Ik heb een ticket gekocht voor ...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Placebo zal niet zo'n vaart lopen toch? Hoewel de pre-sale staanplaatsen al weg zijn...

Black Lies wrote:
PwoperFish wrote:
Black Lies wrote:
Morgen proberen kaartjes te fixen voor Radiohead

Huh?

Betrouwbare bron meldde dat ze Pablo Honey integraal gaan doen dus dat wil ik wel meemaken.

kan je iets meer bekendmaken over de betrouwbaarheid van je bron?
Albert Verlinden wist dat gister te melden in RTL Boulevard, gemist dus? Hij had videobeelden waarin Wilbert Mutsaers dat tegen iemand zei in een parkeergarage.

Hmm gemist inderdaad, maar dat zou me echt heel erg verbazen. Als Thom Yorke zegt dat ie Creep niet meer wilt spelen lijkt het me sterk dat ze opeens Pablo Honey gaan spelen.

Schijnt dat ze zelfs een aantal nummers van On A Friday gaan spelen, maar ze weten niet zeker of Clive Deamer die extra drumpartijen wel goed onder de knie krijgt.

Zo, kaartjes voor Placebo ook maar alvast in de pocket! Het is Sportpaleis geworden ipv Ziggo. Half uurtje langer rijden, maar wel op zaterdag ipv maandag.

Op de planning:
- Motel Mozaique (zaterdag)
- Radiohead
- Rock Werchter (zondag)
- NOS Alive
- Placebo

Zou best nog wat optredens in de kleine zalen erbij willen hebben en liefst ook nog naar DTRH of Lowlands gaan, maar ik denk dat mijn vrouw en kids het wel op prijs stellen als ik ook af en toe thuis ben... ?

Clubseizoen in het najaar maar weer even afwachten.

– Brian Fallon & The Crowes (Melkweg The Max, Amsterdam; 13-04)
– Wolfmother (013, Tilburg; 30-04)
– Mumford & Sons (Sportpaleis, Antwerpen; 24-05)
– Wantijpop (Wantijpark, Dordrecht; 11-06) [GRATIS]
– Bruce Springsteen (Malieveld, Den Haag; 14-06)
– Rock Werchter (Werchter; 01-07)
– Blues Peer (Peer; 15,16,17-07) [Nog niet zeker welke dag/dagen]
- Placebo (Ziggo-Dome, Amsterdam; 21-11)

Kaartjes voor Placebo gingen vrij gemakkelijk :)

Nou, alles gelukt. Dus erbij:
Placebo in de Ziggo
Radiohead in de HMH
Bad Religion in Doornroosje

Ja, ik ga zelf geen zeventig euro dokken voor Radiohead, haha. Maar gratis is prima.
Beetje nare arrogantie, maar oke. Zeker omdat het toch bovenaan je eindejaarslijstje gaat staan.

Hoezo? Is niet arrogant, zeventig euro is gewoon enorm veel geld en maar weinig artiesten zijn dat waard. Erg kleine kans ook dat ze de top-10 van m'n jaarlijstje halen overigens.

Oke egocentrisch of verwend dan. Het is je te min om er zelf geld voor te betalen, en je hoeft er in principe ook niet heen terwijl het wel binnen een half uur uitverkoopt en er nu mensen nu mogelijk wel naast kaarten grijpen.

Ik ga wel vaker met anderen mee naar concerten waar ik zelf niet echt per se heen hoef, heeft er verder niet zo veel mee te maken welke band dat is en of het wel of niet uitverkoopt. Als je boos bent dat dit binnen een half uur uitverkoopt, moet je Radiohead de schuld geven. Die kiezen ervoor om 2x in de HMH te gaan staan, tuurlijk verkoopt dat meteen uit.

Radiohead! Ben er de vrijdag bij, nu nog iemand vinden die mee gaat.

Zal Bad Religion snel uitverkopen? Was van plan die pas na stufi aan te schaffen..

De komende drie maanden worden vrij ziek:
- Paaspop
- Weezer
- Protomartyr
- Lucky Fonz III
- Pusha T
- Radiohead
- Metz
- Shellac
- Down the Rabbit Hole
- Kurt Vile

Users who are viewing this thread