Jera On Air 2026

The Offspring en Papa Roach zijn bevestigd voor Hurricane en Southside. Donots zou ook kunnen want die staan er ook.

Laatst bewerkt:
The offspring zou zeker mooi zijn!! papa roach zou imo heel jammer zijn haha maar vast veel mensen die komen en t wel leuk vinden

Save The Core Nuernberg Duitsland 4 juli: Pennywise, Biohazard, Agnostic Front, Jaya The Cat, Strung Out, No Fun at All.

• Leuk
Waarderingen: RS80
Agnostic Front, Biohazard, The Offspring, The Exploited, Papa Roach, Random Hand, Talco, Bridge City Sinners, The Chisel en Templeton Pek treden in periode rond Jera op in Europa.

Dus in de categorie mogelijk maar waarschijnlijk te duur: My Chemical Romance, Bring Me The Horizon
Rijtje meer realistischere headliners: Papa Roach, The Offspring, Rise Against, Lorna Shore, Bad Omens, Good Charlotte, Sleep Token, A Day To Remember

De wat meer out of the box namen van de afgelopen jaren vind ik ook wel fijn: misschien Idles, Cypress Hill, Limp Bizkit?
Zouden we nog iets elektronisch krijgen ook na The Prodigy en Pendulum? Modestep?
iets elektronisch....SEXTILE zou eens leuk zijn...

• Geweldig
Waarderingen: Onne
Hoe groot is kans dat Bad Omens de verfrissende headliner gaat zijn? Staan hetzelfde weekend in Finland. Denk dat we the Offspring en Bad Omens wel met potlood op kunnen schrijven?

Eerste namen laatste week September. Iets eerder dan normaal volgens mij. Early birds zijn ook al bijna uitverkocht
Ik vrees dat ze zich wat mispakt hebben aan de goedkope prijs van de early birds vorig jaar. Die looptijd was veel langer en de korting veel groter. Nu vind ik het best een groot risico van blind te kopen, terwijl er sowieso toch early birds op Ticketswap gaan komen, dus ook na afloop nog tijd genoeg lijkt me.

Agnostic Front, Biohazard, The Offspring, The Exploited, Papa Roach, Random Hand, Talco, Bridge City Sinners, The Chisel en Templeton Pek treden in periode rond Jera op in Europa.
Kom aub door met Talco en Bridge City Sinners!
Talco vorig jaar met NOFX gezien en dat was echt een feest en BCS staat echt al heeeel lang op mijn lijst. Even wat goede murderfolk(punk)

• Leuk
Waarderingen: putdeksel
Center Parcs boekingen voor Jera zijn nu open voor geïnteresseerden

Zou Limp Bizkit hier kunnen staan? Lijken duidelijk op headlineslots te mikken komende zomer.

• Leuk
Zou zomaar kunnen. Hadden ze eigenlijk in 2024 al willen boeken, maar werd toen weggekaapt door Pinkpop.

• Leuk
Electric Callboy staat op RaR en RiP. Kanshebber voor headliner?
Zou kunnen, ze stonden er ook in 2024 als headliner en 2022 ook maar dan niet als headliner. Denk zelf op het moment dat de headliners een beetje uit deze lijst komen: Bad Omens, Trivium, In Flames, Limp Bizkit, Slaughter to Prevail, Rise Against, The Offspring, All time Low.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en @Marc
Zou kunnen, ze stonden er ook in 2024 als headliner en 2022 ook maar dan niet als headliner. Denk zelf op het moment dat de headliners een beetje uit deze lijst komen: Bad Omens, Trivium, In Flames, Limp Bizkit, Slaughter to Prevail, Rise Against, The Offspring, All time Low.
Zijn onderstaande nog kanshebbers?

- Papa Roach?
- The Hives?
- Parkway Drive?

The offspring zou zeker mooi zijn!! papa roach zou imo heel jammer zijn haha maar vast veel mensen die komen en t wel leuk vinden
Op LL was dat één van de hoogtepunten. Of had je ze daar ook gezien?

Users who are viewing this thread