Ik heb een ticket gekocht voor ...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Radiohead! Ben er de vrijdag bij, nu nog iemand vinden die mee gaat.

Zal Bad Religion snel uitverkopen? Was van plan die pas na stufi aan te schaffen..

Goed man! Dacht eventjes dat je er naast greep omdat 't eventjes stil was in het Radiohead topic.

Niet zelf gehaald maar voor mij dus ook.
+ Radiohead

Luud wrote:
Radiohead! Ben er de vrijdag bij, nu nog iemand vinden die mee gaat.

Zal Bad Religion snel uitverkopen? Was van plan die pas na stufi aan te schaffen..

Goed man! Dacht eventjes dat je er naast greep omdat ’t eventjes stil was in het Radiohead topic.

Niet zelf gehaald maar voor mij dus ook.
+ Radiohead

Nee gelukkig heb ik ze! Wel mooi dat volgens mij iedereen hier tickets heeft kunnen krijgen!

Ik ga wel vaker met anderen mee naar concerten waar ik zelf niet echt per se heen hoef, heeft er verder niet zo veel mee te maken welke band dat is en of het wel of niet uitverkoopt. Als je boos bent dat dit binnen een half uur uitverkoopt, moet je Radiohead de schuld geven. Die kiezen ervoor om 2x in de HMH te gaan staan, tuurlijk verkoopt dat meteen uit.
Ik ben niet boos, ik bekritiseer je desinteresse. Een beetje zelfbewustzijn van je bevoorrechte situatie zou op zijn plek zijn. Prima dat je gaat, maar lach het niet zo schamper weg. En dan al helemaal in deze context komt het nogal arrogant over:

Saai nummer, maar goed van Radiohead moet je ook geen goede muziek verwachten.

Laten we even een momentje nemen om te beseffen hoe goed Radiohead is.
Niet zo heel goed

En het is niet Radiohead's schuld, juist de exclusiviteit geeft nog meer waarde aan deze show.
Maar oke lekker boeiend allemaal, ik hoop dat ze geen creep spelen.

Je hebt ook gelijk hoor, maar het zou ook wat ongepast zijn om ineens de grootste Radiohead-fan te worden nu ik ze live ga zien, haha. Dat gezegd hebbende ben ik wel erg nieuwsgierig naar de show, een band van dit kaliber kunnen zien spelen is altijd een voorrecht natuurlijk.

Kritiek op Radiohead wordt hier niet toegestaan zie ik.. meteen op de persoon af reageren. Beetje jammer.

Kritiek op Radiohead wordt hier niet toegestaan zie ik.. meteen op de persoon af reageren. Beetje jammer.
Mwah, dit staat los van Radiohead. En ik mag hopen dat ik Jeroen inmiddels zo goed ken, dat ik dit wel kan zeggen.
Overigens merk ik dat mijn mening vaak strenger en harder over komt dan ik bedoel (was ook zo eerder met Thomas).

Overigens merk ik dat mijn mening vaak strenger en harder over komt dan ik bedoel (was ook zo eerder met Thomas).

Dat is altijd zo op het internet. ;)

En we zijn hier allemaal muzieknerds, die staan er bekend om hun eigen muzieksmaak superieur te vinden aan die van anderen. :P

19/3/2016 - Lianne La Havas, 013
24/3/2016 - Alex Vargas, Paradiso
9/4/2016 - James Morrison, HMH (lol)
20/4/2016 - Racoon, Oranjerie
20/5/2016 - Radiohead, HMH
10-12/6/2016 Pinkpop

Hier komt Lowlands sowieso nog bij en hopelijk een dagje BKS!

Voor de geïnteresseerden: er is nu een actie van OOR dat je bij een jaarabonnement 1 ticket voor Placebo in de Ziggo Dome als welkomstcadeau kan kiezen.

Mwah, dit staat los van Radiohead. En ik mag hopen dat ik Jeroen inmiddels zo goed ken, dat ik dit wel kan zeggen.

Tuurlijk, maar ik ben ook niet ineens heel Fall Out Boy's discografie gaan doorspitten toen ik daarheen ging, waar ik overigens wel lekker 50 euro voor betaald heb. Radiohead is voor mij niet anders dan toen: wel leuke muziek maar niet geweldig.

Primavera Sound - 2 tot 4 juni - Radiohead, Sigur Ros, Tame Impala, etc.
+Lowlands - 19 tot 21 augustus - Muse, James Blake, Biffy Clyro, etc.

Waarschijnlijk ook nog wel naar Radboud Rocks met Jett Rebel en The Sore Losers

Vanmiddag een ticket voor
- Forest Swords + Tim Hecker gekocht, 8 euro voor studenten. Met andere woorden, je bent wel gek als je dat laat.
- Mogwai, wil je gaan, er zijn niet al teveel plaatsen meer.

Forest Swords + Tim Hecker gekocht, 8 euro voor studenten. Met andere woorden, je bent wel gek als je dat laat.
Waar en wanneer is dat? :o

Primavera Sound – 2 tot 4 juni – Radiohead, Sigur Ros, Tame Impala, etc.
+Lowlands – 19 tot 21 augustus – Muse, James Blake, Biffy Clyro, etc.
Goeie combinatie van festivals! :o

MRMantel wrote:
Forest Swords + Tim Hecker gekocht, 8 euro voor studenten. Met andere woorden, je bent wel gek als je dat laat.
Waar en wanneer is dat?
13 mei in Korzo, Den haag. Had het al eerder in het concert aankondigingen topic geplaatst, maar hier nog eens de link:
http://www.korzo.nl/nl/podium/series/rewire-x-korzo

– Forest Swords + Tim Hecker gekocht, 8 euro voor studenten. Met andere woorden, je bent wel gek als je dat laat.

Toch maar even 8 euro uitgegeven om officieel niet gek te zijn, ik ben erbij.

Edit: overigens doet Machinefabriek ook een set. Tim Hecker, Forest Swords en Machinefabriek voor 8 euro is inderdaad ongelofelijk.

Mogwai, wil je gaan, er zijn niet al teveel plaatsen meer.
Nice! Album bevalt ook erg goed.

+ 12/04 - K-X-P @ De School
+ 20/05 - Radiohead @ HMH
- 20/05 - Suuns (Mocht iemand nog heen willen voor een mooi prijsje.. Let me know)

MRMantel wrote:
Mogwai, wil je gaan, er zijn niet al teveel plaatsen meer.

Nice! Album bevalt ook erg goed.

+ 12/04 – K-X-P @ De School
+ 20/04 – Radiohead @ HMH
– 20/04 – Suuns (Mocht iemand nog heen willen voor een mooi prijsje.. Let me know)
Ik wil je Suuns kaartje wel overnemen.

Users who are viewing this thread