Lokerse Feesten 2025 - 50-jarig jubileum

Dat ze dat album gaan integraal spelen is inderdaad best wel het worst case scenario

(Sorry, ik ben geen fan van de band, maar ken dus ook het album niet, dus flauw mopje :) )
Uzelf geen fan noemen, maar hun beste album ken je niet? Tsja, misschien dan eerst eens naar luisteren, misschien word je dan wel fan;)

Vorige jaren heb ik mijn ticket voor de metal zondag altijd een paar dagen op voorhand gekocht, laatste keer wel dacht ik 2dehands van een kameraad. Maar waren nog tickets verkrijgbaar geloof ik. Heb ook ervaringen gehad op Lokerse Feesten dat ik dacht dat het over sold out was, of zo leek het dus. Dat het leek als of ze maar bleven verkopen. Maar heb de metal dag ook sold out weten zijn effectief
Het gebeurt zelden dat een dag op de Lokerse Feesten echt volledig uitverkocht is.

Dat zou toch meer bij electric callboy passen dan bij Gojira?

Het enige dat Landmvrks en Gojira gemeen hebben is het land van herkomst😅
Waarom zou stevige metalcore beter bij hypa hypa EC passen? Dan nog Brutus erbij. Die dag trouwens al packed.

WILL SMITH als headliner met enkele feestbands erbij als opwarmers bv Arsenal.
Rekening houdende met de data van Will Smith zijn tour en wat al geprogrammeerd staat op de Lokerse Feesten, zijn 4,6,8 en 10 augustus nog mogelijkheden voor een live optreden in Lokeren.
https://willsmith.com/#tour
Hij kan ook nog op pukkelpop staan, maar de kansen lijken me wat gelijk verdeeld tussen beide festivals

Hij kan ook nog op pukkelpop staan, maar de kansen lijken me wat gelijk verdeeld tussen beide festivals
Als hij op Pukkelpop staat dan is het geen gedeelde headliner met Lowlands wat uitzonderlijk zou zijn. Op de Lokerse Feesten zijn er meerdere data mogelijk en op 7 augustus heeft hij een optreden in Denemarken Smukfest (Skanderborg) dus op weg naar of op weg terug van Denemarken een tussenstop in Lokeren moet kunnen. Ik schat de kans op Lokerse Feesten op 80 procent.

Als hij op Pukkelpop staat dan is het geen gedeelde headliner met Lowlands wat uitzonderlijk zou zijn. Op de Lokerse Feesten zijn er meerdere data mogelijk en op 7 augustus heeft hij een optreden in Denemarken Smukfest (Skanderborg) dus op weg naar of op weg terug van Denemarken een tussenstop in Lokeren moet kunnen. Ik schat de kans op Lokerse Feesten op 80 procent.
Zou Will Smith echt een headliner zijn op pukkelpop? Lijkt me eerder late namiddag/ sub, op de Lokerse zal hij wel headliner zijn natuurlijk

Zou Will Smith echt een headliner zijn op pukkelpop? Lijkt me eerder late namiddag/ sub, op de Lokerse zal hij wel headliner zijn natuurlijk
Sub in Pukkelpop kan ook want op een Spaans festival deelt hij ook de headliner positie. Late namiddag zal hij niet doen. Ofwel festival afsluiten of voorlaatste op de main. Als Pukkelpop Chappell Roan, Charli xcx en Queens of the Stone Age als headliners zou posten dan zou hij daar mi toch niet goed bij passen.

Ik denk dat er morgen behoorlijk wat 'Today is the greatest' gaan neurieën.
The Smashing Pumpkins zijn vanaf eind juli in Italie en er is een groot gat vol mogelijkheden tussen 1 augustus in Rome en 15 augustus in Noorwegen voor de Lokerse Feesten. Ben vooral benieuwd welke groepen ze samen met hen gaan aankondigen.

Users who are viewing this thread