Lokerse Feesten 2025 - 50-jarig jubileum

Verwarrende info op de website van de Lokerse.
Info Electric C.: ELECTRIC CALLBOY is de absolute headliner op zondag 3 augustus.
Info Pendulum: Pendulum speelt bij ons op zondag 3 augustus. Op een moment dat je dan al Enter Shikari, Brutus én Electric Callboy achter de kiezen hebt.

Pendulum dan toch als afsluiter?

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Verwarrende info op de website van de Lokerse.
Info Electric C.: ELECTRIC CALLBOY is de absolute headliner op zondag 3 augustus.
Info Pendulum: Pendulum speelt bij ons op zondag 3 augustus. Op een moment dat je dan al Enter Shikari, Brutus én Electric Callboy achter de kiezen hebt.

Pendulum dan toch als afsluiter?
Electric Callboy headliner, Pendulum afsluiter, zo lees ik het.

Air, Sylvie Kreusch & dEUS op donderdag 7 augustus .

dEUS zal Worst Case Scenario integraal spelen.
Dat ze dat album gaan integraal spelen is inderdaad best wel het worst case scenario

(Sorry, ik ben geen fan van de band, maar ken dus ook het album niet, dus flauw mopje :) )

Jooo LOkerse-fans.
Verkopen de weekend-dagen doorgaans uit ? Of is het altijd fluitend nog een ticket kunnen scoren? Ik vind zondag de 3e nu al mooi zeg.

Jooo LOkerse-fans.
Verkopen de weekend-dagen doorgaans uit ? Of is het altijd fluitend nog een ticket kunnen scoren? Ik vind zondag de 3e nu al mooi zeg.
Vorige jaren heb ik mijn ticket voor de metal zondag altijd een paar dagen op voorhand gekocht, laatste keer wel dacht ik 2dehands van een kameraad. Maar waren nog tickets verkrijgbaar geloof ik. Heb ook ervaringen gehad op Lokerse Feesten dat ik dacht dat het over sold out was, of zo leek het dus. Dat het leek als of ze maar bleven verkopen. Maar heb de metal dag ook sold out weten zijn effectief

Users who are viewing this thread