Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Verwarrende info op de website van de Lokerse.
Info Electric C.: ELECTRIC CALLBOY is de absolute headliner op zondag 3 augustus.
Info Pendulum: Pendulum speelt bij ons op zondag 3 augustus. Op een moment dat je dan al Enter Shikari, Brutus én Electric Callboy achter de kiezen hebt.
Verwarrende info op de website van de Lokerse.
Info Electric C.: ELECTRIC CALLBOY is de absolute headliner op zondag 3 augustus.
Info Pendulum: Pendulum speelt bij ons op zondag 3 augustus. Op een moment dat je dan al Enter Shikari, Brutus én Electric Callboy achter de kiezen hebt.
Pendulum in het donker, zoals het hoort!
Gaat strijden worden voor mij, gezien ik de zaterdag nog op Wacken ben, snachts door rijd naar Lokeren voor tot nu toe elke aangekondigde band!
International and local artists will take to the stage at the USINA festival, taking place at the end of May 2025, in Neischmelz, Dudelange. This will be the fourth edition of the multicultural event.
Jooo LOkerse-fans.
Verkopen de weekend-dagen doorgaans uit ? Of is het altijd fluitend nog een ticket kunnen scoren? Ik vind zondag de 3e nu al mooi zeg.
Jooo LOkerse-fans.
Verkopen de weekend-dagen doorgaans uit ? Of is het altijd fluitend nog een ticket kunnen scoren? Ik vind zondag de 3e nu al mooi zeg.
Vorige jaren heb ik mijn ticket voor de metal zondag altijd een paar dagen op voorhand gekocht, laatste keer wel dacht ik 2dehands van een kameraad. Maar waren nog tickets verkrijgbaar geloof ik. Heb ook ervaringen gehad op Lokerse Feesten dat ik dacht dat het over sold out was, of zo leek het dus. Dat het leek als of ze maar bleven verkopen. Maar heb de metal dag ook sold out weten zijn effectief