Jera on Air 2025

LycanLumy

Nieuw lid
4 okt 2023
4
2
Mooi dat er een topic hiervoor is! Ik zit eraan te denken om volgend jaar voor het eerst te gaan :)

Wishlist voor nu: Deftones, BMTH, Turnstile, Knocked Loose, blink 182, Have Heart, Fiddlehead, Counterparts, Touche Amore, Rise Against, Defeater

Weet iemand de prijs voor een weekend van vorig jaar btw?
3 dagen €189,-
4 dagen (vorig jaar anniversairy edition) €244,-
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

BamischijfMetMayo

Campingartiest
4 jan 2024
55
74
Idles zou leuk zijn, misschien Korn? Ik hoop ook op Mastodon, dat zou ook lekker zijn in de begin van de avond ofzo.

Verder boeit het niet zo. Zal hoe dan ook wel weer leuk worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

peppie73

Nieuw lid
15 okt 2024
3
0
Ik heb eigenlijk wel zin in Machine Head. Dat zou in mijn ogen verrassend zijn. Past niet echt maar wat zou ik dat persoonlijk gaaf vinden
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
393
309
Mooi dat er een topic hiervoor is! Ik zit eraan te denken om volgend jaar voor het eerst te gaan :)

Wishlist voor nu: Deftones, BMTH, Turnstile, Knocked Loose, blink 182, Have Heart, Fiddlehead, Counterparts, Touche Amore, Rise Against, Defeater

Weet iemand de prijs voor een weekend van vorig jaar btw?
Tourt Have Heart nog een klein beetje door volgend jaar of is dit puur op hoop? Staat bij mij ook op de wishlist..
 

tobyhazenberg

Nieuw lid
15 okt 2024
3
0
Jera On Air, een festival voor de punk, hardcore en metalcore. Laten we ajb ook bij die genres houden. Kom niet met Korn, Disturbed, Slipknot, Machine Head, Guano Apes aanzetten. Niets mis met de acts, MH zelfs een favoriet van mij, maar ga dan naar Graspop, Hellfest, Dynamo, Wacken, etc. En laat Jera het houden bij punk & hardcore, met uitstapjes naar metalcore en ska (lees: Voodoo Glow Skulls, Less Than Jake, Streetlight Manifesto, Mustard Plug)
 

peppie73

Nieuw lid
15 okt 2024
3
0
Machine Head? English Teacher? Idles? Warmduscher? Dream Theatre?

Heb ik iets gemist of gaat Jera On Air een andere weg inslaan?
Ik zeg toch ook zal niet gebeuren machine head. Maar mag hopen toch. Ik heb er wel eens vreemdere dingen gezien. Ik vind persoonlijk en prodigy er ook niet horen heb ik afgelopen jaar ook over geslagen zondags op tijd terug gegaan
 

peppie73

Nieuw lid
15 okt 2024
3
0
Jera On Air, een festival voor de punk, hardcore en metalcore. Laten we ajb ook bij die genres houden. Kom niet met Korn, Disturbed, Slipknot, Machine Head, Guano Apes aanzetten. Niets mis met de acts, MH zelfs een favoriet van mij, maar ga dan naar Graspop, Hellfest, Dynamo, Wacken, etc. En laat Jera het houden bij punk & hardcore, met uitstapjes naar metalcore en ska (lees: Voodoo Glow Skulls, Less Than Jake, Streetlight Manifesto, Mustard Plug)
Afgelopen jaar the prodigy als afsluiter zondag hoor ook niet in dit rijtje thuis vind ik.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.879
8.880
Machine head is natuurlijk helemaal geen Jera band qua genre, maar verder touren ze ook alleen in het augustus seizoen dus hoeft men hier verder niet over door te discussieren
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
479
268
Queens of the Stone Age heeft pas een nieuw festival aangekondigd op 12 april 2025 in Las Vegas dus het gaat goed met de gezondheid van Josh.
De lijst verzette concerten tem 21 juni 2025 in de Verenigde Staten laten nog ruimte voor een Europees festival seizoen einde juni-begin juli. Is Jera on Air kanshebber om QOSA te programmeren in 2025;
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
324
428
Machine Head? English Teacher? Idles? Warmduscher? Dream Theatre?

Heb ik iets gemist of gaat Jera On Air een andere weg inslaan?
Ik verwarde English Teacher met Coach Party😅

Maar hoe breed moeten we "Punk" zien dan? Post punk is dus al niet meer punk genoeg? Ik zie Jera er ook wel voor aan om iedere rock band die er een feestje van maakt (zonder in hokjes te denken) te programmeren, maar misschien zie ik dat verkeerd.
 

Christiaan Kwint

Playlistbediener
15 okt 2024
5
1
Queens of the Stone Age heeft pas een nieuw festival aangekondigd op 12 april 2025 in Las Vegas dus het gaat goed met de gezondheid van Josh.
De lijst verzette concerten tem 21 juni 2025 in de Verenigde Staten laten nog ruimte voor een Europees festival seizoen einde juni-begin juli. Is Jera on Air kanshebber om QOSA te programmeren in 2025;
Ik verwacht ook QOTSA niet op Jera. Dat zijn echt geen Jera bands. En ja, vorig jaar hadden ze The Prodigy, maar ze hadden vorig jaar ook een 30 jarig bestaan feestje.
Nee, ik verwacht echt (en zeker voor de grote namen) alleen punk, hardcore, metalcore en deathcore. En misschien 1 of 2 ska acts en een Hollandse special a la Orgel Joke en een Nederlandstalige cultartiest.
 
  • Winning
Waarderingen: Loek123

Onne

Playlistbediener
1 dec 2023
22
35
bad nerves, pennywise, turnstile, pup, mannequin pussy en wine lips hebben een offer of staan op de lijst (vernomen van iemand uit de organisatie, meer mocht ik niet weten helaas)
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan Kwint

Onne

Playlistbediener
1 dec 2023
22
35
Ik hoop op: Speed, meltheads, tramhaus, Bad nerves, knocked loose, turnstile, Bad breeding, the interrupters, the hives en de hardheid maar paleface swiss en kublai khan wil ik ook best 2 keer zien volgend jaar!
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan Kwint

Onne

Playlistbediener
1 dec 2023
22
35
Ik hoop op: Speed, meltheads, tramhaus, Bad nerves, knocked loose, turnstile, Bad breeding, the interrupters, the hives en de hardheid maar paleface swiss en kublai khan wil ik ook best 2 keer zien volgend jaar!
Als toevoeging hoop ik ook ontzettend erg dat refused nog 1 keer langs Nederland en jera komt voordat ze stoppen
 
  • Leuk
Waarderingen: mees en @Marc

leroyjenko

Playlistbediener
19 nov 2022
31
53
Paar van mijn wishlist:

Knocked Loose
Turnstile
A Day to Remember
Speed
One Step Closer
Koyo
Like Moths to Flames
Basement
Underoath
 
  • Leuk
Waarderingen: Onne

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.530
1.328
Jera On Air, een festival voor de punk, hardcore en metalcore. Laten we ajb ook bij die genres houden. Kom niet met Korn, Disturbed, Slipknot, Machine Head, Guano Apes aanzetten. Niets mis met de acts, MH zelfs een favoriet van mij, maar ga dan naar Graspop, Hellfest, Dynamo, Wacken, etc. En laat Jera het houden bij punk & hardcore, met uitstapjes naar metalcore en ska (lees: Voodoo Glow Skulls, Less Than Jake, Streetlight Manifesto, Mustard Plug)
Qua MH, hoe zie je dat dan mbt Architects en PWD? Die stonden er ook al.

Ik ben verder heel benieuwd wat ze gaan aankondigen. Nu 2 jaar geweest naast mijn vast festival (LL). Ik vind Jera een heerlijk festival. Altijd goede bands. Ze moeten het vaak meer hebben van veel bands uit het midden segment van de punk, hardcore etc. met een paar uitschieters en een paar uitzonderingen (Crosses ✝️✝️✝️ / Bob Vylan) die meer tegen het alternatieve aan schuren. Ik denk dat veel namen die hierboven genoemd zijn, te alternatief en groot zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Onne

Gebruikers die dit onderwerp bekijken