Live is Live 2026

Tickets voor Iron Maiden zijn binnen, in t sportpaleis (2017) waren zij mijn 1e liveconcert ooit, ik was toen 12 jaar, nu ga ik ze opnieuw zien met mijn papa die overigens grote fan van t eerste uur is.
Wie gaan ze naast Iron Maiden zetten denken jullie?

RHEA, Hideous, Ramkot en Pablo Honey.

Als ze nog een paar sterke groepen als The Pixies en the Beaches ertegenaangooien dan wel. De andere bands op TW Classic Placebo, The Smile, Courtney Barnett, Sleaford Moms en Whispering Sons waren wat zwakjes als bijkomende bands. En dit jaar vraagt TW Classic wellicht ook 135 tot 150 Euro voor een dagticket.
Bij elke post vraag ik me af of je het nu serieus meent of niet

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101 en Bwoite
Tickets voor Iron Maiden zijn binnen, in t sportpaleis (2017) waren zij mijn 1e liveconcert ooit, ik was toen 12 jaar, nu ga ik ze opnieuw zien met mijn papa die overigens grote fan van t eerste uur is.
Wie gaan ze naast Iron Maiden zetten denken jullie?
Ik heb mijn ticket ook binnen. Mijn allereerste Iron Maiden concert was iets verderop, meer bepaald in de Roma te Borgerhout. We spreken over het gezegende jaar 1981. More was toen het voorprogramma.

Van mij mogen ze de bands die voor Maiden spelen op Knebworth, gerust meenemen (The Hu, The Darkness, The Almighty en Airbourne.

• Leuk
Waarderingen: wess
Show 1 wel, show 2 had tijd nodig. Je raakte uiteindelijk wel nog vlot aan ticket voor 1 van beide shows.
Gaat in totaal wel over 46000 man natuurlijk.
Prijs Sportpaleis was wel iets lager dan RW of TW Classic. Ik dacht dat staanplaatsen rond de 80 Euro waren en de goede zitplaatsen iets boven honderd euro. Bij Werchter krijg je wel meer kwaliteit of meer bands voor je geld. Maar een set van twee uur van Nick Cave in het Sportpaleis is ook mooi:)

The Pixies en The Beaches als sterk omschrijven en Placebo en The Smile als zwakjes in hetzelfde statement? Bro...
The Smile was samen met QOSA toch geen publiekstrekker op PKP. Kwalitatief is the Smile top (helft van Radiohead) wel top. Maar ik geloof dat The Pixies en The Beaches iets beter passen bij een Nick Cave. De beste affiche van TW Classic (ook afspiegeling van persoonlijke smaaak:) is mi die van 2018 met THE EDITORS, THE NATIONAL, KRAFTWERK, DEUS en RICHARD ASHCROFT.

The Smile was samen met QOSA toch geen publiekstrekker op PKP. Kwalitatief is the Smile top (helft van Radiohead) wel top. Maar ik geloof dat The Pixies en The Beaches iets beter passen bij een Nick Cave. De beste affiche van TW Classic (ook afspiegeling van persoonlijke smaaak:) is mi die van 2018 met THE EDITORS, THE NATIONAL, KRAFTWERK, DEUS en RICHARD ASHCROFT.
Ik durf er geld op inzetten dat de overlap tussen de fanbase van Nick Cave en The Smile/Radiohead een pak groter is dan met indierock acts als Pixies en The Beaches. De vergelijking met Pukkelpop is krom, want de gemiddelde Pukkelpop-bezoeker heeft ook geen interesse in Nick Cave.

Toch wel erg benieuwd naar die popnaam op de derde dag. Gaat wel een straffe affiche worden op die manier. Ook benieuwd naar de undercard!

Toch wel erg benieuwd naar die popnaam op de derde dag. Gaat wel een straffe affiche worden op die manier. Ook benieuwd naar de undercard!
Snap wel dat ze die capaciteit zowat verdubbelt hebben hiervoor.

Idem. Leuk dat ze de weg terug hebben kunnen vinden (verwacht ook wel een betere verkoop) & geen golden circle toestanden meer 🥳

Gaan hier eigenlijk combitickets voor worden verkocht? Lijkt me niet aangezien het themadagen worden toch?
Geen combitickets dat is al op de socials door de organisatie bevestigd. Elke themadag staat op zich. Je kan hier ook geen grootschalige actie verwachten van gratis tickets mi.

Users who are viewing this thread