Iron Maiden

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Mijn tickets voor Iron Maiden zijn al binnen. €92 voor een staanplaats. En nu maar hopen een op een FTTB plaatsje zoals de vorige keer.
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Mijn tickets voor Iron Maiden zijn al binnen.
:mad: zal maiden ook in het ziggodome gaan werken met een golden circle (plekken vooraan lekker duur maken) ze hadden al first to the barrier tickets voor fanclub leden.
Ik denk niet Iron Maiden een golden Circle heeft. Wel een FTTB voor 50 fanclubleden (die elk nog iemand mogen meenemen).
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
289
246
Zo hé, ik had eigenlijk wel verwacht dat Maiden moeiteloos de Ziggo Dome uit zou verkopen maar dat valt behoorlijk tegen :oops:. Eerste ring is wel zo goed als vol, maar voor de tweede ring zijn op moment van schrijven nog amper kaarten verkocht. Meerdere redenen voor te bedenken natuurlijk; hun fanbase zit wellicht toch vooral in het oosten des lands, ze waren deze zomer nog hier, nieuwe album is niet geweldig, dure kaarten, en het feit dat Mojo zover ik weet nergens gecommuniceerd heeft dat het niet alleen een Senjitsu-tour maar ook een Somewhere in Time-tour is (en dat vind ik persoonlijk nou juist zo vet) zal ook niet geholpen hebben. Desalniettemin was ik ervan overtuigd dat zo'n grote band in no-time de Ziggo vol zou krijgen. Niet dus.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Wel straf, was vorige keer echt direct uitverkocht. Ik denk dat de datum, zo midden juli, moeilijk valt voor velen.
de prijs valt voor velen ook lastig, denk dat festivals hier ook rekening mee gaan moeten houden. Voor veel mensen kan het er gewoon niet meer vanaf.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
vond de laatste GelreDome ook al niet zo lekker verkopen.

denk dat de meeste fans in de laatste (hele goeie) tour wel goed verzadigd zijn geraakt of afwachten of prijs te hoog of combinatie van alles...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
iron maiden is nou typisch zo een band die eens een jaartje moet overslaan
dat is ook best een goed idee

al is uiteraard wel 2020 en 2021 verloren jaren...
daarnaast bestaat grootste deel van de tours laatste 10 jaar uit "best of" setlist en maar 1 albumtour.
zijn ze in de afgelopen 10 jaar enkel eigenlijk 2015 niet op pad geweest, wat destijds ook met ziekte en herstel van Bruce te maken had.

1665662683396.png
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
of split je tour
het ene jaar bijv. noord en zuid amerika en oceanie, maar dan geen europa+ azie
het jaar erna andersom
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Hoe zou het trouwens gesteld zijn met de verkoop van Muse in Den Haag?🤔
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
532
Ik heb dus via de presale 2 kaarten Sportpaleis gehaald maar ben oprecht verbaasd over hoe weinig kaarten er tot dusver de deur uit zijn (obv de plattegrond). Alles behalve staanplaatsen 1e ring gewoon nog beschikbaar ..

Had verwacht dat deze legendes wel in no-time uit zouden verkopen. Maarja dat verwachtte ik bij Roger Waters ook en dat is ook niet het geval.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
404
249
Ik heb dus via de presale 2 kaarten Sportpaleis gehaald maar ben oprecht verbaasd over hoe weinig kaarten er tot dusver de deur uit zijn (obv de plattegrond). Alles behalve staanplaatsen 1e ring gewoon nog beschikbaar ..

Had verwacht dat deze legendes wel in no-time uit zouden verkopen. Maarja dat verwachtte ik bij Roger Waters ook en dat is ook niet het geval.
Misschien dat het meespeelt dat er een groot aanbod is aan concerten en festivals in NL/BE/DE en dat de prijzen voor tickets sky high gaan. Mijn aanname is dat steeds meer fervente concertgangers een stukje selectiever zijn i.v.m. de almaar stijgende kosten. Ga je dan voor de zoveelste keer naar IM of juist naar die band die je nog niet eerder live hebt gezien?
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
Misschien dat het meespeelt dat er een groot aanbod is aan concerten en festivals in NL/BE/DE en dat de prijzen voor tickets sky high gaan. Mijn aanname is dat steeds meer fervente concertgangers een stukje selectiever zijn i.v.m. de almaar stijgende kosten. Ga je dan voor de zoveelste keer naar IM of juist naar die band die je nog niet eerder live hebt gezien?
Dit dus. Maiden al op Graspop gezien, in het Sportpaleis ook. En een datum midden juli, dan ben ik normaal op reis.

Jammer, want Iron Maiden, ik blijf ze enorm appreciëren.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Misschien dat het meespeelt dat er een groot aanbod is aan concerten en festivals in NL/BE/DE en dat de prijzen voor tickets sky high gaan. Mijn aanname is dat steeds meer fervente concertgangers een stukje selectiever zijn i.v.m. de almaar stijgende kosten. Ga je dan voor de zoveelste keer naar IM of juist naar die band die je nog niet eerder live hebt gezien?
Er zijn gewoon echt veel te veel grote concerten, die ook allemaal inderdaad heel duur zijn.

In de laatste twee weken alleen al hebben we Ziggo shows van Iron Maiden, Robbie Williams, Depeche Mode, Lizzo, Roger Waters, Arctic Monkeys, Buble en Blink 182 gekregen. En daar snel komen nog veel dingen bij... Metal fans hebben bijvoorbeeld ook al Volbeat, Nightwish, BMTH en Sabaton mogelijk op de planning staan.

En daar komen nog alle festivals bij. En die heel grote concerten in 2023 van oa Coldplay, Rammstein, Harry Styles, Bruce Springsteen, Muse en 5 keer Stromae...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken