Jera On Air 2026

Interessant de donderdag is voor mij juist voor nu minste. Zeker wel dingen die wil zien maar voor nu nog rustigste.

Idd Heriot de volgende naam. Voor mij beide onbekend...zal ze snel eens een keer gaan luisteren.

Heriot afgelopen zomer op Alcatraz gezien. Was toen een vrij lege tent, zal wel beter passen op Jera. Was best oké, sprong er niet meteen uit.
Wel weer een vrouw bij op de affiche, zal die ene welbepaalde instagram pagina wel blij om zijn.

• Haha
Waarderingen: Nelios
Persoonlijk vind ik heriot heel erg vet, volgens mij stonden ze er ook al in 2023 of 24

Heriot afgelopen zomer op Alcatraz gezien. Was toen een vrij lege tent, zal wel beter passen op Jera. Was best oké, sprong er niet meteen uit.
Wel weer een vrouw bij op de affiche, zal die ene welbepaalde instagram pagina wel blij om zijn.
Er staan ook gewoon oprecht weinig vrouwen op jera in verhouding met aantal bands met vrouwen erin.

• Leuk
Waarderingen: elo
Social Distortion kunnen we wel doorstrepen helaas. Staan in het Amsterdamse Bos op 29 juni.

• Sad
Waarderingen: PimSp
Social Distortion kunnen we wel doorstrepen helaas. Staan in het Amsterdamse Bos op 29 juni.
Hier baal ik echt van!
Niet op Jera, niet op Graspop...
Had kaarten voor de laatste tour die toen gecancelt werd, en nu ga ik ze nog niet zien gezien ik die dag dus weer begin met werk na mijn vakantie... :cry:

• Sad
Waarderingen: RS80
Hier baal ik echt van!
Niet op Jera, niet op Graspop...
Had kaarten voor de laatste tour die toen gecancelt werd, en nu ga ik ze nog niet zien gezien ik die dag dus weer begin met werk na mijn vakantie... :cry:
Want? Tussen 26-6 en 29-6 Amsterdam, zitten nog wel data die vrij zijn…..

Edit: 24-6 en 29-6….

Laatst bewerkt:
  • Thinking
Waarderingen: wenteldave

Users who are viewing this thread