Lowlands 2016

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Lol Lowlands krijgt gewoon meer aandacht met dit bericht dan bks met een rij namen. Well played Mojo.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.883
3.237
Lol Lowlands krijgt gewoon meer aandacht met dit bericht dan bks met een rij namen. Well played Mojo.

Als het met DTRH niet lukt doen ze het maar met Lowlands ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Als het Muse niet gaat zijn, dan is het letterlijk een grote groep met heel veel leden zoals een orkest of zo.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Justin Bieber kun je trouwens uitsluiten. Foals en Disclosure staan volgens hun websites beide op de vrijdag op Lowlands. Dat is de enige dag waarop Justin Bieber zou kunnen spelen, vanwege V Festival.

Lol Lowlands krijgt gewoon meer aandacht met dit bericht dan bks met een rij namen. Well played Mojo.

Ja, ze hadden dit al zorgvuldig opgebouwd volgens mij. 'Hoe-zorg-ik-dat-iedereen-een-week-lang-over-mijn-festival-praat voor dummies': eerst met Hans Teeuwen de verwarring zaaien door hem 'headliner' te noemen. Iedereen natuurlijk in de war en overstuur (superveel publiciteit). Vervolgens een paar dagen later kunnen ze aankondigen dat er nog wel een muziekheadliner komt en daar een onmogelijke hint bij noemen. Gevolg: 100000 posts.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Afrojack is opzich nog best een hele grote naam dus zou best kunnen hahah
Mwoah, niet Lowlands-headliner-waardig. ;)

Ik mag vast niet hopen op Kanye West? Wie is er groter dan Yeezus? Iets té wishful thinking.
 

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
525
496
Justin Bieber kun je trouwens uitsluiten. Foals en Disclosure staan volgens hun websites beide op de vrijdag op Lowlands. Dat is de enige dag waarop Justin Bieber zou kunnen spelen, vanwege V Festival.

MRMantel wrote:
Lol Lowlands krijgt gewoon meer aandacht met dit bericht dan bks met een rij namen. Well played Mojo.

Ja, ze hadden dit al zorgvuldig opgebouwd volgens mij. ‘Hoe-zorg-ik-dat-iedereen-een-week-lang-over-mijn-festival-praat voor dummies’: eerst met Hans Teeuwen de verwarring zaaien door hem ‘headliner’ te noemen. Iedereen natuurlijk in de war en overstuur (superveel publiciteit). Vervolgens een paar dagen later kunnen ze aankondigen dat er nog wel een muziekheadliner komt en daar een onmogelijke hint bij noemen. Gevolg: 100000 posts.

Maar dan moet het maandag niet op een anticlimax uitdraaien, want dan verkoop je er geen kaart extra mee. Integendeel.
 

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
525
496
Lol Lowlands krijgt gewoon meer aandacht met dit bericht dan bks met een rij namen. Well played Mojo.

Vond ik ook wel opvallend. Al is het vaak zo dat het raden wie het kunnen zijn meer stof doet opwaaien dan uiteindelijk gewoon weten wie het zijn.

Zelf wel erg tevreden met de BKS-namen dit jaar iig.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.461
700
Ik denk dat we ‘grootste headliner ooit’ met een korreltje zout moeten nemen. Het is waarschijnlijk een grote naam, een opvallende boeking voor Lowlands. Ik zet, hoewel ik natuurlijk veel liever een andere act zie, in op Justin Bieber….

Reden: Aankondiging V Festival, het gehype van Justin Bieber door de dochter van de Pukkelpop organisator op Twitter de afgelopen maanden (die de afgelopen jaren wel vaker verborgen hints heeft weggegeven via Twitter!).
Ook ontbreekt er op de website van Bieber een aankondiging van de V Festival headline show en ontbreekt de show in het tourschema. Ik verwacht dan ook binnenkort een aankondiging op z’n website van minstens 3 festivalshows.

Ik hoop dat ik er helemaal naast zit.

European Exclusive voor V Festival, geen zorgen ;)
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Maar dan moet het maandag niet op een anticlimax uitdraaien, want dan verkoop je er geen kaart extra mee. Integendeel.
Ze hebben nu sowieso al veel aandacht gegenereerd voor Hans Teeuwen.

Vond ik ook wel opvallend. Al is het vaak zo dat het raden wie het kunnen zijn meer stof doet opwaaien dan uiteindelijk gewoon weten wie het zijn.
Dat weten ze bij Mojo/Lowlands/DTRH ook echt heel erg goed. Ze doen altijd idioot geheimzinnig over die twee festivals, zodat mensen er meer over praten. We hebben het bijvoorbeeld al uitgebreid gehad over wie de laatste headliner van DTRH is, zelfs nu ANOHNI is aangekondigd weten we dit niet 100% zeker.

Ze weten dat ze moeten zorgen dat er stof genoeg is voor mensen om over te praten, zodat wij het met onze vrienden over Llow en DTRH hebben in plaats van bijvoorbeeld BKS.
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
83
1
Niemand praat hier over pendulum?
Weet niet of dat een "grootste" headliner ooit is maar staat wel een reünie op het programma met afsluiter van ultra festival, wie weet daarna nog lowlands?

Greenday wordt veel gehyped ineens op 3fm, vind ik ookal niet de grootste ooit maar misschien daarom lowlands toch? Had ik eerder wel goed gegokt met sum41, hoor je ineens paar keer in de week en twee weken later lowlands aangekondigd.

Tame impala maakt volgens mij nog steeds eens goede kans op te komen, zal ook niet de grootste zijn maar denk eerder lowlands dan dtrh.

Andere mogelijkheden (wel groots te noemen)
Blur?
Rage against the machine???!
A tribe called quest?
Coldplay?
Radiohead toch?

 

RS

Playlistbediener
3 mrt 2016
8
0
Coldplay staat 20 en 21 augustus in LA dus die kans lijkt me klein, en wss is Coldplay ook te duur...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
En Radiohead staat in Japan...

Als ze met Pendulum of Green Day aankomen als 'grootste' ooit, slaan ze echt een flater.

Maar mooie buzz gecreëerd, kan echter bijna alleen maar tegenvallen maandag.

Ik blijf erbij dat Muse de grootste kanshebber is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken