Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zou graag 2 tickets hebben voor vrijdag (of eventueel zondag). Als ik tickets zou winnen voor zaterdag wil ik die graag ruilen voor vrijdag of zondag. Als ik zondagtickets win ook graag ruilen voor vrijdag.
vrijdag
EdsjeFCB
Gerri
Fiesta-> evt te ruilen voor 2 zaterdagtickets
Marin
Mattman
jarne
Tinus101
musiclife->evt te ruilen voor 2 zaterdagtickets
Tompie> evt te ruilen voor 2 zaterdagtickets
Berninger
Lowlandicus->evt ruilen voor zaterdag als zondagstickets als die worden gewonnen
zaterdag
Gerri
Kaiser
Master Blaster
Bwoite
Leven is Leven
The Black
FrankieD
zondag
Kaiser
Tinus101
Kevin
reaper
Nelios
MadMandra
emilejol
Even steekproefje, de winnaars, was dat met een iPhone of Android phone?
Ik krijg heel vaak een wit scherm met rateframe :null (of iets gelijkaardigs) en begin na uren proberen te denken dat het aan mn iPhone ligt,
vrijdag
EdsjeFCB
Gerri
Fiesta-> evt te ruilen voor 2 zaterdagtickets
Marin
Mattman
jarne
Tinus101
musiclife->evt te ruilen voor 2 zaterdagtickets
Tompie> evt te ruilen voor 2 zaterdagtickets
Berninger
Lowlandicus->evt ruilen voor zaterdag als zondagstickets als die worden gewonnen
reaper ->1 evt ruilen voor 1 zaterdagticket
Sandow
zaterdag
Gerri
Kaiser
Bwoite
Leven is Leven
The Black
FrankieD
zondag
Kaiser
Tinus101
Kevin
reaper
Nelios
MadMandra
emilejol
Sandow
Ik krijg heel vaak een wit scherm met rateframe :null (of iets gelijkaardigs) en begin na uren proberen te denken dat het aan mn iPhone ligt,
Ik heb 2 keer gewonnen, toevallig 2 keer precies op ..:05 uur. 1 keer 16:05 en 1 keer 02:05. Wellicht is dit toeval, maar misschien ook een patroon in te vinden
Ik ben af en toe nog aan het proberen om voor jullie tickets te winnen.
Geprobeerd op alle mogelijke uren van de dag/nacht, maar niks...
Ga het hier bij laten... iets zegt me dat op de dag zelf Ticketswap meer geluk zal brengen!
Voor zondag gisteren ook gewonnen. Ik ben nog aan het proberen voor vrijdag, maar Is het iemand eigenlijk al gelukt voor vrijdag? Ik heb het idee dat er meer zondag en zaterdag tickets beschikbaar zijn.
Voor zondag gisteren ook gewonnen. Ik ben nog aan het proberen voor vrijdag, maar Is het iemand eigenlijk al gelukt voor vrijdag? Ik heb het idee dat er meer zondag en zaterdag tickets beschikbaar zijn.