dat Goo Goo Dolls gaan komen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Arcade Fire en Florence And The Machine lijken me welkome headliners. Al helpt het niet mee dat Arcade Fire die Ahoy niet uitverkocht krijgt. Ook wel apart eigenlijk, gezien de status van die band. Zou dat laatste album zoveel stuk hebben gemaakt? Verder is het natuurlijk niet uitgesloten dat er een headliner bijkomt in de pop- of dancehoek.

Childish Gambino lijkt mij verder vrij reëel. Liam Gallagher en Lykke Li ook.

En al eerder gezegd: wat zou ik Kraftwerk toejuichen.

The Kooks verwacht ik ook niet meer.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Zo nog een dagje werken en dan is het vakantie. De week na de vakantie verwacht ik een mooie rij nieuwe namen. Ben nu al benieuwd.
Ik Hoop dat ze ergens toch nog royal blood uit de hoge hoed toveren. Dat ze Door het missen van een naar Japan vertrokken headliner alsnog bij arcade fire uitkomen. Verder hoop ik nog op:
Lykke li, Noel Gallagher, Nick murphy, the kooks, king gizzard,
En Fink.
Huh vakantie is toch deze week (en hier in het zuiden de week ervoor al).
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik heb aankomende week vakantie geef les in Rotterdam. ik bedoelde ook Liam, was nog vroeg. Vorig jaar deelde we ook Sean Paul met pinkpop. Daarom dacht ik dat the kooks ook moet kunnen. Florence en kraftwerk zijn ook nog twee zeer welkome namen
 

JMWK

Randprogramma
15 dec 2016
153
99
Ik denk dat AF niet uitverkoopt omdat ze midden in het festival seizoen en op de maandag na BKS staan en in eerste instantie was er geen concert in NL. Wij gaan in april naar het sportpaleis en waarschijnlijk hebben meer liefhebbers die keuze gemaakt.
Laatste album is inderdaad minder dan de voorgangers.
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Big2 verwacht ik wel, hoewel hij ook op veel andere festivals speelt deze zomer. Cut_ lijkt me ook een leuke act voor op Lowlands, die hebben nog vrij weinig staan.
Naaz heeft zichzelf destijds bevestigd voor Lowlands, maar staat nog niet op de website.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken