Jera On Air 2026

Wel gaaf dat RC volgend jaar Blood For Blood heeft staan. Hadden ook zeer goed op JOA kunnen staan. 916e34c0-f034-4ff8-ab98-d57c70831d35.jpeg

En dan Biohazard ☣️ op Bospop? 🤷🏼‍♂️😖
Sneu ook voor de band zelf….
Met de line up die dag zie ik t niet als sneu. Die dag trekt wel harder publiek aan. Plus, Bospop heeft ook publiek die ook met de originele line up zijn opgegroeid. Nu is het geen publiek dat koprollend van het podium afduikt, maar het is wel publiek die de band kan waarderen.

• Thinking
Waarderingen: @Marc
Met de line up die dag zie ik t niet als sneu. Die dag trekt wel harder publiek aan. Plus, Bospop heeft ook publiek die ook met de originele line up zijn opgegroeid. Nu is het geen publiek dat koprollend van het podium afduikt, maar het is wel publiek die de band kan waarderen.
Bejaardenhardcoreshow

Ik ga elk jaar een weekend naar Jera en vaak ook een dagje naar Bospop. Ik ben toch erg content en heb zojuist een kaartje gekocht voor die Bospop vrijdag haha. Welke twee namen verwachten we vandaag erbij?

Wel weer voor de Donderdag. Voor mij persoonlijk blijven de Vrijdag en Zaterdag voorlopig nog zwaar achter

• Leuk
Waarderingen: Mjz
Wel weer voor de Donderdag. Voor mij persoonlijk blijven de Vrijdag en Zaterdag voorlopig nog zwaar achter
Inderdaad, grote kans op veel overlap en dan de 2 dagen erna wat veel camping-/Roelanziamomentjes moeten inlassen voorlopig. Jammer, want in de breedte is het een goeie affiche vind ik, ze is alleen niet breed gepland voor mij persoonlijk.

De donderdag is nog wel oke, die andere dagen niet, jeetje.
De dingen die ik wil zien zijn eigenlijk (ga kijken) vrij evenredig over de dagen verdeeld. Wat maakt de donderdag voor jou zoveel beter, of andere dagen zoveel slechter?

• Leuk
Waarderingen: Karel_073
De dingen die ik wil zien zijn eigenlijk (ga kijken) vrij evenredig over de dagen verdeeld. Wat maakt de donderdag voor jou zoveel beter, of andere dagen zoveel slechter?
Bij mij is het momenteel ook evenredig verdeeld, onderstaande wat ik tot nu toe graag wil zien. Mocht iemand tips hebben hoor ik dat uiteraard heel erg graag!

Donderdag: Architects (toch weer al viel het de laatste twee keer vies tegen), (Rise Against), Trivium, Basement, Bury Tomorrow, Pennywise, Scowl en Wargasm.

Vrijdag: The Offspring, A Day to Remember, Heriot, Hollywood Undead, Magnolia Park, Malevolence, The Baboon Show en Thrown

Zaterdag: Papa Roach, All Time Low, Hatebreed, Immenence, Soft Play, (Get the Shot, nieuwe zanger of dat wel wat wordt) en Static-X

Dan kom ik toch per dag uit op 7 á 8 momenteel, dus ik krijg mijn dagen sowieso al goed gevuld en dan moet er nog de helft bekend gemaakt worden.

Users who are viewing this thread