Live Is Live 2022 - Nieuws & Geruchten

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Het is bij Triggerfinger altijd genieten als ze alleen die cover van I Follow Rivers kennen. Al die mensen schrikken als de gitaar aan wordt geslagen
Dat zelfde zag ik ook bij concerten van Monza, vooral bij theaterconcerten…
Bejaarden die er zitten en die denken dat er gans de avond walsjes gaan gespeeld worden als Ik hou van u…
Als Stijn van de eerste noot het begint uit te schreeuwen… ?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Dat zelfde zag ik ook bij concerten van Monza, vooral bij theaterconcerten…
Bejaarden die er zitten en die denken dat er gans de avond walsjes gaan gespeeld worden als Ik hou van u…
Als Stijn van de eerste noot het begint uit te schreeuwen… ?
"WIE DANST ER NOG"
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Haha, dit is echt de grootste grap ooit.
'We're proud to annnounce' Bazart, Anouk, Tourist LeMC, Bløf, Suzan en Freek en Metejoor voor zaterdag 18 juni. Daarmee is ook die dag compleet...

Dat is wel een aardige 'change of plans', ja.
Die zitten toch allemaal in de broekzak van LN? Vreemde bedoening.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Er werden lange settijden beloofd, concert lengte… enkel bij de afsluiter dan. (Wilco kreeg op RW ook 90min in 2020)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Er werden lange settijden beloofd, concert lengte… enkel bij de afsluiter dan. (Wilco kreeg op RW ook 90min in 2020)
dEUS maar een karig uurtje is wel spijtig ja. Noem ik geen headlineshow.

The National 2 uur lang is erg mooi en meer dan ze ooit van RW zouden krijgen, maar ja... Echt benieuwd hoe de verkoop hier loopt.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Er werden lange settijden beloofd, concert lengte… enkel bij de afsluiter dan. (Wilco kreeg op RW ook 90min in 2020)
1 uur set voor openers vind ik al niet mis
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
dEUS maar een karig uurtje is wel spijtig ja. Noem ik geen headlineshow.

The National 2 uur lang is erg mooi en meer dan ze ooit van RW zouden krijgen, maar ja... Echt benieuwd hoe de verkoop hier loopt.
niet top, kan je ook aan alles op social media merken of in het straatbeeld…
Maar het zal wel voldoende zijn uiteindelijk vermoed ik.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Er werden lange settijden beloofd, concert lengte… enkel bij de afsluiter dan. (Wilco kreeg op RW ook 90min in 2020)

Dit is toch wel gewoon een beetje wat je mag verwachten qua werktijden?

Ik vind het lang nog niet zo gek! En 2 uur lang the national is natuurlijk heerlijk!
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839

Ik wist niet dat ze op Ibiza (of Formentera) dit soort acts programmeren…
Maar best wel ok precies… (maar niet genoeg om mij te overhalen om naar Zeebrugge te gaan ?)
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
FB bericht Live Is Live…
Was wel te verwachten dat vrijdag hun beste dag zou worden

// TICKET ALERT //
All Friday Sea View tickets are sold out now! Be quick if you still want to claim your spot to see The National, Wilco, dEUS etc. Standing area and Frontstage tickets are still available on www.liveislive.be
Tickets to Bazart, Duran Duran, Anouk, Mika, Metejoor and more on Saturday and Sunday are available on www.liveislive.be
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken