Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Al die Ziggo Dome prijzen zijn tegenwoordig nog enkel haalbaar voor de elite.. skip zelf ook steeds meer de mega concerten omdat de lol er financieel wel beetje af is in de huidige tijden.
Ik loop nerveus te zoeken op Google en Twitter en kom ook alleen maar berichten tegen dat individuele codes verstuurd zijn naar fanclubleden. Jammer en morgen opnieuw proberen. Wel weer goed speurwerk van je dat je die link gevonden hebt!
Ik loop nerveus te zoeken op Google en Twitter en kom ook alleen maar berichten tegen dat individuele codes verstuurd zijn naar fanclubleden. Jammer en morgen opnieuw proberen. Wel weer goed speurwerk van je dat je die link gevonden hebt!
nog niet gemerkt in sportpaleis. waarschijnlijk omdat de belgen het niet gaan slikken. ben al blij dat rolling stones niet uitverkocht zijn geraakt in Brussel door de ticketprijzen.
Ik ga van deze dingen echt schuimbekken. En het dan verkopen als een dienst aan de fans. My ass. Dit is niks anders dan een andere manier om nog meer geld te verdienen. En de normale ticketprijzen gaan al naar een niveau dat cultuur steeds meer voor de tweeverdieners en eliten wordt.
nog niet gemerkt in sportpaleis. waarschijnlijk omdat de belgen het niet gaan slikken. ben al blij dat rolling stones niet uitverkocht zijn geraakt in Brussel door de ticketprijzen.